11 Jan
11Jan

נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. נמצאים איתנו היום מטטרון, מאסטר קטהומי, יהווה,  האלה, השכינה,

בימים אלו אתם עוברים שינוי מאוד עמוק שישפיע על כל אחד מכם באופן אישי ועל הפלנטה שלכם. התדר על פניהפלנטה משתנה ולאט לאט חודר יותר ויותר התדר של האלה, של השכינה, של האימא. אתם תרגישו את השינוי בתוךהגוף שלכם ובתוך כל הסביבה שלכם. האלה מתעוררת. האנרגיה שנשית, האנרגיה שהיתה ישנה במשך 13000 שנהמתעוררת ומעירה אתכם אל האהבה, אל החמלה, מעירה אתכם אל המהות הפנימית העמוקה ביותר שלכם.

ההתעוררות הזאת תיקח אתכם למקומות שמעולם לא הייתם בהם. ההתעוררות הזאת תאפשר לכם לפרק את הרגשותתאפשר לכם להתמודד עם כל העבר שלכם. כבר לא תברחו מהרגשות. לא תברחו מעצמכם אלא תעמדו ותאמרו הנני.תעמדו ותתבוננו ותהיו מוכנים להתבונן על עצמכם ולהכיל את מה שעולה. ותפסיקו לברוח ולהתנהג כמו בת יענה. זההשינוי הכי מהותי שקורה ויקרה. ברגע שאתם מוכנים לעמוד ולהתבונן על עצמכם ולקבל ולהכיל את עצמכם תהיומוכנים להכיל ולקבל כל אחד ואחד סביבכם. והשינוי הזה הוא שינוי שישפיע על כל מה שנמצא מחוצה לכם.

תדעו שבימים אלו אתם עוברים תדר ואתם מגיעים למקומות מאוד רחוקים שיהיה לכם הרבה יותר קל להבין ולעכל אתהתדר החדש.

בואו תכנסו לתוך המרכבה התלת ממדית שנמצאת איתנו. שמביאים אותה לכאן מאסטר קטהומי, מטטרון ומאסטרתות. תכנסו לתוך המרכבה ותנו לא לקחת אתכם למעלה. תראו שהמרכבה נכנסת לתוך שרוול אנרגטי שלוקח אתכםלממדים אחרים.

תראו שאתם מגיעים לצומת דרכים ואתם בוחרים את הצד השמאלי ואתם ממשיכים בדרך הזו. והמרכבה מגיעה לכוכבשהאור שלו הוא אור סגול זוהר. והישויות שם נראות כמו גחליליות מוארות.  ואתם רואים הרבה מאוד ישויות שעומדותומאירות את כל האזור, עומדות במעגלים ואתם מתבקשים לעמוד בתוך המעגל המרכזי. תראו שהן מאירות אתכם באורסגול שנכנס לתוך כל הנקבוביות. כל החלקים והאיברים שלכם. לאט לאט אתם הופכים לגחליליות. הגוף שלכם הופךלהיות מואר באור סגול והאור הסגול  הזה מופץ מכם. אתם הופכים להיות למקור של אור. והאור מופץ מכם הלאה.

כל הישויות מתקבצות יחד ומתמלאות אחת בשנייה ומתמזגות אחת בשנייה.  וגם אתם מתמזגים איתם ואתם הופכיםביחד לישות אחת מוארת באור סגול. הישות הזאת מאוד גדולה. הצבע סגול עמוק. היא יכולה להגיע לכל מקום ביקום.

תראו שהישות נודדת ממקום למקום וקופצת בין המרחקים בין הגלקסיות ומלמדת אתכם על מבנה היקום והגלקסיות.היא לא מדברת במילים אבל אתם מבינים כי אתם חלק ממנה. אתם פשוט יודעים. במימד השמיני יוצרים יש מאיןבאמצעות התודעה. וזה מה שאתם עושים. אתם לומדים לקפוץ ממקום למקום באמצעות התודעה. אתם לומדים ליצוריש מאין באמצעות התודעה ולומדים להיות בכל מקום בעת ובעונה אחת באמצעות התודעה.

כעת אתם מבינים שאתם כל יכולים. כעת אתם מבינים שאתם אלוהיים. תרגישו את העוצמות. תרגישו את העוצמותהפנימיות שלכם. תרגישו את היכולות. ותבינו שאתם יכולים ליצור כל מה שאתם רוצים. גם כוכבים אתם יכולים ליצורוגם גלקסיות אתם יכולים ליצור. תיצרו כפי שיצרתם את הפלנטה שלכם באמצעות התודעה. אתם יכולים ליצור כוכביםנוספים ופלנטות נוספות. ככל שתרחיבו את התודעה ההבנה שלכם תהיה פתוחה יותר, רחבה יותר, נגישה יותר.

תראו שכל הגלקסיות מתקבצות ביחד. כאילו היקום קורס לתוך עצמו, מתכווץ ויוצר ישות אחת של כל מה שיש. וכעת תראו שהישות הזאת מתחילה להתרחב ולהתרחב ושוב להתרחב. ויוצרת גלקסיות וכוכבים אין ספור. כך היקום שלכם מתכווץ ומתרחב לסירוגין. כאשר היקום מתכווץ אז הכל נופל לאותו מקום. הכל הופך לאחד. כאשר היקום מתרחב, אז הוא מתרחב לאין סוף.

כעת היקום נמצא בתהליך של התכווצות לאחר מיליוני שנים שהוא היה בתהליך של התרחבות. כדור הארץ ובני האדםמרגישים את התהליכים האלו ואתם חווים קשיים. גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטאלית וקוגנטיבית. זהו תהליךשהיקום עובר, זוהי מחזוריות של התכווצות היקום והתרחבות שלו. ולכן לבני האדם אין מה לעשות. הם לא יכוליםלעשות שום דבר, אלא רק להיות ולזרום עם מה שיש.

תדמיינו שאתם נכנסים חזרה לתוך המרכבה שנכנסת לתוך המנהרה ונוסעת בתוכה בין המימדים ומגיעה לכאן ועכשיולחדר שבו אתם יושבים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.