12 Dec
12Dec

ישויות אוריון לוקחים אותנו להתעלות

כאן ישויות אוריון מקבוצת הכוכבים אוריון הגענו כדי להיות איתכם ולתת

לכם קצת יותר מהאנרגיות העוצמתיות שהבאנו מכוכב אוריון הוא כוכב ההתעלות.

התעלות זהו מצב אנרגטי רוחני ותודעתי שבו אתם מתעלים מעל המצב הקיים, כלומר תהיו יותר ממה שאתם היום. יותר רגישים, יותר אינטואיטיביים, יותר פתוחים, יותר אוהבים, יותר חומלים יותר מחוברים, יותר יודעים ועוד.

כאשר אתם מתעלים אתם מרגישים שהגוף שלכם מרחף מעל פני האדמה. זהו מצב תודעתי גבוה מאוד ואתם מרגישים כמו שיכורים מאנרגיה, שיכורים מהפתיחות, שיכורים מהידע הרב שזורם ומציף אתכם בבת אחת, שיכורים מאינספור ישויות שעוטפות אתכם בחמלה ובאהבה גדולים מאוד. זוהי תחושה של ריחוף ושיכרות שלא חוויתם מעולם. תדמיינו שאתם נמצאים במקום שהחמצן שם דליל כמו למשל בהרי ההימלאיה, אתם מרגישים חלשים ואז נותנים לכם בלון חמצן ואתם שואפים בבת אחת הרבה מאוד חמצן לתוך הריאות ואז אתם מרגישים סחרחורת. זוהי התחושה כאשר אתם מתעלים. אתם מסתחררים כי הגוף שלכם לא רגיל לכמות גדולה כל כך של אנרגיה שמגיעה בבת אחת.

אנחנו רוצים להרגיע אתכם ולומר שזה בסדר. אנחנו נמצאים איתכם ומגנים עליכם. יש לכם הגנה אנרגטית בכל הרבדים ובכל הגופים. אינכם צריכים לחשוש כלל. כאשר אתם מתעלים אתם משילים מעליכם את האנרגיה הישנה והכבדה וזאת גם כן אחת הסיבות שאתם מרגישים מרחפים.

כדי להתעלות עליכם להיות מחוברים לנשמה שלכם. הנשמה היא קבוצת ישויות בעלות אנרגיות מאוד עוצמתיות שעובדות ביחד על קארמה ויעוד משותפים. אתם קודם כל מיישמים את היעוד האישי שלכם, אחר כך אתם מיישמים את היעוד הגלובאלי של האנושות וכדור הארץ ולאחר מכן אתם מיישמים את היעוד של הנשמה שלכם. לאחר ישום היעוד של הנשמה אתם מתאחדים עם כל היש, עם האנרגיה האלוהית והופכים לאחד עם אלוהים. התהליך הזה ארוך ועליכם לעשות אותו מתוך מודעות שלמה.

זהו תהליך של התפתחות צמיחה אבולוציונית והתעלות למצב אנרגטי גבוהה כל כך שאתם הופכים להיות חלק מהאנרגיה הבוראת. התהליך הזה גם יוצר מצב שבו אתם מאבדים את האינדיבידואליות שלכם ומתחברים למשהו גדול ועוצמתי הרבה יותר.

"האני" הוא למעשה האגו. אתם בחרתם לשים את האגו במרכז העולם שלכם ולתת לו לנהל לכם את החיים. האגו זה לא אתם. האגו היא אנרגיה מחוצה לכם שנתתם לה את המפתחות לגוף ולחיים שלכם ולנהל אותם. כאשר תבינו זאת ותהיו מוכנים לוותר על האגו ועל האני הפיזי רק אז תוכלו להתחבר לנשמה שלכם ולהתחבר לכל היש וליישם למעשה את הקארמה או היעוד היקומי.

יש תכלית לחיים שלכם על פני האדמה וביקום כולו. כל אחד מכם הוא ניצוץ אחד שמאיר בחושך הרב שמסביב. אתם כמו כוכבים שמאירים את שמי הלילה החשוך. אבל אינכם יודעים זאת מאחר שאתם נותנים לאגו לנהל אתכם והוא מאפיל על הידע והאנרגיה שלכם כך שאתם לא יודעים הרבה דברים שמתקיימים סביבכם.


מדיטציה להתעלות

בואו נעצום עיניים ונתבונן בדופק הלב ובנשימה

כעת תדמיינו שישויות אוריון מגיעות מלמעלה ועוטפות אתכם באנרגיה לבנה זהובה וזוהרת. ואתם נכנסים לתוך מרכבה לבנה זהובה וזוהרת ועולים למעלה למעלה.

המרכבה מגיעה לכוכב אוריון ואתם יוצאים מהמרכבה וישויות אוריון נוספות מקבלות את פניכם בשמחה ובאהבה וחמלה גדולים מאוד. אתם מרגישים עטופים באנרגית הבורא.

כעת תראו שלוקחים אתכם למבנה מאנרגית זהב בצורת ביצה ובתוך המבנה יש הרבה מאוד ביצי זהב אנרגטיות. אתם מוזמנים להיכנס לתוך אחת הביצים הזהובות ולשכב שם. תרגישו שאתם יושבים בתוך האנרגיה הבוראת והאנרגיה מתחילה לעבוד עליכם ולשנות לכם את התדרים של הגוף האנרגטי. אתם מרגישים כעת יותר קלים והאנרגיה שלכם מאווררת ונעימה. אתם מרגישים את העוצמות של האנרגיה ואת האהבה והחמלה תרגישו שאתם עטופים בתוך האנרגיה של הבריאה. אתם נבראים מחדש. הגוף שלכם משיל את האנרגיה הישנה ונטען באנרגיה החדשה של הבריאה.

כעת תצאו מתוך הביצה ותראו את הגוף החדש שלכם ותרגישו את האנרגיה שונה ונעימה קלה ומאווררת יותר. תרגישו את האהבה והחמלה סביבכם ובתוככם.

תראו שישויות אוריון מובילות אתכם בתוך האולם המואר אל עבר מסך פנוראמי גדול ואתם מתבוננים על כדור הארץ כפי שהוא היום. אתם רואים ומרגישים את הכאוס וחוסר האיזון בכל דבר שנוגיע לכדור הארץ והאנושות.

כעת תראו שכל הישויות מתקבצות יחדיו וכולן שולחות אנרגיה של אהבה וחמלה וחסד לכדור הארץ ולכל בני האדם בעלי החיים הצמחים המים האוויר וכל מה שיש על פני כדור הארץ. תראו שכדור הארץ מתחיל להשתנות. תראו שכדור הארץ משיל מעליו קליפה אנרגטית כהה והוא קל ומרחף ומתחיל לעלות למעלה למעלה ומתקרב לאזור האנרגטי של כוכב אוריון. כך הוא מקבל את האנרגיה שלו ישירות מאנרגית הבריאה. ככוכב אוריון הוא כעת השמש של כדור הארץ. כל האנרגיה תגיע משם ותעדן תלטף ותעצים באנרגיה של הבורא הראשוני כל דבר על פני כדור הארץ ובתוכו.

תראו שבני האדם על פני כדור הארץ עושים שינוי פנימי עמוק ומשילים מעצמם את האנרגיה הקשה והחוסמת של האגו והפחד. בני האדם מתחילים להתעלות ולרחף ולהתאזן עם האנרגיה של כדור הארץ החדש.

ההתעלות של בני האדם היא התחלה כי העבודה החשובה היא לגרום לכדור הארץ להתעלות ביחד עם האנושות כדי ליצור סינכרוניזציה בין הפלנטה לבין כל מה שנמצא על פני כדור הארץ ובתוכו.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.