26 Apr
26Apr

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו בערב שער 25 באפריל 2021

 היום נדבר איתכם על הרחבת התודעה וקבלת האחר והשונה 

אני מטטרון ואני נמצא איתכם בכל רגע נתון ומלווה אתכם בכל התהליכים שאתם עוברים על פני כדור הארץ. הליווי שלי הוא גם אישי וגם גלובאלי. והמסרים שלי הם גם אישיים וגם גלובאלים. כל מה שאתם חווים באופן אישי אתם חווים גם באופן גלובלי כלומר הרבה מאוד אנשים חווים את מה שאתם חווים והאנושות עוברת תהליכים של התפתחות וגדילה וצמיחה באופן אינטנסיבי מהרגע שהיא נוצרה. מהרגע שהבן אדם נוצר הוא עובר התפתחות אישית וגלובלית. ההתפתחות הגלובלית בעצם מובלת או מודרכת על ידי האדם באשר הוא ולהיפך, כלומר האדם משפיע על האנושות והאנושות משפיע על האדם. אם אתם מסתכלים על ההיסטוריה שלכם אתם מגלים שמה שהיה לא מאושר לא נכון ולא מקובל על ידי בני האדם הופך עם הזמן למאושר מקובל על ידי בני האדם. כלומר אתם עושים כברת דרך של התפתחות התודעה שלכם. פעם הנשים לא היו מקובלות ושמו אותן בצד ולא נתנו להן זכויות והיום הדברים השתנו. הנשים יותר ויותר נכנסות לכל התחומים הציבוריים והאחרים ולא רק נשארות בבית כדי לשמור על התא המשפחתי. הילדים שנולדו אחרים ושונים פעם לא קיבלו אותם. פעם אדם שהיה חריג קראו לו  "משוגע" ושמו אותם במקום סגור. 

היום ילדים כאלו מקובלים יותר והם ילדים שונים מהכלל, הם מיוחדים, ילדים בעלי צרכים מיוחדים, אלו אנשים או ילדים שהם שונים מהכלל. הם מיוחדים. ואנחנו כאנושות אמורים לקבל אותם כפי שהם. אז איך אדם יכול לקבל מישהו שהוא שונה מהם כאשר הוא לא מקבל את עצמו. יש פער בין קבלה של העצמי לקבלה של האחר. לכן קשה לנו לקבל את זה כשאנחנו רואים את זה מולנו.  אם אנחנו רואים בעצמנו שיש לנו משהו שלא זורם שהוא לא סטנדרט ולא מקובלים ולכן קשה לנו לקבל את זה. אם אנחנו רואים בעצמנו שיש משהו לא זורם ולא בדיוק מקובל על ידי החברה שאנחנו לא מצליחים או לו מקובלים, החברה משדרת לנו שאנחנו צריכים להצליח ואם אנחנו לא מצליחים ונכשלים קשה לנו לקבל את זה. החברה משדרת לנו שכולנו אמורים להצליח.  אם אתה לא מצליח אז אתה לא בסדר ונשאר מאחור ואתה לא מרוויח מספיק בשביל הקיום שלך אז אתה נשאר מאחור אז אתה לא שווה. אם החברה משדרת את זה בני האדם מקבלים את זה ואז הם חיים לפי זה ומשדרים את זה לאחרים. כאשר אדם לא מקבל את עצמו הוא לא מסוגל לקבל אחרים. 

העבודה שלכם היום היא לעצמכם כל אחד יקבל את עצמו כפי שהוא עם כל הדברים שלא מקובלים. עם כל הדברים שהם לא מוצלחים. עם על הפגמים. כי לכל אחד יש איזה שהם פגמים אף אחד לא מושלם. כאשר אתם לא מתרכזים בפגמים אלא מתרכזים בדברים הטובים שבכם אתם יכולים ומסוגלים לקבל את עצמכם כפי שאתם. וכאשר אתם מקבלים את עצמכם כפי שאתם עם כל הפגמים אתם יכולים ומסוגלים גם לקבל את האחר עם כל הפגמים שיש אצלו ולהכיל אותו. כי כאשר אתם ומכילים את עצמכם אתם יכולים לקבל את האחר ולהכיל אותו. ואז אתם עושים שינוי תודעתי וכאשר אתם עושים את השינוי התודעתי אתם עושים גם שינוי גלובאלי כי התודעה של בני האדם משתנה כי אתם לא יחידים אתם קבוצה של כדור הארץ. אתם קבוצת ישויות שבחרה לחיות בתוך גוף על פני כדור הארץ. יש גלובליזציה וכאשר אתם עושים שינוי פנימי אז כל בני האדם עושים שינוי פנימי וכך אתם מתקדמים באבולוציה. כך התקדמתם מהאדם הקדמון לאדם המודרני והיום אתם עושים קפיצה מהאדם המודרני לאדם המואר. האדם המואר הוא אדם שהתודעה שלו התרחבה והוא רואה מעבר לחמשת החושים, הוא רואה הוא יודע הוא אוהב הוא חומל ולשם אתם מתקדמים. ואיך אתם מגיעים לשם? תגיעו לשם על ידי כך שכל אחד ואחת מכם יעשו שינוי פנימי כדי לאהוב את עצמכם ולקבל לאת עצמכם כפי שאתם. ברגע שאתם מקבלים את עצמכם כפי שאתם אתם לא נלחמים בפגמים שלכם אלא אתם מקבלים אותם. אז אתם יכולים לשנות את עצמכם מבפנים אז אתם יכולים לפתוח את הפצע כדי לשחרר את המוגלה. כי יש בתוככם הרבה מאוד פצעים עם הרבה מאוד מוגלות שעוצרות וסוגרות אתכם ולא נותנות לכם להיפתח. כי אתם מתמלאים בפחד וחרדה. ופחד וחרדה תמיד סוגרים ומורידים בתדרים. אז תפתחו את עצמכם לאהבה לחמלה תהיו פתוחים לקבל את האהבה כשהיא מגיעה. 

מדיטציה

 נעצום עיניים ונתבונן בדופק הלב ובנשימה נעשה מדיטציה כדי לקבל את עצמנו וגם לקבל את האחר. תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה. תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן. כשאתם מלאים באור לבן תדמיינו שאתם נכנסים לתוך עמוד של אור ואתם עולים כלפי מעלה. כעת תדמיינו שמולכם יש עוד עמוד של אור ובתוכו עולה דמות של אדם שאתם מדמיינים שזה אתם עצמכם והדמות הזאת עולה בתוך עמוד אור מקביל לעמוד האור שלכם מלאה עם כל הפגמים שלכם. עם חוסר הקבלה העצמית עם הפחד עם החרדה עם התסכול עם הפצעים בתוך הגוף עם חוסר הכלה עם כל הפגמים וכל המחלות וכל הקשיים שהיו לכם בחיים. הדמות הזאת עולה בעמוד אור שהוא מקביל לעמוד האור שלכם ואתם עולים אחד מול השני. כעת תראו שעמוד האור שלכם הופך להיות לעמוד אור וורוד ואתם עולים בתוך עמוד אור וורוד. כעת תראו שגם עמוד האור של הדמות שעולה מולכם גם כן באור וורוד. הדמות הזאת עולה בדיוק מולכם. כאשר הדמות הזאת מכילה את האור הוורוד שעוטף אותה כל הפגמים כל הפחדים וכל החרדות וכל מה שהיה שם הכל מתפוגג. והיא הופכת להיות לדמות מושלמת. יפה צעירה נאה בריאה. ואתם ממשיכים לעלות בתוך עמוד האור זה מול זה. עכשיו כשהדמות שמולכם כל כך יפה ובריאה אתם רוצים להתמזג איתה ואז אתם מפגישים את שני עמודי האור ומתמזגים עם הדמות שמולכם שזה אתם. כעת אתם מרגישים מושלמים יפים צעירים עוצמתיים ואתם ממשיכים לעלות בעמוד האור. עכשיו משהגעתם למושלמות הזאת בתוך עצמכם אתם יכולים גם להכיל את האדם האחר.

 תראו את האדם זה יכול להיות אדם מהמשפחה שלכם או מהאזור הקרוב שלכם או מבית הספר או מכל מקום אחר תדמיינו את האדם הזה שהוא לא מושלם בעיניכם שיש לו המון פגמים ואתם לא רציתם להיות בסביבתו ולא היה לכם נעים להיות איתו , תדמיינו שהוא נמצא בעמוד אור לבן נפרד מולכם. אתם נמצאים בתוך עמוד אור וורוד אתם ממשיכים לעלות והוא נמצא בעמוד אור אחר. תדמיינו שהעמוד הלבן שעוטף אותו הופך לאור וורוד והוא מתחיל להכיל את האור הוורוד וגם הוא הופך לאור וורוד. תתקרבו אליו אל האדם ממול ועכשיו אתם יכולים לחבק אותו עם המון אהבה וחמלה. אתם יכולים לעשות את המדיטציה הזאת לעצמכם בכל יום כדי לאהוב את עצמכם יותר ויותר בכל יום. כי רק כאשר אתם יכולים לאהוב את עצמכם ולהכיל את עצמכם אתם יכולים גם לאהוב ולהכיל את האחר. ככל שיותר אנשים יעשו את המדיטציה הזאת ההכלה תהיה יותר גלובלית כי יש קשר אינטואיטיבי ותודעתי בין כל בני האדם על פני כדור הארץ ואם אתם עושים את השינוי אתם יכולים להשפיע על יותר ויותר בני אדם שיעשו את השינוי. 

כעת תחזירו את המודעות שלכם לגוף תנשמו עמוק ולאט לאט תפקחו עיניים. 

תודה רבה

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.