10 Jan
10Jan

הסנהדרין הינה מועצה בת שנים עשר ישויות אור.

ישויות אור אלו יושבות בחצי גורן כאשר במרכז מובאים לפניהן מקרים בין- ממדיים רבי משמעות.

מועצת התשעה מטפלים בבעיות של ישויות שמגיעות לכדור הארץ, בשימורו והגנתו של כדור הארץ ובתהליכי הקארמה שהישויות שמגיעות לכדור הארץ עוברות. תפקיד מועצת התשעה  הוא להראות במראה רב-ממדית לישויות שעוזבות את החיים בגלגול האחרון שלהן את מה שעליהן ליישם בגלגול הבא.

לעומת זאת, הסנהדרין הינה מועצה עליונה ביותר, זוהי מועצת ישויות מוארות ביותר והן שייכות לרובד האנרגטי של הבורא הראשוני והן חלק ממנו, חלק מהמודעות שלו, חלק מהווייתו. ישויות נעלות אלו נראות כשנים עשר ישויות, אבל במהותן הן ישות אחת.

ישויות אלו של הסנהדרין נושאות בתוכן הרבה מאוד ידע, אהבה וחמלה. זוהי אהבה וחמלה אלוהית. זוהי מועצה שבה נדונות בעיות בין ממדיות. זוהי המועצה שאליה מובאים בעיות היקום בכללותו. גלקסיות, כוכבים, שמשות, ירחים ועוד.

על פניו נראה כי העולם מתנהל מעצמו. זה נכון בחלקו, הטבע פועל באופן עצמאי והדברים פשוט קורים, מאחר שהטבע זורם ועוקף מכשולים ועכבות. אבל למעשה יש יד מכוונת שפועלת מאחורי הקלעים והיא זו שמפעילה את כל הדברים.

הכוונת הדברים איננה התערבות אלא ציון כיוון והשאר נעשה מעצמו.  זה כמו שהנהג יושב מול ההגה ואוחז בהגה בצורה עדינה מאוד, אבל בעצם הרכב נוסע מעצמו. הנהג רק מכוון את הרכב לפי תוואי הכביש.

הסנהדרין מכוונים את הגלקסיות והכוכבים ויוצרים סינכרוניזציה והרמוניה בין כל מה שיש.

ישויות אלו גם מאצילות מסמכותן ומאפשרות לישויות אחרות כמו מועצת התשעה ומועצות נוספות אחרות לפעול בתחומים השייכים לכדור הארץ או לכוכבים ולגלקסיות אחרות ביקום. 


מדיטציה לריפוי הגופים השונים בתוככם

המדיטציה הזו חשובה מאוד עבורכם בני האדם כדי שתוכלו לרפא את הגוף הפיזי, הגוף המנטאלי, הנפשי והרוחני שלכם, לא רק בגלגול הזה אלא בגלגולים הקודמים ובגלגולים שיבואו בעתיד.

עברתם הרבה מאוד חוויות לא נעימות בגלגולים השונים ואתם עדיין נושאים חוויות אלו איתכם גם עכשיו. כדי שתוכלו להתקדם ולהתפתח מבחינה רוחנית ואנרגטית חשוב שתרפאו את המקומות העמוקים הללו בתוככם.

שבו בנוח ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

הדופק מחבר אתכם לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה שלכם.

תדמיינו שאתם נמצאים על חוף האוקיאנוס ואתם נושמים את אויר הים הצלול, מרגישים את הרוח ושומעים את הגלים.

תתחילו להיכנס לתוך המים ולצלול לעומק.

כאשר אתם במעמקים אתם הופכים להיות לדולפין גדול ויפהפה. הדולפין שוחה הרחק מהחוף וצולל עמוק עמוק אל תוך האוקיאנוס.

אתם צוללים עמוק יותר ויותר ומגיעים לחושך. אתם ממשיכים לצלול עוד יותר עמוק עד לקרקעית האוקיאנוס.

שם, בקרקעית האוקיאנוס אתם רואים שהאדמה נבקעה ומתוכה יוצאת אש ולבה צמיגית עם המון אור וחום.

הלבה יוצרת שביל של אש וחום לאורך קרקעית האוקיאנוס.

תשחו לאורך שביל האש והחום הזה ותתנו ללבה שיוצאת מבטן האדמה לרפא אתכם בכל הגופים, בכל הרבדים, בכל הגלגולים.

תמשיכו לשחות לאורך הבקע הזה שנוצר במעמקי האוקיאנוס ולרפא את עצמכם.

בסוף שביל האור והחום אתם מגיעים למים צלולים ונקיים כמו מי מעיין זכים. תשחו במים הצלולים ותנקו את כל עודף האנרגיה הקשה שעוד נשארה בפנים.

בעוד אתם ממשיכים לשחות, אתם מגיעים למערה של קריסטלים. הקריסטלים בצבעים של כחול וסגול עמוק. תכנסו לתוך המערה ותשהו שם כמה זמן שאתם רוצים.  פשוט תשכבו על קרקעית המערה ותנוחו. הקריסטלים ירפאו ויאזנו אתכם אפילו עוד יותר. 

כעת תראו שהמערה הפכה להיות מנהרה של אור וקריסטלים בכל הצבעים. בכל קטע של המנהרה אתם עוברים דרך קריסטלים בצבע שונה. ואתם עוברים דרך המנהרה הזו ויוצאים מצד שני אל האור.

כאשר אתם יוצאים מצד השני של המנהרה אתם מרגישים אחרת ונראים אחרת.

ברוכים הבאים לעולם שכולו אור.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.