08 Mar
08Mar

ערב טוב וברוכים הבאים אני מטטרון ומלווה אתכם בכל רגע נתון כל אחד ואחת מכם על פני כדור הארץ.  

אני פונה אל המתקשרים ואנשים הרוחניים אנשים שעשו כברת דרך רוחניים במהלך ההיסטוריה האנושית שלכם. ואומר לכם שאנחנו רואים אתכם עושים מאמץ לעלות מבחינה רוחנית וגם מאמץ גדול להתאחד. אתם כל הזמן מדברים על אחדות ורוצים לומר לכם שאחדות זה לא לאסוף עשרת אלפים אנשים בפארק ולעשות מדיטציה, זה נחמד מבחינה חברתית, אתם מתאספים וכיף לכם ביחד. אבל אחדות כפי שאנחנו רואים את זה להתאחד מבחינה רוחנית ואנרגטית.

 כאשר אתם עולים מבחינה רוחנית ואנרגטית אתם חייבים להסיר מעצמכם את שני האלמנטים האלה שמפריעים לכם לעלות, זה  הפחד שאתם יוצרים בתוככם מעצמכם ואת האגו שמגבה את הפחד ומעצים אותו כל הזמן.  כאשר יש לכם את האגו והפחד בתוככם אז יוצאת החוצה החשיבות העצמית ואיתה אתם מתנהלים בחיי היום יום. וגם עם החשיבות העצמית הזאת אתם מנסים לעלות מבחינה אנרגטית לרמות אנרגטיות גבוהות של מודעות ותודעה. זאת הסיבה שאתם לא מגיעים לשום מקום אתם רק מסתובבים סביב הזנב שעל עצמכם ומגיעים למקום של תסכול שמביא יותר פחד והפחד מביא יותר אגו והאגו מביא יותר חשיבות עצמית. אתם נמצאים בתוך המעגל הזה הרבה מאוד עידנים ואנחנו רוצים להוציא אתכם מתוך הכאוס והבוץ שאתם שוקעים בתוכו שוב ושוב ולא מצליחים לצאת ממנו. תדעו שהמפתח לעליה האנרגטית וההתפתחות הרוחנית שלכם הוא להסיר מעצמכם את הפחד והאגו ואז החשיבות העצמית תתפוגג מעצמה. כאשר אתם מסירים מעצמכם את האלמנטים האלו ואתם עולים למעלה וכאשר זה קורה אתם יכולים בקלות להתחבר ולהתמזג עם הנשמה שלכם. כאשר אתם מתחברים ומתמזגים עם הנשמה שלכם אתם יכולים לצנר את האנרגיה של החסד. האנרגיה של החסד היא אנרגיה אלוהית אנרגיה שבאה מהמקור אנרגיה שבאה מאלוהים. כאשר אתם נמצאים בתוך האנרגיה של החסד כל הדברים האחרים מתפוגגים. כי כל מה שאתם חווים כעת על פני כדור הארץ כל הכאוס זה מפני שהתרחקתם מרחק רב מאוד מהמהות הפנימית שלכם, התרחקתם מרחק רב מאוד מהנשמה שלכם התרחקתם מרחק רב מאוד מהעצמי הגבוה שלכם שמכיל אתכם. כאשר אתם מתחברים לנשמה בעצם אתם מאוד מאוד מאוד קרובים לאלוהים. כפסע אחד מהמקור. 

זהו תהליך שאתם נמצאים בתוכו כבר הרבה מאוד גלגולים ובכל גלגול אתם מתקרבים קצת. בגלגול הזה במיוחד אתם צריכים לעשות צעד מאוד מאוד גדול קדימה. תקרת הזכוכית הזאת סוגרת עליכם והגיע הזמן לנתץ אותה הגיע הזמן להוריד מעליכם את תקרת הזכוכית שמורידה אתכם כל הזמן כלפי מטה. אתם מתבוננים למעלה ורואים את השמיים מצד אחד אבל אתם לא יכולים להגיע אליו. אתם בעצמכם שמתם לעצמכם את תקרת הזכוכית הזאת ומנעתם מעצמכם את העלייה הזאת למעלה. 

אז בואו נעזור לכם להגיע לנשמה ולהתחבר לחסד. 

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתחברו לדופק הלב ולנשמה. כמו תמיד הדופק מחבר אתכם לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה שלכם. תדמיינו שאתם עולים בעמוד אור שלוקח אתכם למעלה למעלה כמו במגנט. אתם מרגישים שמשהו מושך אתכם למעלה למעלה ואתם עולים. כשאתם עולים כלפי מעלה אתם מרגישים שנכנס לתוככם כמו רשת דייגים שנמצאת בתוך הבטן ומושכים את הרשת דייגים ובתוכם נמצאים הפחד והאגו. ישויות האור מושכות את רשת הדייגים הזאת ולוקחים אותם ושולחים אותם לאינסוף. שם הם משנים את התדר שלכם והופכים לאור. תדמיינו שמכניסים לתוך הבטן שלכם הרבה מאוד אור שמתפשט בכל הגוף שלכם.  

תראו שאתם ממשיכים לעלות למעלה למעלה ואתם מגיעים למקום מואר ולפניכם נפתח מסך פנורמי ואתם יכולים לראות מלמעלה את כדור הארץ ואת בני האדם. תראו שישויות האור מבצעות באנשים על פני כדור הארץ את אותו תהליך. ישויות האור מושכות מתוך האנשים עם רשת הדייגים הזאת את הפחד והאגו מתוך האנשים וממלאות אותם באור.  תראו איך החשיבות העצמית מתפוגגת מתוכם והופכת להיות אוויר. תראו איך בני האדם עושים שינוי פנימי עמוק. הם יודעים מה חשוב ומה תפל. הם רואים את האושר בעיניים שלה אחרים הם רואים את השמחה והאהבה  ומתחברים אליה.  ואתם רואים את החסד בתוכם ואתם מתמלאים בחסד. 

תראו את האנושות נעטפת באור וכל אחד מבני האדם עולה בתוך עמוד של אור כלפי מעלה.  תראו את זה קורה. כעת תראו שכל בני האדם על פני כדור הארץ מחברים  את האנרגיה שלהם זה לזה ועוטפים את כדור הארץ עם האנרגיות האנושיות שלהם שהם בעצם האנרגיה של החסד. ובני האדם לוקחים את האחריות על כדור הארץ להעלות אותו בתדרים לרמות גבוהות יותר של תודעה. 

ככל שתראו את זה יותר זה יהיה יותר ממשי וזה יקרה מהר יותר. אתם יוצרים את זה הלכה למעשה בזמן אמת. 

כעת תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים לאט לאט 

שימו לב איך אתם מרגישים, 

מה קורה לכם בגוף      

וכך הוא 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.