12 Apr
12Apr

 ערב טוב וברוכים הבאים נמצא איתנו מאסטר מטטרון 

אנחנו נדבר איתכם על השינוי העמוק מאוד שאתם עושים יחד עם כדור הארץ. 

פעם באלף שנים כדור הארץ עובר שינוי מאוד משמעותי ודרסטי. עד עכשיו הייתם בעידן הקרח. ומזג האוויר היה יותר קר. אירופה  הייתה קרה אמריקה וצפון אמריקה ועוד. במשך השנים אתם רואים שמזג האוויר הולך ומתחמם. פעם באלף שנים עידן הקרח מסתיים ומתחיל עידן אחר ומזג אוויר הרבה יותר חם. זה מתחבר לקרבה של כדור הארץ לשמש. כאשר כדור הארץ מסתובב סביב השמש בכל שנה הוא מתקרב יותר ויותר אל השמש וזה מחמם את כדור הארץ יותר ויותר. ככל שתהיו יותר קרובים לשמש החום יעלה ויהיה שינוי שמשפיע עליכם באופן אישי במיוחד על הרגשות ועל הגוף. האנרגיה משתנה וגם הגוף שלכם משתנה והפרד והכעס מתחזק הרגישות כלפי אנשים אחרים מתגמדת אתם בסוג של הישרדות. ולכן אתם רואים את הכאוס מסביב. אנשים דואגים לעצמם רוצים לשרוד ואז לא איכפת להם מאחרים. 

כדור הארץ עובר עכשיו שינוי מאוד משמעותי ואתם רואים את זה מסביבכם. אתם רואים יש יותר רעידות אדמה צונאמי לבה שמתפרצת מהרי הגעש וההרים נמצאים גם בתוך הכדור וגם שם מתפרצת לבה מתוך האוקיאנוסים מתפרצים גם כן ויוצרים גל ענק שיוצר גל עוד ועוד יותר ענק ומגיע לחוף והוא עולה על החוף וזה למעשה הצונאמי. כדור הארץ עושה שינוי, המקומות שיש בהם קרח הוא נמס ובכל שנה הוא נמס יותר ויותר מהר. בצפון היה הרבה יותר קרח מהיום. כדור הארץ עובר שינוי גם בתוכו והלבה שנמצאת בתוכו מבעבעת ומתפרצת החוצה. הרים שהיו עד עכשיו רדומים מתחילים להוציא את הלבה מבפנים. זה משפיע על כדור הארץ וגם עליכם ברגשות על כל אחד ואחת מכם. זה משפיע על הרגשות שמשפיעות על המחשבות שמשפיעות על הגוף והוא יקרוס יותר מהר. 

מה צריך לעשות אתם שואלים? 

בעניין הגלובאלי אתם לא יכולים לעשות שום דבר כי הטבע הרבה יותר חזק מהאדם ומכל המכונות וכל מה שאתם בונים. מהבחינה האישית אתם יכולים להתבונן פנימה ולהיות. בלי מחשבות בלי פחדים חששות טראומות כאבים ומחלות. פשוט להיות כאשר אתם נמצאים בתוך הליבה של עצמכם בתוך הלב אתם חווים את ההרמוניה השקט השלווה ומשם אתם תמצאו את היעוד שלכם. היעוד פשוט יפרוץ מתוככם ואתם פשוט תדעו. 

מדיטציה 

תעצמו עיניים תתרכזו בדופק הלב ובנשימה דופק הלב מחבר לגוף והנשימה מחברת לנשמה שלכם. תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש תכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן כאשר אתם עולים בתוך האור הלבן תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד האור כלפי מעלה עוד ועוד יותר גבוה.

 תדמיינו שעמוד האור הזה נכנס לתוך מרכז כדור הארץ. לתוך הליבה של כדור הארץ והופך לאור בצבע סגול. תראו שהאור הסגול מגיע מלמעלה דרך הגוף שלכם כשאתם עולים בתוכו והאור הסגול יורד מלמעלה דרך הגוף שלכם ונכנס למרכז כדור הארץ וממלא את הליבה של כדור הארץ בהרבה מאוד אור בצבע סגול. תראו שהאור הסגול מתפשט בתוך כדור הארץ וממלא אותו מבפנים וגם מבחוץ כדור הארץ נראה בצבע סגול.

 כעת תראו שעמוד האור הזה הופך לעמוד אור כחול והאור הכחול נכנס לכדור הארץ ממלא אותו מבפנים ומבחוץ. כדור הארץ הופך לכדור כחול. לא רק האוקיאנוסים כחולים אלא גם היבשות הכל כחול. תחזיקו את כדור הארץ בין כפות הידיים שלכם. ותראו שמתוך כפות הידיים שלכם יוצא אור זהב. עוטף את כדור הארץ ונכנס לתוכו. ועמוד האור שאתם עומדים בתוכו הוא עמוד אור בצבע זהב.

 ואתם עולים בתוך עמוד אור הזהב כאשר אתם מחזיקים את כדור הארץ בין כפות הידיים שלכם ואתם עולים. תעלו עוד ועוד יותר גבוה. תראו שהרבה מאוד ישויות אור ומלאכים לוקחים את כדור הארץ כלפי מעלה ומנתבים את כדור הארץ לאזור אחר ביקום. אזור שיש בו שתי שמשמות ושני ירחים. וכאן במקום הזה נוצרת הרמוניה. ואיזון ושלווה ורוגע. תראו שבני האדם בטוחים בעצמם אוהבים את עצמם ושקטים ושלווים מבפנים. כאשר הם שקטים מבפנים ויש בתוכם שלווה ורוגע אז הרוגע הזה מופץ החוצה ומשפיע גם על הסביבה וגם על כדור הארץ. שיהיה במקום אחר ביקום. זה השינוי שכדור הארץ עובר. השינוי הזה אמור היה להיות בשנת 2000 ואתם התכוננתם אליו אבל זה לא קרה. כי נוצר שינוי בגלקסיה וזה לא התאפשר אבל עכשיו זה הזמן. והשינוי מתבצע בקצב הולך וגובר. 

כאשר אתם מתבוננים ורואים את השינוי שכדור הארץ עושה אתם יכולים להבין באיזה קצב אתם תחיו בעולם אחר. תלכו עם הדימוי הזה בתוך הראש שלכם ותראו את המצב הזה שכדור הארץ שיש לו שתי שמשות ושני ירחים תראו את הדימוי הזה בעיני רוחכם תעשו על זה מדיטציה ככל שתעשו יותר זה יקרה יותר מהר ואתם תעזרו בתהליך הזה כדי לעזור לאנושות לעשות את השינוי. 

שוב אנחנו מזכירים שאנשים שיותר מודעים לעצמם שמחוברים ללב שמחוברים לניצוץ האלוהי שבתוכם אלו האנשים שישרדו ולא יהיו להם קשיים לעשות את השינוי. אנשים שלא יהיו מחוברים לעצמם יהיה להם מאוד קשה. תעשו את המאמץ ותתחברו ללב לניצוץ האלוהי שבתוך הלב שלכם. כדי שתהיו מחוברים ומאוזנים בתהליך הזה. התהליך הזה לא יקרה ביום אחד או ביומיים אלא שזה תהליך ארוך ואתם רואים את זה הלכה למעשה בכל יום. אז תהיו מודעים לעצמכם תאהבו את עצמכם תאהבו את מי שאתם.

 תחזירו את המודעות שלכם לגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים לאט לאט. תנשמו עמוק,

 תגידו תודה לעצמכם למדריכים שלכם ולמאסטר מטטרון

 וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.