01 Jan
01Jan


ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו היום בערב שער 1/1/18

נמצאים איתנו היום ישויות אוריון שהגיעו מקבוצת הכוכבים האוריון כדי להיות איתנו ביום העוצמתי והמיוחד הזה.

אנחנו ישויות אוריון ואמרנו לכם כבר שאנחנו האמא והאבא שלכם אנחנו יצרנו אתכם ואנחנו כאן כדי להיענות לבקשות שלכם. אנחנו כאן בשבילכם ועבורכם. אתם דומים לנו מאחר שאתם בנויים בדיוק מאותם מרכיבים ומאותה אנרגיה. כי יצרנו אתכם בדמותנו וכצלמנו. אבל במהלך הדורות שכחתם מי אתם. והתדרים שלכם הלכו ונשחקו. כל הסיפור של גן עדן והירידה זה מטפורה כי לפי הסיפור אתם מבינים שהייתם במקום מאוד מאוד גבוה ונפלתם גם באנרגיה וגם בתודעה וחסמתם את התודעה שלכם כך ששכחתם מי אתם ומי יצר אתכם. והפסקתם להאמין בעצמכם ובנו ובאלוהים.

יש ביניכם אנשים מיוחדים שמצליחים קצת יותר. ואתם מתבוננים בהם ואומרים שהאדם הזה נולד בודאי עם כפית זהב בפה. אנחנו אומרים לכם כי האדם שמצליח הוא בדיוק כמותכם וההבדל ביניכם הוא שלו יש אמונה יותר גדולה בעצמו. ככל שהאמונה שלכם בעצמכם תגבר תצליחה יותר. וככל שהאמונה שלכם באלוהים תגבר תצליחו יותר. כי אלוהים זה אתם אלוהים נמצא בתוככם ולא בשמים. זה תלוי כמה אמונה יש לכם וכמה אתם מאמינים.

היום אתם נמצאים בתחילת שנת 2018 שתהיה שנה מופלאה עבורכם גם מבחינה אנרגטית ופיזית וגם מבחינה תודעתית. האנרגיות עכשיו כל כך עוצמתיות. אתם פתחתם את השמים והאנרגיות מגיעות לכדור הארץ כמו גשם. אל תפתחו את המטריות. תשארו בגשם ותנו לאנרגיות לשטוף אתכם. תנו לאנרגיה לעבוד דרככם לשחרר אתכם ולשנות אתכם מבפנים.

האנרגיות הולכת ומתעצמות בתוך הגוף שלכם.יהיו הרבה אנשים שיהיו חולים ולא יוכלו לעכל ולעבד את האנרגיות האלו ויבחרו לעזוב את החיים האלו וגם זה בסדר. אתם יכולים לבחור או להישאר בגוף הזה ולהתחבר לתודעה החדשה או לעזוב ולקבל את התודעה החדשה לאחר מכן. אנחנו מעדיפים לעבוד אתכם בתוך הגוף הזה כדי שתזכרו שהשינוי הפנימי עוזר לכם לעשות את השינוי התודעתי. מה שחשוב זה להרחיב את התודעה ואז תוכלו לדעת יותר להבין להכיל לאהוב לחמול יותר

כשאתם בתודעה רחבה אתם מרגישים שאתם נמצאים בכל מקום בעת ובעונה אחת. אתם מרגישים שאתם האדמה המים השמים העץ אתם מרגישים את הכל. זוהי תודעה רחבה. להיות בכל מקום ובכל זמן. כשאתם בתודעה רחבה אתם נמצאים גם בעבר וחווים את העבר ההווה והעתיד באותו רגע. כך הישויות מתקיימות. בתור ישות אתם חווים את זה הלכה ולמעשה והשינוי המהותי שאתם עושים זה לחוות את התודעה הרחבה כשאתם נמצאים ומתנהלים בתוך הגוף. לחוות את התודעה הרחבה כשאתם נמצאים בתוך הגוף ומתנהלים בתוכו. זה השינוי הדרסטי בתודעה שלכם. להבין שאתם הכל. לא לחינם אנחנו אומרים לכם ליצור אחדות. כאשר אתם יוצרים אחדות ביניכם אז אתם יכולים לאגד את התודעה של כל בני האדם יחד. ואז אתם מבינים מה זה הרחבת התודעה. כשאתם מרחיבים את התודעה אתם מרגישים את העץ ואתם מרגישים איך העץ מושך את המים מתוך האדמה איך הוא עולה כלפי השמים ושואב את האנרגיה של השמש איך העץ זז ונע עם הרוח, תהיו עץ לכמה דקות ותרגישו איך זה להיות עץ. איך יוצאים פרחים ופירות איך זה להיות מניב איך זה לתת.

כאת תרגישו איך אתם האדמה. תהיו האדמה. תרגישו מה עושה לכם מה קורה לכם כאשר נוסעים עליכם, חופרים בתוככם וקודחים בתוככם. אתם האדמה, תרגישו מה האדמה מרגישה. כעת תהיו מים בתוך הנהר. תזרמו לתוך האוקיאנוס, אתם מים, אתם נשטפים בתוך האוקיאנוס והופכים לים אינסופי. אתם מאבדים את האינדיבידואליות שלכם אתם כבר לא פרודה או טיפה יחידה. אתם אוקיאנוס. שימו לב לתחושות. כי אתם הכל. ואתם נמצאים בכל.


מדיטציה

כעת תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה ותראו שאתם יושבים בתוך מרכבה תלת ממדית בצבע סגול והיא מתחילה לעלות למעלה למעלה והמרכבה מגיעה לכוכב אוריון.אתם יוצאים מהמרכבה ורואים לפניכם שלוש ישויות. ישות אחת בצבע סגול שמתמזגת איתכם, ישות שנייה בצבע כחול שמתמזגת גם היא איתכם וישויות שלישית בצבע זהב שגם מתמזגת איתכם. לאחר שהן מתמזגות איתכם אתם הופכים לישויות לבנה וזוהרת.

ישויות קוראות לכם ללכת אחריהן. אתם עולים עוד יותר למעלה ומגיעים לאוקיאנוס השלווה. אתם נכנסים לתוך האוקיאנוס והופכים למים ומתמזגים בתוך האוקיאנוס של השלווה. התודעה שלכם מתרחבת ואתם יודעים הכל.  דרך התודעה אתם יכולים למשוך את כדור הארץ והאנושות לתוך ים השלווה ולראות אותם שוקעים לתוך אוקיאנוס השלווה. תראו את השינוי שבני האדם וכדור הארץ עושים שהאדמה עושה בעלי החיים וכל מה שיש.

שימו לב מה קורה בתוככם, כאשר אתם נכנסים חזרה לתוך המרכבה ומגיעים לכאן ועכשיו. שימו לב איך אתם נראים איך נראים החברים שלכם שיושבים לידכם, מה אתם חושבים, שימו לב לשינויים, כעת אתם יודעים שאתם יודעים לעשות שינוי במקומות רחוקים באמצעות התודעה שלכם. לשנות מלחמה לשלום, להביא גשם במקום שיש מחסור במים, לנקות את הנחלים והנהרות והאגמים והימים והאוקיאנוסים, להביא שפע במקום שיש מחסור, להביא אחווה וחמלה במקום שיש כאוס, לעשות שינוי. אתם יכולים, זה בידיים שלכם. אנחנו עוזרים לכם מלמעלה אנחנו שולחים אנרגיה ומחשבות חיוביות, שולחים תדרים חדשים שיעזרו לכם ואת העבודה עצמה אתם צריכים לעשות.

זה אתם זה בידיים שלכם. אתם קובעים איזו שנה תהיה שנת 2018 ואתם מכניסים את האנרגיה שתעצב את השנה הזאת. תראו את השנה הזאת מלאה אהבה חמלה ושמחה שלום ושלווה וכך יהיה כי התודעה שלכם בוראת. כי אתם יוצרים את מה שאתם חושבים ומדמיינים. תשלחו מחשבות חיוביות תשמחו במה שיש לכם תאמינו בעצמכם תרחיבו את התודעה שלכם ותתחברו לחמלה ולאהבה קוסמית שתציף אתכם. תהיו ברוכים תהיו ברוכים תהיו ברוכים. בורכתם.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.