10 Mar
10Mar

תקשור עם מאסטר מטטרון והמלאכים מיכאל גבריאל רפאל ואוריאל

וישויות האור יהווה והשכינה

ערב טוב וברוכים הבאים, אנחנו בערב העצמה למורים ומטפלים רוחניים.

ברגע שביקשתי ראיתי פמליות מאוד גדולות של ישויות אור ומלאכים שמגיעים במאסות גדולות מאוד של אור לכדור הארץ והמון עזרה. הם אומרים שאנחנו צריכים לבקש יותר עזרה. הם באים כדי לעזור לנו וכל מה שאנחנו צריכים זה לבקש מהם עזרה.

אתם עובדי האור ומפיצי האור אתם מאוד חשובים והאנרגיה שלכם חשובה והגוף שלכם חשוב ואתם בעצם מתאמים, טרנספורמטורים בין העולם הפיזי לעולם האור העולם הרוחני. לכן אתם חייבים לשמור על הגוף הפיזי שלכם. לשמור כך שיוכל להכיל את האנרגיות הגבוהות שמגיעות מלמעלה. רבים מכם מזניחים את הגוף הפיזי ולא מטפלים בו כראוי. לכן אנו אומרים לכם להיות בקשר עם הרבדים הגבוהים ולטפל בגוף הפיזי שלכם באנרגיות ובחיים שלכם. כי אתם לא יכולים לטפל באחרים לפני שאתם מרפאים את עצמכם. אתם לא יכולים לרפא משפחות אחרות לפני שאתם מרפאים את המשפחה שלכם, אתם לא יכולים לרפא עמים אחרים לפני שאתם מרפאים את העם שלכם ואתם לא יכולים לרפא יקומים אחרים לפני שאתם מרפאים את הגלקסיה שלכם.

אתם נמצאים בכדור הארץ והוא הבית הזמני שלכם. והבית הזה אתם אמונים עליו כדי לשמור עליו עבור הדורות הבאים שזה אתם כי אתם באים שוב ושוב במדינות אחרות בגוף אחר ובסיטואציות אחרות. אבל זה אתם שבאים שוב ושוב. ועליכם מוטל התפקיד לשמור על כדור הארץ ולהביא אותו לתדרים גבוהים יותר כדי שבגלגולים הבאים שאתם באים בתדר וברמה אחרת תוכלו לחיות על פני כדור הארץ ולא תאלצו לעזוב מיד.

כדור הארץ ראה הרבה מאוד שינויים ותהפוכות במהלך הקיום שלו. ועכשיו בתקופה הזאת אתם רואים את הכאוס שמסביב ולא מבינים מה קורה. ואנחנו אומרים לכם שכל מה שקורה זה בסדר. גם מלחמות זה בסדר, גם אבדות, גם מוות, גם כאב זה בסדר. כל מה שאתם חווים זה אמור היה לקרות. אז במקום לבכות על מה שקרה תחשבו איך אתם יכולים לשפר את מה שקורה. כי כל מה שקורה היום זה דברים שאתם חשבתם עליהם ושלחתם אנרגיה שלכם ואז יצרתם אותם דרך המחשבות והרגשות שלכם. וכל מה שיקרה מחר או בשבוע הבא או בשנה הבאה וכל מה שאתם עושים עכשיון, אתם חיים בעוד שנה את מה שחשבתם היום. כל מה שאתם רואים מסביב אתם יוצרים כל יום מחדש על ידי המחשבות הרגשות והמעשים שלכם.

מה שקורה היום זה שקבוצות קטנות לקחו את האחריות בידיים שלהם ומנהלים אתכם. אותן קבוצות קיצוניות בדעותיהם ולכן הן שולטות. ואתם הרוב השקט, אתם אותו רוב שלא נכנס לעימות, שרוצה לחיות בשקט ובשלווה וליהנות ממה שיש. אנחנו אומרים לכם שאתם לא יכולים לשבת בשקט ובשלווה אלא ליצור יש חדש. אתם צריכים לעבוד על זה היום כדי ליהנות מזה מחר או בשבוע הבא או בשנה הבאה. והעבודה שלכם היא עבודה פנימית. אנו קוראים לזה המהפכה השקטה. אתם תיצרו את המהפכה בעולם שלכם אבל בשקט. בלי רעש,  בלי התלהמות, בלי מלחמות, בלי הפגשות, בלי משטרות, אבל השינוי יקרה, יתהווה. וכל מה שאנחנו מבקשים מכם זה להתאסף בקבוצות קטנות עד 10 אנשים ולעשות עבודה אנרגטית פנימית ביחד. ולדמיין את הקבוצות הקטנות האלו שמתחברות בחוט שני דק שמחבר את כל הקבוצות על פני כל כדור הארץ וכולן יחד יוצרות מארג אחד שמחבר את כל כדור הארץ יחד.


מדיטציה – חלק א'

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה.

תדמיינו כדור האור לבן מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

תראו שהאור הלבן ממלא אתכם עוד ועוד ועוד ואתם מלאים באור והוא מתחיל לצאת החוצה ולהתפשט בכל החדר. אתם יושבים בתוך האור הלבן.

תדמיינו שבעוד הרבה מאוד בתים יושבות קבוצות של אנשים ועושות אותו דבר. הן מתמלאות באור וממלאות את כל החדר שיושבים בו באור.

רבבות רבות של בתים כאלו בארץ ובעולם. גם במזרח התיכון. רבבות של אנשים שיושבים אנשים ומתחברים באנרגיה הזאת אנרגיה לבנה וזוהרת וחדר שהם יושבים בו מלא באור.

כעת תראו שמהחדר הזה שאתם יושבים בו יוצאות קרניים של אור שמתחברות לקרני אור בבתים אחרים, וגם שם יושבים אנשים ומתמלאים באור. תראו שהקרניים האלו יוצרות מארג אנרגטי כמו רשת אנרגטית שמחברת את כל הבתים יחד ונוצרת בכדור הארץ רשת אנרגיה לבנה וזוהרת שמקיפה את הכדור. תראו שמלמעלה מגיע אור ועוד ועוד אור. גם אור לבן וגם אור לבן מוזהב ומכסה את כל כדור הארץ באור לבן מוזהב וורוד. וכל הרשת מכסה את כדור הארץ ומסביב לכדור הארץ יש הרבה מאוד ישויות אור ומלאכים שעוזרים בעבודה הזו. ולכל הבתים האלו מגיעים מלאכים שעוזרים לאנשים להתחבר לאור.

והרשת האנרגטית שמסביב לכדור הארץ שולחת אנרגיה לכל אדם על פני כדור הארץ. לבעלי החיים, לאדמה, למים, לעצים, לצמחים, להרים, לאגמים, לימים, לנחלים, לנהרות וכל מה שיש על פני כדור הארץ מתמלא באור. תראו שאם מתבוננים על כדור הארץ מלמעלה רואים כדור אור זוהר. הוא כל כך זוהר שהוא שולח קרניים לכל עבר כמו השמש ומאיר גלקסיות וכוכבים נוספים שנמצאים בסביבה שלהם. ומפלנטה הוא הופך לכוכב שמאיר. ונוצרת לו הילה מאוד גדולה ורחבה. וההילה הזאת מושכת אליה עוד ועוד מלאכים מכל המקומות ביקום.

ההילה הזאת מושכת ישויות מהל הרבדים, מכל הרמות, ועוזרת לישויות נמוכות לעלות. ולישויות גבוהות להביא עוד ועוד אנרגיה לכדור הארץ. ככל שהוא מקבל יותר אנרגיה כך הוא מפיץ יותר אנרגיה מסביבו.

כעת תתבוננו על בני האדם על פני כדור הארץ ותראו שכולם זוהרים באור והעין השלישית שלהם פתוחה והם יכולים לראות. שימו לב איך הם מתקשרים, הם מתקשרים דרך התודעה כפי שהמלאכים וישויות האור מתקשרים. יש הרמוניה על פני כדור הארץ, יש אהבה, יש שקט בכל עבר, תראו בעיני רוחכם את הדברים קורים ואז הם יקרו בפועל. ככל שתדמיינו את זה יותר כך תביאו את זה הלכה למעשה לחיים שלכם וזה יהיה ממשי בחיים שלכם. 


מדיטציה – חלק ב'

תעצמו שוב עיניים ותדמיינו שמעל הראש יש אנרגיה בצבע סגול ונכנסת לתוך ההרה אזור הבטן התחתונה, ויוצאת מכפות הידיים שלכם כמו שני פנסים. שני פנסים של אור. פנסי האור האלו הם יכולת לרפא.

כעת אתם יכולים לרפא את עצמכם אם יש לכם מקום שאתם צריכים לרפא אותו תדמיינו שהאור יוצא מתוך הידיים שלכם ותניחו ידיים על המקום שכואב או בעייתי. תנו לאור לרפא אתכם. לרפא את הגוף שלכם הנפש שלכם והחיים שלכם.

כעת תרימו את הידיים ותושיטו אותם כאילו אתם שולחים אור מכפות הידיים שלכם לאנשים שאתם מכירים שזקוקים לריפוי תכוונו את האור לבתי חולים, לאנשים ששוכבים שם, תכוונו את האור הסגול המרפא לאנשי הצבא, לאנשים שנלחמים, למדוכאים, לחולים, זקנים, תינוקות, פצועים, כל מי שזקוק לאור ולריפוי.

תדמיינו את עצמכם כציפור ענקית והכנפיים שלה אור והיא שטה מעל לערים וכפרים, שולחת אור דרך הכנפיים. תראו את הציפור הזאת עפה מעל הערים, הכפרים, אגמים, נהרות, הרים, וממשיכה לשוט על פני כדור הארץ בכל המקומות שיש בהם מלחמות חוסר איזון וכאוס.

תרגישו שאתם הציפור הזאת. אתם לא צריכים לחשוב אם האדם קיבל או לא קיבל אנרגיה, השפיע או לא השפיע, זה לא מעניין. כל מה שאתם עושים זה לשלוח אנרגיה. והאנרגיה עם החוכמה שלה עושה את העבודה. תראו שאתם רק צינור להעברת אנרגיה.

תשלחו אנרגיה לאדמה, למים, לעצים, לצמחים, למי התהום, להרים, לגאיות, לבעלי החיים ולכל מה שיש.

תראו שעוד ועוד ציפורים לבנות מצטרפות למסע הזה מסביב לכדור הארץ ועוד ועוד ועוד ציפורים מגיעות ומצטרפות. רבבות של ציפורים עושות את העבודה הזאת. והציפורים מסביב לכדור הארץ לא מתעייפות אף פעם, כי כל הזמן יש להם אנרגיה שמטעינה אותם מלמעלה. המלאכים נמצאים בכל מקום, עוזרים ותומכים, ובכל פעם מצטרפים עוד ועוד ועוד ציפורים. הציפורים הלבנות מסמלות את התודעה שלנו, התודעה של בני האדם שעולה ומתרחבת.

תראו את ההשפעה של העבודה הזאת על הכדור, על בני האדם, על הטבע, תראו את הכל פורח ומשגשג בני האדם שמחים ומאושרים, והכל הרמוני, יפה, זורם, שמח ומאושר.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.