13 Jun
13Jun

הנשמה זוהי אנרגיה שנגזרת מהמקור, מהאלוהות. הישות היא נגזרת מהנשמה, האדם הוא נגזרת מהישות.

הישות נכנסה לתוך גוף פיזי על מנת לחוות וללמוד על עצמה מתוכה. דרך הרגשות  והחוויות שאתם כבני אדם נתקלים בהם בחיי היום יום. כל חוויה מביאה אתכם צעד נוסף לקראת ההבנה והקבלה של עצמכם כפי שאתם. ההבנה שאתם חלק מהאנרגיה האינסופית האלוהית.

כאשר תבינו שאתם לא שונים מהמקור תוכלו לברוא כפי שאלוהים בורא. הבריאה היא בריאה מתוך האין אל תוך היש. לברוא יש מאין. אתם רגילים לברוא מהיש לתוך היש. כאשר יש לכם משהו מסוים ואתם רוצים להמציא משהו חלופי או אחר. אבל אלוהים בורא מתוך האין, מתוך הריק.

לפי החוק הקוסמי, כאשר יש ריק אז תמיד יהיה משהו שימלא אותו. לכן הריק איננו קיים בעצם. את הריק התודעה שלכם יצרה. אתם בעצם בוראים את כל הדברים שאתם חווים וחיים אותם. אתם חיים את מה שאתם יוצרים בתוך התודעה שלכם. יש תודעה יחידה של אדם בודד ויש את התודעה הקולקטיבית. לדוגמא: אתם יצרתם תודעה קולקטיבית שבה אתם יכולים לחיות רק 120 שנה. ואז התודעה שלכם מביאים אתכם לסוף החיים שלכם כפי שקבעתם אותו ויוצרת את קמילת הגוף בהגיעכם לגיל מסוים.  אם תשנו את התודעה הקולקטיבית הזאת ותאמינו שאתם יכולים לחיות עד אינסוף אתם תהיו אינסופיים ורב תכליתיים כמו האנרגיה שיצרה אתכם.

האנרגיה שבראה אתכם היא אנרגיה אינסופית שלא מתכלה לעולם. זוהי אנרגיה שנמצאת בכל מקום גם במקומות שאתם קוראים בשם ריק. כי אין ריק ביקום. היקום עובד בצורה כזו שבכל מקום שיש ריק אז יש משהו שממלא אותו. בדרך כלל זוהי אנרגיה. שום דבר לא נשאר ריק.

זה נכון לכל דבר שקיים ביקום. בני אדם, בתים, משעולים, שדות, אוקיאנוס, אגמים, נחלים, ימים, יערות, מדבריות, הרים, אגמים, ואדיות, חלל, חורים שחורים, גלקסיות, כוכבים, פלנטות ועוד.

כל מה שמתרוקן מיד מתמלא במשהו אחר במקום מה שנסוג. כאשר הים נסוג נחשפת האדמה, כאשר המדבר נסוג האזור מתמלא בצמחיה, כאשר הצמחייה נסוגה המדבר נחשף, כאשר אדם מת נולד תינוק חדש וכו'.

זוהי בעצם הסירקולציה או המעגל האינסופי של החיים. כאשר אתם אומרים חיים אתם מתכוונים לאדם או לבעל חיים כלשהו. אבל כאשר אנו אומרים חיים אנו מתכוונים לכל מה שיש. לכל מה שקיים. כי הכל חי. כי אלוהים חי בכל מקום ביקום האינסופי. כי גם כאשר האדם מת, הוא למעשה חי בצורה שונה. כי התודעה שלו חיה לנצח. מאחר שהתודעה שלו חיה לנצח אז גם הוא חי לנצח כי הוא מביא את התודעה והחוויות שחווה לחיים הבאים שלו. החיים לא מפסיקים לעולם. החיים ממשיכים בכל מקום ובכל מצב.

אילו הייתם מקבלים את היותכם אינסופיים ורב ממדיים והייתם זוכרים את מה שיש בתודעה שלכם ומבינים את מה שחוויתם ויודעים מה אתם מחפשים כאשר אתם נולדים מחדש, אז הייתם יכולים להתקדם מהמקום שבו הפסקתם בגלגול הקודם ולהמשיך הלאה. כך הייתם יכולים ללמוד מהחוויות שהיו לכם בעבר.

אבל מאחר שאינכם זוכרים, אינכם יודעים ואינכם מודעים לחוויות העבר מגלגולים קודמים, אתם חווים את החוויות האלו שוב ושוב ולא מבינים את מוסר ההשכל מאחורי החוויה שחוויתם בעבר.

כדי להגיע להבנה מי אתם עליכם להיכנס פנימה וליצור קשר עם הרבדים העמוקים יותר של עצמכם. מדיטציה היא אחת היכולות שתיקח אתכם פנימה. מדיטציה זה לא רק לשבת ללא מעש כל היום. אתם יכולים לעשות מדיטציה גם כאשר אתם מטיילים על חוף הים, או עובדים בגינת הירק, או קוראים ספר. מדיטציה זה להגיע לשקט פנימי. כאשר אתם מגיעים לאותו שקט פנימי,  אז התודעה שלכם יודעת להתחבר לנשמה באופן אינטואיטיבי.  מה שחשוב זה להגיע למקום שבו המחשבות לא מפריעות. כאשר אתם מזיזים את המחשבות, אתם עושים את מחצית הדרך. כי המחשבות חוסמות ומעכבות אתכם להתחבר. את מחצית הדרך האחרת תעשה הנשמה עבורכם מאחר שאתם חלק ממנה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.