21 Jun
21Jun

היום נעשה את הקפיצה הקוונטית. זהו תהליך של הרחבת התודעה. כאשר התודעה מתרחבת אתם נמצאים במקום של הכלה וידיעה. אתם נחשפים לאותה ידיעה שמתגלה מתוך התודעה הרחבה של היקום ואלוהים הכל יכול.

ביום הזה התת מודע שלכם נפתח ואתם יודעים. הידע הוא אוניברסאלי ויקומי. כך אתם מתחברים לעצמכם ברבדים עמוקים יותר. כאשר זה קורה אז אתם יכולים ליצור לעצמכם את הזוגיות הרצויה והאולטימטיבית, ליצור את החיים שתמיד רציתם, ליצור שפע, אהבה שמחה ועוד.

התודעה של האדם היא רק נדבך אחד בתוך הקומפלקס הענקי והמדהים של התודעה היקומית. התודעה היקומית היא תודעה אלוהית. זוהי אותה תודעה שבראה את כל מה שישנו. כוכבים, גלקסיות, פלנטות, חורים שחורים, יקומים ועוד.

אותה תודעה נמצאת בכל מקום. זוהי התודעה שיודעת כל. תודעה שיודעת שאתה קיים, ישנו, הווה. אותה תודעה גם מהווה חלק בלתי נלאה ממי שאת/ה. זוהי אותה תודעה שיודעת שקוראים לך  X  ושאת/ה חי/ה כאן על פני כדור הארץ במשך גלגולים רבים וחווה חוויות כדי לגדול ולצמוח מבחינה רוחנית ואנרגטית. זוהי תודעה יקומית או אלוהית.

בתחילת הבריאה, הייתה אנרגיה שהכילה את כל מה שישנו. הייתה רק תודעה יקומית אחת, תודעה אלוהית אחת. ברגע הבריאה, נוצרה התפלגות של התודעה האלוהית כדי ליצור משהו שהוא מחוצה לאותה תודעה חובקת כל.

ברגע שהתודעה התפלגה אז התחילה גם הבריאה עצמה. הבריאה התחילה מהידיעה שאלוהים הווה. והמשיכה מחוצה לו. אלוהים ברא מתוך השלמות האינסופית של הבריאה.

מתוך התודעה היקומית והאינסופית נגזרת התודעה של האדם האינדיבידואלי. התודעה של האדם מוגבלת מכל הבחינות מאחר שהיא רואה רק קצה אחד של החוט המקשר בינה לבין התודעה היקומית האלוהית.

התודעה הרחבה של אלוהים כל שישנו מלמדת אתכם את סודות היקום ואתם מלאים אהבה כלפי עצמכם וכלפי האחר. כל המלחמות והסבל של האדם נובע מתוך כך שצמצמתם את התודעה שלכם וחשבתם שאתם לא טובים מספיק. לימדתם את עצמכם שאתם נמצאים כאן ואלוהים נמצא אי שם בשמים ואי אפשר להגיע אליו ולקבל ממנו אהבה חמלה וחסד.

אבל כאשר אתם מרחיבים את התודעה ומתחברים לאהבה ללא תנאי לחמלה האלוהית ולחסד האלוהי ואתם מתבוננים על האדם שמולכם, אתם יודעים שהוא אתם. זה לא משנה צבע העור שלו, השפה שהוא מדבר, המקום שממנו בא וכו'. אתם יודעים שהכל אחד.

בכל ערב שער כזה נפתחות ארובות השמים הקוסמיות ואנרגיות עוצמתיות רבות נכנסות לכדור הארץ על מנת לעזור לאנושות לעשות שינוי ולעשות קפיצה קוונטית שתיקח את האנושות למקומות חדשים ועוצמתיים.

כאשר אתם עושים את הקפיצה הזו והתודעה שלכם נפתחת, אתם נמצאים במקום הרבה יותר גבוה מבחינה אנרגטית ורוחנית ואתם יכולים לראות את העולם בעיניים יותר פקוחות ונבונות. ואז הרבה דברים מתחילים להתבהר לכם. הרבה מאוד תובנות עולות בכם ואתם יודעים ומבינים דברים שלא הבנתם קודם לכן. פתיחת התודעה הקוסמית נותנת לכם אפשרות להיות יותר ממה שאתם היום. ואז אתם יכולים גם לשפר את החיים שלכם על פני האדמה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.