21 Dec
21Dec


ערב טוב וברוכים הבאים

נמצאים איתנו היום ישויות האור והמלאכים וישויות מקבוצת אוריון.

אנחנו באים אליכם היום כדי להיות איתכם ביום העוצמתי והמיוחד הזה.

ביום הזה שערים נפתחים. השערים שנפתחים הם גם עבורנו וגם עבורכם. עבורנו כדי שנגיע בקלות יותר למרחב של כדור הארץ להביא אליכם את האנרגיות העוצמתיות ולחבר אתכם לרבדים עליונים. עבורכם זה כדי שתהיו פתוחים ונגישים יותר לאנרגיה הזאת ותוכלו להתעלות מעבר למצב הקיים שאתם חיים בו ביום יום.

בתקופה האחרונה משנת 2012 כל האנושות נכנסה לעידן חדש של התפתחות וצמיחה אנרגטית פנימית עוצמתית מאוד. האנרגיות שמגיעות משנת 2012 והלאה נכנסות הרבה יותר עמוק ומעצבות מחדש את ה-DNA שלכם. הרבה מאוד אנשים לא יכולים ולא מסוגלים לעכל לעבד ולהכיל את האנרגיות האלו ולכן הם נעשים חולים. הגוף נעשה חולה חלש יותר וקשה לו להתמודד עם התהליך הזה של ההתעוררות ונוצר מצב של כאוס בתוך הגוף. מצד אחד האנרגיה הישנה לא עזבה עדיין את הגוף ומצד שני האנרגיה החדשה קשה לה להיכנס פנימה. אתם לא מאפשרים את הכניסה המחודשת לתוך הגוף. זאת הסיבה שאתם מרגישים את הכאוס והאנדרלמוסיה בתוך הגוף והחיים שלכם.

כשאתם פותחים את הטלביזיה ומתבוננים על החדשות אתם רואים את כל הדברים הקשים שמתחוללים מסביבכם ואומרים לעצמכם איזה עולם קשה, אבל הקושי והכאוס הזה הוא השתקפות של מה שאתם חווים בפנים בתוככם. אתם חווים אי שקט צער כעס וצער ושנאה וקינאה והפרדה וחוסר שקט את כל אלו אתם חווים מבפנים ושואלים את עצמכם האם אנחנו יכולים לחיות את החיים בצורה שקטה ושלווה בלי מלחמות אסונות וטראומות ומחלות וקשיים .האם זה אפשרי האם יש חיה כזאת – ואנחנו אומרים לכם שזה אפשרי וזה נגיש ויכול להיות. כי ברגע שאתם מאפשרים אנחנו מגיעים. ברגע שאתם קוראים לנו אנחנו מגיעים. אנחנו ישויות אוריון ועובדים עם האור והזוהר הגדול עם האנרגיה של המקור שבראה אתכם. יש עוד ישויות שעובדות איתנו כמו הישויות מהפליאדות ואנדרומדה וכולם מגיעים לכדור הארץ כדי לעזור לתמוך ולהביא אתכם למקום טוב יותר.

אבל מצד שני יש ישויות שמגיעות ממרחקים של מאות ואלפי שנות אור מכדור הארץ והן מנסות לשלוט על התודעה שלכם. הן מנסות לשלוט ולעשות כאוס בתוך החיים פנימה וסביבכם. והיום יותר מאי פעם יש מלחמה בתוככם מבחינה אנרגטית בין הטוב לרע, בין האור לחושך, בין השקט לכאוס, בין הרצון להתעלות לרצון להישאר מקובע באותו מקום. תיקחו לדוגמא את אבן הכעבה שנמצאת בערב הסעודית. זוהי אבן גדולה מרובעת ושחורה. אנשים שמגיעים לשם מסתובבים סביבה במעגלים. הסיבובים המעגליים סביב האבן המרובעת מקבעים את האנרגיה שנמצאת בתוך האבן וכך התודעה שלכם מתקבעת ואתם ולא מאפשרים לעצמכם להיפתח למשהו חדש. אלפי שנים אתם נמצאים בתוך הקיבעון התודעתי ואנחנו משתדלים לעזור לכם לצאת מזה.

כל המלחמה הזאת שאתם רואים מסביב של דאעש וארצות ערב זו מלחמה בין האור לחושך, זו מלחמה על התודעה של בני האדם. ככל שיותר בני אדם יהיו בתוך התודעה הזאת כך כדור הארץ יישאר בתוך המסגרת של הקיבוע של התודעה. תישארו נמוכים ותהיו משועבדים לישויות החושך.

כל העניין של יציאת מצרים זוהי מטפורה. סיפרו לכם את הסיפור הזה כדי שתוכלו לצאת מתודעה של קיבוע, מתודעה נמוכה אל תודעת העל, תודעת האל, תודעת האינסוף. וזו הדרך שאתם עושים כבר שלושת אלפי שנים ויותר.

היום אתם נמצאים בתודעה קצת יותר גבוהה ממה שהייתם פעם. רוב האנשים על פני כדור הארץ הם בתודעה גבוהה יותר מאשר התודעה של הקיבוע אבל עדיין לא הגעתם לשם. אנחנו מנסים לעזור לכם להגיע לשם להרחיב את התודעה והמודעות ולהיות במקום אחר גבוה יותר כדי שתוכלו להיות עצמאיים. כדי שתראו עם מי אתם מתרועעים. כדי שהעיניים שלכם יהיו פקוחות והאוזניים שלכם יהיו פקוחות ותוכלו לראות לשמוע להבין ולדעת עם אילו ישויות אתם נפגשים, מי הישות שמדברת אליכם איך היא נראית, מה התדר שלה, מהיכן היא הגיעה, מה היא אומרת לכם, האם היא מביאה אנרגיה גבוהה של התעצמות וצמיחה או שאתם מרגישים שסחטו לכם את האנרגיה מתוככם, איפה אתם נמצאים, מה אתם מרגישים. אלו שאלות חשובות שאתם חייבים לשאול את עצמכם.

תתבוננו בעיניים עצומות קדימה ושימו לב מה אתם רואים. האם אתם רואים ישויות אור מרצדות סביבכם, האם אתם שומעים אותנו לוחשים לכם באוזן שאנחנו אוהבים אתכם, האם אתם מרגישים את האהבה, ברגע זה אתם עטופים באהבה קוסמית. האם אתם מרגישים אותה? שימו לב ותרגישו.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותדמיינו שאתם נכנסים לתוך מרכבה תלת ממדית.

אתם יושבים בתוך המרכבה בתוך אנרגיה של אור ועולים גבוה גבוה גבוה

אתם מגיעים לתוך כוכב אוריון. כאשר אתם יוצאים מהמרכבה אתם רואים הרבה ישויות מוארות שמקבלות אתכם בסבר פנים יפות עם המון אהבה.

תראו שהישות שעומדת מולכם נוגעת לכם בעין השלישית ובכתר והמוח שלכם נפתח לשניים.

הרבה מאוד אנרגיה נכנסת פנימה.

אתם יכולים לראות, אתם יכולים לדעת, אתם יכולים להבין.

נפתחה לכם התודעה ונפתחה לכם האפשרות לראות את העבר ואת העתיד.

אתם רואים את העבר של כדור הארץ ושל האנושות. ואתם רואים את השתלשלות הדורות, אתם נמצאים בכל הדורות האלו. אתם מופיעים שם. זה כמו סרט. בכל קטע מהסרט הזה אתם מגלמים דמות שונה. תתבוננו על הדמות הזאת שעוברת מקטע לקטע ותראו מה אתם עוברים בתור אדם בודד ובתור כלל האנושות על פני כדור הארץ. תראו שהתפתחתם מאוד במשך אלפי השנים האחרונות. פעם האמנתם בפסל ובתמונה שהם האלוהים שלכם וסגדתם להם. אבל היום הגעתם לתובנה שאלוהים לא נמצא בשום מקום חוץ מאשר בתוך הלב שלכם ואתם יודעים שאתם נבראתם בצלם ואתם מאמינים בזה. תראו איזו כברת דרך עשיתם מבחינת התודעה מאז ועד היום. כשאתם מתבוננים אל העתיד אתם רואים איך אתם הופכים להיות לאחד עם הבורא שברא אתכם. כי עכשיו אתם נמצאים בתהליך הזה לקראת ההתמזגות עם האינסוף לקראת ההתמזגות עם הבריאה לקראת ההתמזגות עם האחד. כאשר אתם רואים את זה ויודעים שזה מה שהולך לקרות אתם יכולים להרפות ולהבין שכל ההתנגדויות שלכם לא יעזרו. כי אתם הולכים לכיוון אחד לכיוון של האור.

תראו שישויות אוריון אוחזות בידיכם ומובילות אתכם למעלה למעלה תראו שאתם נוסקים לעבר שמש ענקית שמקבלת אתכם באהבה גדולה. ואתם נטמעים בתוכה.

תראו שכדור הארץ מתחיל לעלות, הוא עטוף באנרגיה זוהרת ועולה למעלה למעלה והוא נשאב לתוך השמש הגדולה שהוא אור האינסוף והופך לאור אינסוף יחד עם כל האנושות וכל מה שיש על פני כדור הארץ ובתוכו.

כעת תכנסו חזרה לתוך המרכבה תראו שהמרכבה חוזרת לכאן ועכשיו שימו לב איך אתם מרגישים איך אתם נראים מה קורה לכם בתוך הגוף.

כאשר אתם פוקחים עיניים שימו לב האם אתם רואים את החדר אחרת, האם האנשים סביבכם נראים אחרת, האם העיניים שלהם זוהרות, האם אתם מרגישים את השלווה והנינוחות בתוכם, תקרינו מתוככם את האור את האהבה את השלווה. מהיום והלאה תחיו מתוך האור מתוך האנרגיה של האור האינסופי האור של הבורא ותקרינו אותו לכל עבר, לכל אדם שתפגשו בכל עת לאדמה למים לאוויר לעצים לצמחים ולכל דבר חי צומח או דומם על פני כדור הארץ.

תנו לאנרגיה לשטוף אתכם ולהמשיך הלאה. אל תעצרו אותה בתוככם. תהיו צינור להעברת אנרגיה.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.