14 Dec
14Dec

התמזגות עם חד קרן

ערב שער 12/12/19


ערב טוב לכם אני תום ממועצת התשעה

והיום באתי לכאן חבר יקר ואהוב, שיראה לכם את הדרך

הגבוהה ביותר שאתם יכולים להגיע אליה בעידן הזה.


החבר הזה הוא חד קרן. תראו אותו, שימו לב לצורה שלו לאיכות שלו ולאנרגיה שלו,

תראו שהוא נמצא באמצע החדר ומפיץ את האנרגיה שלו לכל עבר

תרגישו אותה ותראו אותה.


יש לכם הרבה סיפורים מיתולוגים על חד קרן אבל אתם לא יודעים בדיוק מה הוא עושה

ומהי האנרגיה שלו. חד קרן הוא ישות מאוד גבוהה ומאוד עוצמתית ויש לו אנרגיות מאוד גבוהות ועדינות. כאשר אתם מגיעים לאנרגיות גבוהות אתם יכולים לקבל אנרגיה מהחד קרן ואפילו להתמזג איתו. כאשר אתם מתמזגים עם חד קרן, אתם יכולים לעוף לגבהים שאתם  לא מדמיינים שקיימים כלל. ככל שאתם מרפים יותר ומפסיקים להיאחז בדברים החומריים כך אתם יכולים לעוף ולעלות לתדרים גבוהים יותר.


תבינו שמה שמחזיק אתכם למטה זה הרגשות והמחשבות שלכם. המחשבות והרגשות הם אלו שיוצרים את הטראומות בגוף ובחיים שלכם והטראומות יוצרות לכם את המחלות והכאבים וכך אתם יורדים בתדר האנרגטי. אנחנו מציעים לכם את הסקאלה הזאת של עלייה אנרגטית. זוהי סקאלה של צבעים. כאשר אתם עולים בתדרים אתם עולים בהתאם לצבעים של האנרגיה. ככל שהצבע בהיר יותר אתם יודעים שאתם נמצאים בתדר גבוהה יותר וככל שהצבעים כהים יותר אתם נמצאים בתדר נמוך יותר. שימו לב באיזה תדר אתם נמצאים היום. רק תתבוננו בלי לשפוט ולבקר. תהיו הצופה, העד, תהיו זה שמתבונן מהצד. תדמיינו שהסקאלה של הצבעים נמצאת על גבי סולם. אתם מתחילים לעלות בסולם הזה. תתחילו לעלות בסולם ותראו את הצבע האדום, תמשיכו לעלות בסולם אל הצבע הכתום, תמשיכו לעלות אל הצבע הצהוב, תתבוננו על הצבעים שאתם עולים אליהם. תראו כמה מרחק יש בין הצבע הצהוב לצבע הבא שהוא צבע ירוק, תעלו בסולם אל הצבע הכחול ותראו שהצבע הכחול לאט הופך לצבע תכלת ותמשיכו אל הצבע הסגול וסגול בהיר ואל הצבע הלבן ולבן זוהר,  ולאחר מכן אל הצבע הזהב וזהב בהיר וכאן אתם יכולים לראות מרחוק למעלה את החד קרן עולה בקצב מהיר כלפי מעלה. תמשיכו לעלות בתוך הצבע הזהב ותגיעו אל החד קרן. תראו שהכל מתבהר. העיניים שלכם מתבהרים ואתם יכולים לראות מה קורה מסביב. אתם רואים שיש הרבה מאוד חדי קרן מסביב וכולם עולים באותו קצב כלפי מעלה.


שימו לב איך אתם נצמדים לחד קרן מסויים אחד וכשאתם מגיעים אליו אתם יכולים גם להתמזג איתו. תתמזגו עם החד קרן ותתבוננו דרך העיניים שלו. תראו קדימה את הדרך שאתם עוברים. אתם עולים קדימה ולמעלה. העלייה היא אינסופית. אתם כל הזמן ממשיכים לעלות. אל תתבוננו למטה. מה שהיה כבר לא רלוונטי זה היה ונגמר. תסתכלו קדימה.


תמשיכו להתבונן מסביב ותראו שכל חדי הקרן יצרו מעגל ואתם נמצאים גם כן בתוך המעגל. בתוך המעגל אתם יכולים להתבונן מלמעלה ולראות את כדור הארץ. תתבונו על כדור הארץ מלמעלה שימו לב מה אפשר לעשות כדי לגרום לכדור הארץ להשתנות.

תראו שכל חדי הקרן שולחים אנרגיה בצבע זהב ואנרגיית הזהב עוטפת את כדור הארץ. שימו לב שכל מה שלא מתחבר לאנרגיה הזאת מתפוגג. כל האנרגיות הנמוכות כל הצער הכאב החולי הרוע השחור הנמוך כל התדרים הנמוכים שמגיעים מלמטה מתפוגגים ונעלמים. שימו לב מה זה עושה לבני האדם לאנושות לכדור הארץ מה יוצר את השינוי.


כעת תתבוננו על הגוף שלכם והחיים שלכם כל אחד בניפרד ותחשבו לעצמכם מה הייתי רוצה לשנות בגוף שלי ובחיים שלי. איזה שינויים הייתם רוצים לעשות כדי שיהיו לכם חיים יותר יפים טובים ובריאים. זה הזמן לקחת אחריות לראות את עצמכם כפי שאתם בלי מסכות, בלי העמדות פנים, בלי רצון להראות לאחרים שאתם יותר טובים, מתוך אהבה וחמלה כלפי עצמכם. רק כשאתם באהבה וחמלה אתם יכולים לאהוב את עצמכם כפי שאתם. וכשאתם רואים את עצמכם כפי שאתם גם אחרים רואים אתכם כך וגם אלוהים רואה אתכם כפי שאתם באמת.


שימו לב מה קורה לכם כעת. האם השתנה משהו האם אתם מרגישים אחרת,

תרגישו איך אתם מתעצמים איך אתם גדלים והופכים ליותר ממי שאתם. ואתם מבינים שהעוצמה היא לא בכוחנות אלך בענווה. כאשר אתם חזקים ועוצמתיים מבפנים אז אתם מרגישים את העוצמות שלכם ואתם לא צריכים לעשות שום דבר.


תהיו בתוך האנרגיה החדשה הזאת ותרגישו ותראו איך הגוף שלכם מבריא בצורה טוטאלית מכל כאב מכל פחד מכל מחלה או חרדה או טראומה. אתם בריאים וחופשיים.


כאשר אתם לא חושבים אתם מאפשרים לאנרגיה לעבוד איתכם ודרככם. זוהי דרך טובה לעשות את השינוי. המוח שלכם ניתן לכם במתנה. זהו מוח-על ואתם יכולים לעשות איתו הכל. ליצור יש מאין, לבנות, ואתם יכולים גם לברוא אבל רק במצב שהמוח שלכם שקט ונינוח ורגוע. תהיו בשקט, תאהבו את עצמכם ותחמלו על עצמכם. תהיו בהוויה מלאה.


וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.