11 Jul
11Jul

ערב טוב וברוכים הבאים ברוכים הבאים לערב שער מיוחד במינו, אני מטטרון ואני נמצא אתכם בכל רגע נתון. היום אני רוצה לדבר איתכם על המצב שלכם כבני אדם באופן אישי וגם על האנושות באופן גלובאלי. היום אתם נמצאים בשינוי תדר ושינוי פאזה מבחינה אנרגטית. כל מה שהיה על עכשיו ישתנה. אתם הולכים לקבל מבנה אחר של היקום שלכם, וזאת הסיבה שיש כאוס מאוד גדול על פני כל כדור הארץ וביקום וגם באופן אישי אתם מרגישים את הכאוס הזה. אתם מרגישים חולים ולא מאוזנים. האנרגיות משפיעות עליכם גם ברובד הפיזי האנרגטי והרוחני. כאשר האדם הראשון ירד בתדר האנרגטי, מאז שהוא ירד, הוא מנסה לעלות חזרה ולהיות שלם. אבל כשהוא ירד, הוא עטף את עצמו לשם הגנה באנרגיה שנראית כמו רשת של דייגים, והיא נמצאת מסביב להילה של כל אחד ואחת מבני האדם והצאצאים של האדם הראשון. במשך כל כך הרבה דורות עד היום, האנרגיה הזאת שנראית כמו רשת דייגים שהייתה פעם כשהיא נוצרה היא הייתה אנרגיה של אור לבן והירידה בתדרים במשך כל הדורות הביאה לזה שהאנרגיה הזו כעת כהה ושחורה והיא אנרגיה מאוד לא מאוזנת ונמוכה. 

זאת הסיבה שבכל פעם שאתם עושים עבודה אנרגטית ומנסים לעלות, משהו מוריד אתכם חזרה ואתם לא מבינים למה אתם עולים ויורדים כל הזמן, בעצם אתם נמצאים במצב סטטי אתם לא עולים ולא יורדים מבחינה אנרגטית ורוחנית. היום אנחנו רוצים לתת לכם להבין ולהכניס למודעותכם שיש משהו שמעכב אתכם, האנרגיה הזו שנוצרה מזמן עוטפת אתכם והיום נעזור לכם לשחרר את זה. זה השינוי הגדול שתעשו היום. הרשת הזאת נמצאת גם סביב כל אחד ואחת מכם וגם סביב כדור הארץ. עוטפת גם את כדור הארץ שהיא ישות אחת ומכלול אחד של כל האנושות. כך שגם כדור הארץ אין לו אפשרות לעלות בבת אחת לרבדים גבוהים. מה שחשוב שתפסיקו להאשים את עצמכם שאתם לא מספיק טובים ולא מספיק עושים ולא מספיק נותנים, הכל בסדר, חשוב שתהיו מודעים לפחדים החרדות ולאגו שלכם ולחשיבות העצמית. אלו הדברים שמעכבים אתכם. ברגע שתשחררו את אלו מתוך החיים שלכם אתם תתחילו לעלות לגובה. זוהי חלק מהמודעות העצמית, להיות מודעים למחשבות לרגשות לפחדים לחרדות ולאגו. אלו הדברים שמעכבים אתכם מלהתקדם. 

מדיטציה  

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה דופק הלב מחבר אתכם לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה שלכם. תנשמו דרך האף לתוך הבטן ותנשפו דרך הפה, שוב ושוב... כעת תראו כדור אור מגיע ועומד מעל צ'קרת הכתר וממלא את כל האיברים שלכם באור לבן. כעת תראו שכל הגוף שלכם מלא באור לבן והוא מוקרן החוצה מתוך הגוף. ועוטף את כל הגוף שלכם באור. ואתם נראים כמו מקור של אור. וההילה שלכם גם כן עטופה באור לבן. כעת תראו שהאור הלבן נושק לרשת הזאת שהיא רשת שחורה שנמצאת מסביב להילה שלכם. כעת תראו שהאור הלבן לאט לאט נספג בתוך הרשת. עוד אור לבן נכנס דרך הכתר ומופץ החוצה ונספג על ידי הרשת עד שהרשת הופכת להיות לבנה וזוהרת. זהו תהליך. תראו שהרשת סביב הגוף שלכם לבנה וזוהרת. 

כעת אתם יכולים להחליט לעצמכם אם אתם מוכנים להשאיר את הרשת הזאת סביב הגוף שלו או שהוא מוכן לשחרר אותה כי הוא לא זקוק לכם יותר. ככל שאתם בתדר יותר גבוה אתם לא זקוקים לרשת הזאת יותר. תגידו להדרכה: אני מוכן/ה לשחרר את הרשת לעולמי עד. היא כבר עשתה את עבודתה ואני לא זקוק/ה לה יותר. תגידו תודה לאנרגיה הזאת ששמרה עליכם כל כך הרבה דורות. תראו שהרשת נאספת סביב הכתר שלכם ונעלמת לתוך היקום האינסופי. כעת תראו שאתם עטופים באור לבן וזוהר. האור הלבן הוא אור של הגנה. הוא יוצר הגנה סביב הגוף שלכם. כעת אתם יכולים לדמיין שאור זהב נכנסת לתוך צ'קרת הכתר עוטף את כל האיברים בגוף ומופץ החוצה מהגוף שלכם ועוטף את ההילה שלכם באור זהב. האור הזהב הוא הגנה בתדר הרבה יותר גבוה. כעת אחרי שעשיתם את העבודה עבור עצמכם, אתם מוכנים לעשות זאת גם עבור אחרים. כעת תראו את בני האדם על פני כדור הארץ איך הם עטופים בתוך האנרגיה השחורה שעוטפת אותם סביב ההילה.

 תבקשו עזרה מישויות האור והמלאכים לעזור לבני האדם לשחרר את האנרגיות האלו שעוטפות אותם. תראו שכל בני האדם מוטענים באנרגיה לבנה וזוהרת דרך הכתר. תראו שהאנרגיה הלבנה והזוהרת עוטפת את בני האדם מסביב לגוף, וישויות האור אוספות את האנרגיה השחורה שהופכת ללבנה ושולחת אותה ליקום האינסופי וכל בני האדם עטופים באור לבן וגם עטופים באור זהב. תראו שהאור הלבה והאור הזהב מוטמעים בתוך האדמה, בתוך כדור הארץ עצמו וכדור הארץ זוהר. הוא זוהר באור לבן ואור זהב. תראו שכדור הארץ עטוף באור זהב סביבו ואור לבן. כעת כדור הארץ יכול לנוע במרחבי היקום ולהגיע למקום שיש בו שתי שמשות ושני ירחים. זהו המקום של האיזון, ההלכה והאהבה הקוסמית. כאשר כדור הארץ יגיע למקום הזה, האנושות תהיה מחוברת לאהבה, לנתינה ויהיה שלום ורוגע ושלווה בתוך בני האדם וסביבם והארץ תשקוט ארבע מאות שנה. כעת תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף, שימו לבן איך אתם מרגישים, איפה אתם נמצאים, מה קורה לכם בתוך הגוף 

אתם יכולים להישאר כך כמה זמן שאתם רוצים כשאתם מוכנים,

 תנשמו עמוק ותפקחו עיניים. 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.