08 Aug
08Aug

קפיצה קוונטית לאינסוף

להתעלות מעבר למצב הקיים

ערב שער 8/8/8 

 תקשור עם ישויות אוריון וארקטורוס

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו ישויות אוריון וארקטורוס סיפרנו לכם בעבר שאנחנו בראנו את העולם שלכם כפי שאתם מכירים אותו היום. האנושות וכדור הארץ נחרבו מספר רב של פעמים על פני ההיסטוריה של כדור הארץ ובכל פעם ישויות מאזור אחר ביקום הגיעו כדי להחיות מחדש את האנושות והפעם הזאת היינו אנחנו ישויות אוריון וארקטורוס באנו והחיינו מחדש את האנושות אנחנו פעלנו ופועלים ונפעל בעתיד לשגשוג האדם וכדור הארץ

כאשר נבראתם נתנה לכם זכות הבחירה איך לחיות כמה שנים לחיות ובאיזה מצב. כל מה שאתם חווים אתם יוצרים וכל מה שאתם יוצרים אתם חווים. כל הכאוס שאתם מתבוננים ומסתכלים עליו שקיים עכשיו על כדור הארץ כל הסערות כל מה שקורה בקוטב שהקרחונים נמסים מפלס האוקיאנוס עולה רעידות האדמה אנשים נהרגים מלחמות אתם מתבוננים החוצה ורואים את הכאוס הזה ואומרים לעצמכם: מה יהיה. אנחנו אומרים לכם שכל מה שאתם רואים בחוץ זה מה שיש לכם בפנים. כל הכאוס שאתם רואים בחוץ יש לכם אותו בתוככם וכל מה שאתם רואים בחוץ הוא השתקפות של עצמכם של הרגשות הפחדים המלחמות הפנימיות שלכם הטראומות הישנות שלכם הכל משתקף בחוץ. אתם שואלים איך אפשר לשנות. יש לכם כלי מאוד חשוב שקיבלתם לפני הרבה מאוד זמן וזה התפילה. כאשר אתם מתפללים באמת מכל הלב אתם יוצרים תדר אחר בתוככם וסביבכם. להתפלל זה לא להגיד את המלים  מהפה לחוץ אלא להתכוונן ולהתכוון. גם במדיטציה זה סוג של תפילה כי אתם נכנסים פנימה ויוצרים שקט, מרווח, אפשור ומתוך המקום הזה אתם יכולים להתקדם.

זה נכון שהמורים אומרים לכם שהכל בידיים שלכם ואתם אחראים לכל מה שקורה לכם. אם יש לכם מחלה או כאב או טראומה או שעברתם תאונה או איבדתם הרבה כסף או שהפסדתם משהו מאוד יקר לכם, הכל תוצאה של היצירה שלכם. אם יצרתם וחוויתם את זה כנראה שהייתם זקוקים לחוות את זה. משהו בתוככם היה זקוק לחוויה הזאת כי מתוך החוויה אתם לומדים ומתוך החוויה אתם יכולים להוציא את מוסר ההשכל מאחורי החוויה הזאת וכך אתם לומדים. אמרנו לכם בעבר שאתם נמצאים בבית ספר. כדור הארץ הוא בית הספר של היקום של האנשים וכשאתם נמצאים בתוך התהליך הזה של הישות אתם לומדים מתוך החוויות שאתם חווים. דיברו איתכם על גלגולי נשמות כאשר האדם נפטר הוא לוקח איתו את כל החוויות שהוא חווה במהלך החיים שלו ועם החוויות האלו הוא נולד מחדש. את החוויות האלו הוא לוקח איתו לגלגול שאחרי. כך שכל אחד ואחד מכם הגיע לחיים האלו עם חוויות קודמות ומאחר שדומה מושך דומה אתם מושכים לחיים שלכם את אותן חוויות שוב ושוב ועד שלא תעבדו על זה ותנקו תמשיכו לחוות את אותן חוויות שוב ושוב. זה בעצם הלימוד שלכם. 

היום ניקח אתם ונעשה אתכם קפיצה קוונטית שזה אומר שתהיה קפיצה בתודעה ובמודעות. התהליך הזה של הקפיצה הקוונטית ירחיב לכם את המודעות והתודעה ויאפשר לכם להבין דברים לעומקם. תוכלו לראות לקבל לדעת להבין כל מה שקורה סביבכם מעבר לחמשת החושים שאתם משתמשים בהם בחיי היום יום.יש לכם עוד הרבה מאוד חושים בטרם פיתחתם אתם יכולים להשתמש במוח שלכם בצורה הרבה יותר טובה ועוצמתית מאיך שאתם משתמשים בו היום. המוח שלכם הוא לא רק מה שאתם רואים באופן פיזי זה לא רק רקמות ועצמות באמצעות המוח אתם יכולים לסוע בין הגלקסיות אתם יכולים להיות בכל מקום ביקום העוצמתי והרחב הזה. ללמוד להבין לדעת לראות. הסיבה שלא עשיתם את זה עד עכשיו כי לא הייתם מוכנים לראות דברים מעבר למה שאתם רואים בחיי היום יום וזה בגלל פחד. פחד לראות מעבר. כל כך מפחיד אתכם שיש אנשים שפוחדים לעשות מדיטציה ולהיכנס פנימה כי הם פוחדים לראות מה יש בפנים הם רואים ישות ונבהלים רואים מלאך ונבהלים. אבל כעת בתקופה הזאת יש  מליונים על פני כדור הארץ שעושים מדיטציות ומתפללים אז מה יותר מתאים ונכון לעשות את הקפיצה הזאת כדי שיותר אנשים יתחילו לראות לא מתוך פחד אלא מתוך רצון לדעת ולהבין. ככל שתראו ותבינו יותר תוכלו להתנהל בחיי היום יום בצורה טובה יותר. כשאדם בא מולכם ורוצה להזיק לכם תדעו את זה מראש ותוכלו למנוע את זה. אם תרצו להתחתן תדעו מראש אם הבן/בת זוג מתאים לכם ולא יהיו גרושין לא יהיו מלחמות כי אנשים יבינו אחד את השני לא יהיו גניבות. זה מה שנקרא אחרית הימים יש שפע כי ברגע שלא יהיה לכם מלחמה פנימית לא יהיה צורך שתהיה מלחמה חיצונית. ואז הממשלות ישתנו כי תבחרו ממשלות אחרות, לא יהיה צורך בגבולות או בפספורט ותוכלו להתניד ממקום למקום בחופשיות. עולמות כאלו יש במקומות אחרים ביקום.

לכן אנחנו אומרים שכדור הארץ נמצא בחיתוליו מבחינה התודעה. אתם רוצים לעלות לממדים גבוהים יותר אתם נמצאים בממד השלישי. כדי להגיע לשם ויש מאות אלפי ממדים ביקום ואתם רק התחלתם. כדי להגיע לממדים גבוהים יותר עליכם לעשות שינוי בתודעה. אתם לא יכולים לעלות עם פחד או חרדות או טראומות או מלחמות. 

כעת ניקח אתכם ואתם תחוו את מה שדיברנו עד עכשיו

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתמקדו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן

כעת תראו שמגיעה מרכבה תלת ממדית בצבע כחול עם אורות מהבהבים אתם יושבים בתוך המרכבה ישויות אוריון וארקטורוס יושבים בקצוות של המרכבה ומפעילים אותה. 

תראו שהמרכבה מסתובבת ומסתחררת ועולה למעלה למעלה למעלה מעבר לגלקסיות הכוכבים עוד ועוד יותר גבוה מעבר לממדים ממשיכה לעלות ומגיעה לכוכב אוריון.  

כשהמרכבה מגיעה לכוכב אוריון הדלתות נפתחות ואתם יוצאים מהמרכבה ורואים המון ישויות אור עומדות ומחכות לקבל אתכם באהבה גדולה וחמלה. תראו שאתם מובלים לאולם גדול מאוד ובתוך האולם יש קפסולות בגודל של אדם. הקפסולות נפתחות ואתם מוזמנים להיכנס פנימה. בתוך הקפסולות האלו אתם עושים שינוי תודעה והרחבת המודעות. תראו שאתם מרגישים כאילו אתם בחלום כשכל מיני מראות עוברות מול העיניים שלכם. יכולות להיות מראות נעימות ויפות או לא כל כך נעימות. תנו להיות תנו לזה לעבור בלי פחד או שיפוטיות תנו לזה לעבור ולהיות. עוד ועוד חוויות עוברות לכם מול העיניים כעת אתם העד, המתבונן. כאשר אתם מתבוננים ללא שיפוט אתם מאפשרים לדברים לקרות.  כעת תרגישו שאתם כאילו מרחפים ואתם מתחילים לקלוט כל מיני תובנות ידע שנמצא סביבכם וגם במרחק רב מאוד מכם המוח שלכם מתחיל להיות מגנט של ידע מגנט של קבלה.  כעת אתם מבינים הרבה מאוד דברים שלא הבנתם קודם אתם קולטים הרבה מאוד דברים 

כעת תראו שהקפסולה נפתחת ואתם יוצאים ממנה ועומדים מול מסך פנומה ענקי ובתוכו אתם יכולים לראות את כדור הארץ מהרגע שהתהווה אתם רואים את התהליכים של כדור הארץ ושל האנושות. אתם רואים את זה כמו בסרט. הכל עובר לכם מול העיניים ואז אתם מבינים ואתם יודיעם בדיוק מה לעשות.

כעת תראו שמולכם עומדת ישות אור ומחברת אתכם בין העין השלישית לצ'קרת הלב. כשהעין השלישית והלב מחוברים אתם מחוברים בעצם לחמלה. כעת תושיטו ידיים קדימה ותשלחו אור לתוך המסך הפנורמי לכדור הארץ ולאנושות מהרגע שהוא התהווה ומהרגע שהאנושות נוצרה. תשלחו אור ריפוי וחמלה. אנחנו עושים אותו הדבר ואתם עושים זאת מתוך מודעות. אתם עוברים עכשיו תהליך ומרחיבים את התודעה שלכם ומרחיבים את המודעות שלכם. 

תתבוננו על כדור הארץ ותראו שכדור הארץ משיל מעצמו קליפות שמתקלפות. תראו שהסערות שוכחות כל הכאוס נעלם רעידות האדמה פוסקות יש יותר יציבות הקרחונים יציבים האוקיאנוסים לא עולים על גדותיהם והאדם שקט ושלו ומלא חמלה גם כלפי עצמו וגם כלפי אחרים. תראו את זה תפנימו את זה תדמיינו את זה כי כל מה שאתם מדמיינים זה אמת כל מה שאתם מדמיינים זה אמיתי וכעת אתם יוצרים כדור ארץ שונה ואנושות שונה. 

כעת תראו שהישויות מובילות אתכם חזרה לתוך הפירמידה אתם יושבים בתוכה והיא מתחילה להסתובב ולהסתחרר ולחזור דרך הכוכבים והגלקסיות לתוך החדר הזה. 

כאשר אתם מגיעים ונכנסים לתוך הגוף תהיו בשקט פנימי ברוגע שימו לב לתחושות הפנימיות שלכם איך אתם מרגישים איך הנשימה שלכם מה אתם רואים מבפנים איך אתם רואים את עצמכם בתוך האנרגיה החדשה.

וכך הוא

 

 

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.