21 Sep
21Sep

אנחנו ישויות אוריון באים כדי לעזור לכם להבין את ההיסטוריה הרוחנית והאנרגטית שלכם כדי שתוכלו להבין את עצמכם מהיכן באתם ולאן אתם הולכים. במהלך העידנים ירדתם בתדר האנרגטי ושכחתם מי אתם שכחתם מאין באתם וגם שכחתם לאן מועדות פניכם.

יקירים אנחנו אומרים לכם שוב ושוב כי באתם מקבוצת הכוכבים אוריון לפני מאות אלפי שנים. קבעתם כאן את ביתכם ותכננתם להקים גן עדן עלי אדמות בדיוק כפי שהורגלתם אליו במקום שהייתם בו. רציתם להעתיק את גן העדן ולממש אותו על פני האדמה. הסיפור שסופר בספר הקדוש שלכם על גן העדן והאכילה מהתפוח הוא מטאפורה שבה מסופר כיצד ירדתם באנרגיות ושכחתם את המקורות שלכם. הסיפור אמור היה להמחיש לכם את מצבכם האנרגטי. המצב האנרגטי שלכם היום הוא תוצאה של מאות אלפי שנים של חוסר מודעות ובורות בכל הנוגע למהותכם האמיתית. במהלך ההיסטוריה האנושית ניסינו ליצור איתכם קשר דרך החלומות אירועים אסונות וגם דרך הנביאים הרבים שניבאו לכם במהלך ההיסטוריה. אבל "האסימון לא נפל" כפי שאומרים ואתם עדיין מסתובבים סביב הזנב של עצמכם ולא יודעים מנוחה.

יצרנו אתכם בדמותנו וכצלמנו כדי לממש את עצמנו במימד הפיזי דבר שהיה אמור להתפשט לעולמות נוספים רבים מאוד. אבל משהו השתבש בתוכניות וב-DNA שלכם. היום אתם נאבקים זה עם זה ומשמידים כל דבר שזז. הפחד כל כך נוכח בחייכם שאתם פוחדים אפילו מהצל של עצמכם. אתם פוחדים מהאנשים סביבכם ומכל מה שאתם לא רואים או שומעים או יודעים. כל דבר שהוא מעבר לחמשת החושים שלכם איננו קיים עבורכם. ולכן כל כך קשה לתקשר איתכם.

היום חלק גדול מכם לומד כיצד לתקשר עם עולמות גבוהים יותר. אבל החשוב מכל הוא ללמוד כיצד לתקשר עם עצמכם עם העצמי הגבוה ועם הנשמה שלכם. כי הנשמה שלכם יודעת כל. השארתם למעלה בתוך הנשמה את כל הידע הקוסמי שיש ביקום. כאשר אתם מחוברים לנשמה אז אתם יודעים מי אתם מהיכן באתם ולאן אתם הולכים. העצמי הגבוה שלכם הוא השלב הראשון ולאחריו עליכם להגיע לנשמה.

אתם כבני אדם חלק מהנשמה שהיא הרבה יותר גדולה ועוצמתית ממה שאתם חושבים. לימדו אתכם שהנשמה נכנסת לתוך הגוף ואז האדם מתעורר לחיים. אבל האמת היא שונה.

הנשמה היא מצבור של ישויות מאוחדות יחד כמו זר פרחים שמאוגד יחדיו בסרט יפה. אם נתבונן על זר פרחים נראה שכל פרח הוא נפרד, כל גבעול הוא נפרד, כל פרח נפרד וכל עלי הכותרת של כל פרח נפרדים גם הם. כלומר יש כאן הרבה מאוד אלמנטים מחוברים וכולם יחד יוצרים את זר הפרחים.

כך גם בנויה הנשמה. הנשמה בנויה מהרבה מאוד ישויות שמחוברות יחדיו ומאוגדות יחדיו. כל ישות היא נפרדת ועם זאת מחוברת לאחיותיה הישויות האחרות שהן מאותה הנשמה. תדמיינו שזר הפרחים הזה מתיר את הסרט שמחבר אותו וכל פרח נישא ברוח לכיוון אחר כל פרח משיל מעליו את עלי הכותרת וכל עלי הכותרות מתעופפות לכל הכיוונים. כך חלקי הנשמה מתפזרים לכל עבר. התפזרות החלקים היא צורך הכרחי על מנת לשלוח את החלקים הללו לכל עבר ביקום כדי ללמוד ולהחכים ולהביא לנשמה ידע וחוויות חדשות.  הידע והחוויות האלו יעצימו את הנשמה ואז היא יכולה לעלות באנרגיות. יש כאן מחזוריות שלימה כמו המחזוריות בטבע. ישויות עוזבות את הנשמה ונכנסות לתוך גוף פיזי במקום כלשהו ומתחילות לחוות וללמוד כאשר הן בתוך הגוף המסוים. כאשר הלימוד הסתיים הן משילות מעליהן את הגוף וחוזרות לנשמה כדי להביא אליה את מה שהן למדו כאשר היו בתוך הגוף ולאחר מכן חוזרות לתוך גוף אחר.  זהו מחזור החיים האמיתי.

לכן כאשר אתם רואים אדם שנפטר בצורה זו או אחרת ואתם מתמלאים בכעס ובצער אתם צריכים להיות שמחים כי הוא למעשה סיים את הלימוד שלו בתוך הגוף המסוים הזה וחזר לנשמה. כל אדם עובר את התהליך הזה. אין יוצא מהכלל. זוהי המחזוריות בטבע. כפי שאתם רואים את המחזוריות של עונות השנה, המחזוריות של יום ולילה, המחזוריות של פרח שנובט ולאחר מכן נובל, כך גם האדם. האדם נולד כתינוק, מתפתח וגדל מתבגר מזדקן ומת. זוהי המחזוריות של הקיום. אתם צריכים לקבל את זה ולהבין שהוא הולך למקום טוב יותר. הוא חוזר לנשמה שלו ולחברים שהשאיר מאחור כאשר התממש בתוך גוף פיזי. אדם שנפטר שמח לחזור לנשמה ששלחה אותו לחוות וללמוד. הוא מביא את כל החוויות והשיעורים שלמד ומפרה את הנשמה.

כאשר כל הישויות מאותה הנשמה חוזרות לנשמה ומסיימות את כל מחזורי החיים שנקבעו עבורם, אז הנשמה עולה בתדר והיא מוכנה לחזור למקור שממנו היא התנתקה שהוא הבורא. ואז הישויות מאותה נשמה חוזרות למקור שלהן.  כאן במקום הזה אין יותר זיהוי אינדיבידואלי של ישות מסוימת או נשמה מסוימת או עצמי גבוה כלשהו. הישות והנשמה מאבדות את האינדיבידואליות שלהן ומתמזגות עם כל היש מתמזגות עם הבורא. לאחר ההתמזגות של הנשמה עם הבורא היא הופכת לחלק מהאנרגיה של הבורא ולא מתנתקת ממנו יותר לעולם.

זהו המסע של כל הנשמות באשר הן.

כאשר אתם מבינים ומקבלים זאת אתם יכולים להמשיך לעלות הלאה ולהתפתח.

אנחנו ישויות אוריון

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.