26 Jun
26Jun

ערב טוב וברוכים הבאים היום אנחנו בערב שער 21/6/21 היום הארוך ביותר בשנה ויום היוגה הבינלאומי ומצויין בכל העולם פעם חגגו את האור ביום הזה וגם היום עושים מדיטציות והתבוננות פנימית. היום נתקשר עם מאסטר מטטרון ויחד איתו מגיעה גם האלה והשכינה. 

אני האלה והשכינה. אני נמצאת בכל אחד ואחת מבני האדם. ואני מבטאת את הצד הנקבי של אלוהים. לאלוהים יש שני צדדים צד זכרי וצד נקבי. גם אצל הגברים יש צד זכרי ונקבי ויש גברים שהצד הנקבי שלהם יותר דומיננטי ויש נשים שהצד הזכרי שלהן יותר דומיננטי וזה הכל בחירה שלהם. במשך אלפיים שנים האנרגיה של השכינה דוכאה כי בני האדם לא הבינו את מה שהם קיבלו. הם קיבלו אנרגיה חדשה וידע חדש מישוע ומאחר שלא הבינו את זה הם לקחו את זה למקומות אפלים. הם הרגישו וחשבו שהאישה מאפילה עליהם בידע שלה ובאנרגיה של היכולות האינטואיטיביות  התקשור הידיעה שלה ולכן הגברים דיכאו את הנשים במשך אלפיים שנה. דיברנו איתכם בעבר שבכל אלף שנים האנרגיה משתנה ואחרי אלף שנים של אנרגיה זכרית שהייתה דומיננטית על פני כדור הארץ הגיע הזמן שהאנרגיה הנקבית תשלוט. 

מאחר שהאישה דוכאה וכל הנשים האינטואיטיביות המתקשרות מעלות באוב אלו שידעו אלו שהיו מחוברות כולן הומתו בצורה אכזרית ביותר. אז בזמנו האנרגיה לא התאפשרה לשנות כי לא היו נשים שיכלו לקחת את השרביט ולהמשיך משם. הגברים הרגישו מאוימים על ידי הנשים. אבל היום זה מתאפשר. היום האישה הרימה ראש והבינה שיש לה יכולות מעבר לחמשת החושים. האינטואיציה שלה מאוד חזקה והחיבור שלה לאלוהים ולשכינה הוא טבעי. וגם הגברים מקבלים את זה היום יותר מאי פעם. לכן מתאפשר החיבור של השכינה בכל הרבדים ובכל הגופים שלכם. גם הגברים וגם הנשים מתחברות ומתחברים היום לאנרגיה של השכינה. השערים נפתחו והרבה מאוד אנרגיה של האלה ושל השכינה זורמים וזורמות לתוך כדור הארץ ובני האדם מצנרים את האנרגיה הזאת. מתחולל שינוי מאוד עמוק בתוך בני האדם. ויתחילו אלף השנים שבהן יותר נשים ייקחו חלק בהנהגה של מדינות הנהגה במדע בטכנולוגיה ובכל תחום אחר.  

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה תראו שיש לכם ערוץ מצד ימין של עמוד השדרה  וערוץ אנרגיה בצד שמאל של עמוד השדרה ועמוד אנרגיה שלישי באמצע תדמיינו שאתם מושכים אור בצבע זהב ממרכז האדמה דרך מרכזי האנרגיה האלו יוצאים דרך הקודקוד ושוב נכנסים דרך צ'קרת הבסיס עוברת את כל הגוף ויוצאת דרך צ'קרת הכתר. תעשו את זה הרבה פעמים עד שתרגישו שאתם נקיים מבפנים ומוגנים מבחוץ. כעת תעלו בתוך עמוד האור לבן וזוהר כלפי מעלה עוד ועוד יותר גבוהה תראו שאתם מגיעים למקום מואר ובמרכז יש היכל מואר ובמרכזו עומדת דמות לבנה ומוארת דמות עדינה ורכה מזמינה אתכם לבוא ולהתמזג איתה. תתמזגו עם השכינה עם האלה ותקבלו את האיכויות של השכינה. אהבה חמלה עדינות מליאות אושר תראו שהראש שלכם מתרוקן אתם מלאים באנרגיה של השכינה. מלאים אהבה וחמלה כלפי עצמכם וכלפי אחרים. כעת תתבוננו על כדור הארץ ושימו לב לשבעה שערים פתוחים ודרך השערים האלו האנרגיה של השכינה נכנסת ונוגעת בלבבות של כל בני האדם על פני הארץ. 

האנרגיה של השכינה נכנסת דרך השער בהר הבית, האנרגיה של השכינה נכנסת דרך השער שמעל הפירמידה הגדולה שבגיזה שבמצרים, האנרגיה של השכינה נכנסת דרך השער שמעל האבן הכעבה בערב הסעודית, האנרגיה של השכינה נכנסת דרך השעה שמעל הסטונאייג' שבבריטניה, האנרגיה של השכינה נכנסת דרך השער שמעל הרי הרוקי שבארצות הברית אנרגית השכינה נכנסת דרך השער שמעל הרי האנדים, האנרגיה של השכינה נכנסת דרך השער שלמעל הר האברסט. תראו את זה מלמעלה, תראו איך האנרגיה של השכינה מתפשטת על פני כדור הארץ בתוך האנשים בתוך המקומות ובתוך האדמה ולתוך כל מה שיש. העצים הצמחים בעלי החיים ובני האדם. שימו לב איך הכל משתנה. המשאבים של כדור הארץ מנוצרים בצורה יותר מושכלת. הפירות והירקות נקיים וטהורים המים טהורים ונקיים בני האדם מתייחסים זה לזה בכבוד באהבה בחמלה ובנתינה והכל משתנה.  שימו לב שאתם רואים מלמעלה שאין גבולות. הכל פתוח. ואפשר לעבור ממדינה למדינה בקלות בלי בירוקרטיה. יש הרבה אמון בין בני האדם והרבה אהבה. תראו את זה קורה. תראו את זה מתממש. ככלל שתראו את זה יותר זה יהיה אמיתי יותר. 

כעת תחזירו לאט לאט את המודעות שלכם לתוך הגוף תתבוננו בנשימה שלכם תנשמו עמוק לתוך הבטן ולאט לאט תפקחו עיניים.

וכל הוא      

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.