31 Mar
31Mar

שלום וברוכים הבאים

תקשור עם תום ממועצת התשעה

הגיע זמן שכינה

יקירים ואהובים, בתקופה הזאת אתם עוברים תהליך מאוד עמוק של שינוי פנימי אצל כל אחד ואחת מכם. ואתם מרגישים את השינוי הזה באופן חיצוני. מה שאתם רואים מסביב מה שאתם חווים ברובד הפיזי הוא רק השתקפות או מראה של מה שקורה אצלכם בפנים, בתוך כל אחד ואחת מכם.

התהליך הזה שאתם עוברים הוא תהליך הזדככות. זהו תהליך שקורה ברובד העמוק ביותר של הווייתכם. אתם בעצם משנים תודעה ותפישה כאשר אתם תצאו מהמצב הזה וזה וקרה בקרוב אתם תהיו אנשים שונים תחשבו אחרת תפעלו אחרת ותתנהגו אחרת.

כל מה שקורה בחיים שלכם היום כל מה שהיה עד עכשיו ישתנה ויהיה אחרת. כי אתם משתנים. העולם שלכם עושה שינוי תדר אנרגטי אחת לעשרת אלפים שנה. אמרנו לכם את זה כבר בעבר. בפעם האחרונה זה קרה כאש אטלנטיס נחרבה. זה היה לפני עשרת אלפים שנה.

היום אתם עוברים שוב שינוי. שינוי תודעתי מאוד עמוק. רבים מכם לא ישרדו את השינוי הזה. תתבוננו מסביב ותראו את האנשים המבוגרים שמתים. רצינו לומר לכם שמוות זהו איננו סוף הדרך אלא תהליך של שינוי של הנשמה, של הישות. כי הישות אחרי שאתם עוזבים את הגוף ממשיכה להתקיים ברבדים עליונים. אתם יודעים זאת בשכל אבל עדיין יש לכם פחד מהמוות. אין לכם מה לפחד כי זהו צעד נוסף בתהליך ההתפתחות שלכם כישות וכבן אדם.

במשך עידנים רבים למדתם להפריד את עצמכם ולא להתייחס לחלק הנשמתי שלכם. החלק התודעתי שלכם. ולמדתם להתייחס רק לפיזי. רק למה שאתם רואים ושומעים ומרגישים. וסגרתם את עצמכם בתוך הגוף.

אבל למעשה יש הרבה יותר מעבר לגוף. יש את החלקים העליונים שאתם לא מודעים אליהם אבל הם נוכחים איתכם כל הזמן עשרים וארבע שעות ביממה. זה שאתם לא רואים זה לא אומר שאיננו קיים. זה נוכח בכל רגע נתון במהלך החיים שלכם.

אנחנו שומעים את השאלות שלכם. למה זה מגיע לי, מה עשינו רק שהדבר הזה הגיע

ודבר שני אתם שואלים מתי זה יגמר.

התשובה לשאלה הראשונה מה עשיתם רע – פשוט אתם חייתם בנפרדות מהמות הפנימית שלכם. ועכשיו המהות הזאת כלומר הנשמה באה וצועדת צעד קדימה לפניכם ואומרת הנני. בואו תחברו אותי יחד עם הגוף. תצרו משהו שלם. בואו תהיו שלם. הנשמה וגוף יחד כיחידה אחת. כי כאשר תעשו זאת אתם תוכלו לחיות חיים של בריאות ושלום להרבה מאוד שנים.

כשאתם קוראים בכתובים שלכם שקורח חי 900 שנה ואנשים אחרים חיו מאות שנים זה אמת. היו פעם אנשים שחיו בשלימות. וכאשר אדם חי בשלימות גוף נפש ורוח יחד הוא יכול לחיות הרבה מאוד שנים באותו גוף ולשמר את אותו גוף בצורה שלמה ובריאה במשך מאות שנים בלי שיזדקק לרופאים ותרופות שירפאו ויחזירו אותו לבריאות טובה. הבריאות תמיד תהיה נוכחת בחיים שלו. ואז גם אין פחד מהמוות כי הוא איננו קיים. מתי יהיה מוות? כאשר האדם יבחר בזאת.

ועל השאלה השנייה – מתי זה יגמר – זה ייגמר כאשר תחליטו שהספיק להם. שהבנתם את המסר. כי יש כאן מסר מאחורי מה שקורה והמסר הוא תתבוננו פנימה ותהיו בפנים בתוככם. כל מה שאתם רואים מסביב זה שבירה של כל מה שהיה עד עכשיו. כל מה שהיה עד עכשיו ישתנה לדברים אחרים. כי אתם תתחילו יותר להתייחס לאדם עצמו ולא מה שיש לו. זה לא משנה אם לאדם יש בית יפה וחמישים מכוניות ומיליארד דולר בבנק. העיקר מה שיש לו בפנים. הזהב הוא לא נמדד לפי משקל אלא לפי הלב. אתם אומרים לפעמים לאדם מסוים יש לב זהב אתם מתייחסים לטוב ליבו של אותו אדם לנתינה שלו לאהבה שלו לזולת להתייחסות לאדם אחר. כל החוקים שנאמרו לכם אל תעשה לחבריך מה שלא טוב לך כבד את אביך ואת אימך וכו'. כל החוקים האלו שאתם לא פועלים לפיהם הם עבורכם ובשבילכם כדי לכוון אתכם לתוך הלב. כי הלב הוא המרכז שלכם. לא הכסף או השררה לא הבתים היפים לא הקרקעות לא הדולרים לא הזהב. מה שחשוב זה הלב. כאשר הלב פתוח והנתינה היא ללא הגבלות, אפשר לומר על אדם זה יש לו לב זהב. הנדיבות. היופי הפנימי הנתינה השקט הפנימי, היכולת לראות את האדם שמולך כפי שאתה רואה את עצמך ולדעת שהאדם שמולך זה אתה. להבין את זה ולקבל את זה. האדם שמולך זה אתה.

אתם כל הזמן רבים זה עם זה ונלחמים וכל הזמן לוקחים ורוצים שיהיה לכם יותר גונבים ולוקחים מאחרים כי אתם חושבים שאין מספיק לכולם בעולם. יש מספיק לכולם. אפילו אם יהיו עשרים מיליארד בני אדם בעולם המשאבים יספיקו עבור כולם. כי ברגע שתהיה נתינה אצל כל אחד ואחד מבני האדם תהיה גם קבלה. תארו לעצמכם שכל האנשים בעולם יתנו בלי הבדל בין דת גזע מין או צבע עור, כולם יתנו – אז אם כולם יתנו אד גם כולם יקבלו. נכון? אם אנחנו כל הזמן נותנים אז הקבלה תהיה חזרה. העולם עובד במחזוריות. כל דבר שיוצא גם נכנס. השמונה האינסופי כל הזמן עובד. מה שיוצא נכנס ומה שיוצא נכנס. אם מוציאים כסף מקבלים כסף אם מוציאים אהבה מקבלים אהבה אם נותנים חמלה מקבלים חמלה.

למה העולם נמצא במקום הזה מה הווירוס הזה של הקורונה בא לומר לעולם היום. כי הווירוס הזה קיים בכל מקום בעולם ואיש לא יכול לברוח מזה. זה יכול לפגוע בכל אחד ואף אחד לא מחוסן מזה. לא רוזנים ומלכים.

השינוי יהיה כל כך עמוק שתבינו תראו ותחוו שנולד לכם עולם חדש. אתם תחשבו אחרת תתנהגו אחרת ותהיו אחרים. כי האנרגיה הזכרית ששלטה בעולם במשך עשרת אלפי השנים האחרונות מתחלפת עכשיו לאנרגיה הנשית, האנרגיה של השכינה האלה שקטי.

אם האנרגיה הזכרית היא כמו חץ, פוגעת ישר למטרה, האנרגיה הנשית היא עגולה כמו רחם. ואתם עכשיו משנים את האנרגיה שלכם לאנרגיה נשית. זה לא משנה אם אתם גבר או אישה. האנרגיה הנשית נכנסת לפעולה והיא תהיה איתכם למשך עשרת השנים הבאות. אתם תחוו הרבה מאוד גלגולים בתוך האנרגיה הנשית ותחיו חיים של אהבה חמלה ונתינה.

שיהיה לכם יום נפלא

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.