13 Dec
13Dec

היקום בראש סיכה 

ערב שער 12.12.18

ערב טוב וברוכים הבאים נמצאים איתנו היום ישויות אוריון וישויות ארקטורוס. ישויות אוריון הם ישויות בוראות. הן בוראות יקומים וגלקסיות ופלנטות וכל מה שיש.

היום נדבר איתכם על היקום שאתם חיים בו. יש הרבה מאוד יקומים יש אינסוף גלקסיות כוכבים ופלנטות. אתם נמצאים במערכת השמש וסביבה הכוכבים והגלקסיות מסתובבים סביב השמש בגלל שהשמש מושכת אותם אליה. כוח המשיכה של השמש מאוד חזק ולכן הכוכבים והגלקסיות נמשכות אל השמש ומסתובבות סביבה.

היקום עובד במחזוריות. כוכבים וגלקסיות נשאבות מידי פעם לתוך חור שחור שהוא כמו חור של תולעת כאשר הגלקסיות והכוכבים נשאבים לשם הם עוברים ליקום אחר. הם עוברים למקום אחר. בתקופה הזאת שאתם חיים בה חוזרת התופעה הזאת על עצמה והגלקסיה שלכם נשאבת לאט לאט לתוך חור שחור. אתם עדיין לא מודעים למה שקורה אבל אם תסתכלו על מה שקורה על פני כדור הארץ כל התופעות של התחממות יתר רעידות אדמה סערות הוריקנים כל הכאוס שאתם רואים מסביב קורה בגלל השאיבה הזאת של החור השחור ששואב את הגלקסיה שלכם עם כל מאות אלפי הכוכבים והפלנטות שבתוכו שואב אותם למקום אחר וגם ליקום אחר. זוהי תופעה שקורית פעם בעשרת אלפי שנים ואתם חווים עכשיו את ההתרחבות והשינוי. כשאתם מתבוננים מסביב אתם רואים אנשים חולים במחלות קשות כל חוסר האיזון והכאוס המלחמות זה השפעה של התהליך שאתם עוברים. לאחר שהתהליך הזה יסתיים הגלקסיה שלכם תגיע למקום יותר נעים מאוזן ושליו. יהיו לכם ארבע שמשות. היום שלכם יהיה יותר ארוך מהלילה. אתם תחוו יותר אור. התודעה שלכם תהיה יותר רחבה והידע יהיה נגיש כמו הנשימה. כפי שאתם נושמים חמצן בצורה חופשית לתוך הגוף כך אתם תנשמו את הידע לתוך המודע והתת מודע שלכם ולתוך הגוף שלכם באופן טבעי. וכל מה שתרצו לדעת יהיה נגיש עבורכם. תהיו מחוברים למחשב על. וכל הזמן תקבלו ידע ומידע ואנרגיה וריפוי. במצב הזה הכל יצליח הכל יהיה נגיש לא יהיו מלחמות כי לא יהיה צורך במלחמות. לא יהיו גניבות כי כולם ידעו מה האדם השני חושב או רוצה או מרגיש. אי אפשר יהיה לרמות לא יהיה מעילות כי לא יהיה צורך בכך. לא יהיו רציחות כי לא יהיה צורך בכך. אתם תחיו בעולם אחר. במהלך 100 שנים אחרונות עברתם תהליך שינוי בתודעה מתודעה סגורה וחסרה לתודעה פתוחה. אתם עוברים תהליך מהאדם המודרני לאדם המודע לאדם המואר. התהליך שהגלקסיה עוברת למקום אחר ביקום גם התודעה שלכם עוברת יחד איתה ולכן התודעה שלכם יותר רחבה. תדעו הכל תראו הכל תחוו הכל ותהיו בהרבה מקומות בעת ובעונה אחת. העבר לא יהיה עבר והעתיד לא יהיה עתיד היה רק הווה אחד ארוך. אתם תדעו את העבר שלכם ולא יהיה מוסתר מכם ותדעו גם את העתיד שלכם. תתבוננו על האדם ממול ותדעו גם את העבר והעתיד שלו. כולם ידעו הכל על כולם.

מדיטציה

נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה

תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

תדמיינו שמגיעה מרכבה תלת ממדית ובקצותיה עומדות ישויות אוריון וארקטורוס. אתם נכנסים לתוך המרכבה ויושבים בתוכה והמרכבה מתחילה להסתובב ולהסתחרר. ומגיעה לכוכב אוריון. אתם יוצאים מהמרכבה והרבה מאוד ישויות אור לבנות וזוהרות מקבלות אתכם ומבקשות מכם ללכת אחריהן. הישויות מכניסות אתכם לאולם גדול מלא אור. אתם יושבים באולם וממול מקרינים לכם על מסך פנוראמי ענק את כל התהליך שהגלקסיה שלכם עוברת. תראו את כל מיליארדי הכוכבים בגלקסיה שטים לעבר החור השחור שנפער והם נשאבים פנימה. וגם כדור הארץ שלכם מסתובב ומסתחרר ונכנס לתוך החור השחור הזה. 

מהמקום שאתם יושבים אתם יכולים לראות מה קורה מעבר לחור השחור. תראו שהגלקסיות והכוכבים מתפזרים מחדש ומסתדרים בצורה שונה. יש סדר מסוים שהם מסתדרים ביניהם בצורה של שבלול. כדור הארץ הוא חלק מהשבלול הזה. כל הכוכבים והגלקסיות מחוברים ביניהם על ידי האור. והם יוצרים מקשה אחת של אור. אם אתם עושים זום על כדור הארץ ונכנסים פנימה אתם יכולים לראות את השינוי שהכדור עושה ועשה את השינוי שבעלי החיים הצמחים והעצים עושים והשינוי שבני האדם עושים. תראו שאין חומות על פני כדור הארץ אין גדרות מחסומים חסימות בני האדם שקופים. הם יכולים לראות את הלב של כל אחד. וגם להראות את הלב של עצמם. הם חושפים את עצמם מצד אחד ומצד שני הם בטוחים. כי אין רוע מסביב יש רק אהבה חמלה שמחה ונתינה. 

תשאבו אנרגיה מהמקום הזה ותראו שלאט לאט אתם הופכים לאנשים כאלה. מלאים אהבה שמחה חמלה ואת האהבה והחמלה הזאת אתם מביאים חזרה לבית שלכם למשפחה שלכם לסביבה שלכם. 

תראו שהישויות ניגשות אליכם לכל אחד ניגשת ישות אחת והיא שותלת לכם במוח צ'יפ כדי לזרז לכם את ההיפתחות לתדר החדש. 

תגידו תודה לישויות תכנסו לתוך המרכבה תראו שהמרכבה מסתובבת ומסתחררת וחוזרת לכאן ועכשיו לתוך החדר הזה.

שימו לב איך אתם מרגישים איך אתם נראים מה קורה לכם בגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים לאט לאט.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.