08 Jun
08Jun

ערב טוב וברוכים הבאים אני מטטרון וכמו תמיד אני מלווה אתכם בכל רגע נתון על פני כדור הארץ. כשאתם מתבוננים על מה שקורה מסביב אתם מחלקים את זה לטוב ורע ואתם רואים רק את שני הקצוות. תראו גם את האמצע. אין רק שחור ולבן יש גם אפור, גם דברים שחיבור של השחור וגם של הלבן גם הטוב וגם של הרע. כשאתם מתבוננים על האמצע אז יש לכם פרספקטיבה שונה על עצמכם ועל סביבכם. ואתם שופטים את עצמכם והסביבה לפי זה. יש קוטביות בתוך המדינה שלכם וגם בתוך העולם בכלל. אנשים יש להם דעה מסוימת ולא מוכנים לשמוע את הדעה השנייה ולא מבינים שכאשר נפגשים באמצע יש אפשרות להגיע להסכמות. כשאתם חיים על פני כדור הארץ אתם חיים כאן על זמן שאול. באתם לכאן לתקופה מסוימת. החלטתם מתי לבוא ותחליטו גם מתי לעזוב. בכל מקרה אתם תעזבו מתי שהוא. כשאתם כאן אתם אורחים על פני כדור הארץ ולומדים לקבל את השונה והאחר וגם לקבל את עצמכם. ולא משנה מאיזה מגדר או הצבע או איך אתם נראים אלו דברים חיצוניים. מה שחשוב זה מה שיש לכם בפנים. מה שעושה אתכם לאנשים טובים או רעים זה המחשבות והמעשים שלכם. אפשר גם אחרת. אפשר להתבונן על העולם ולראות אותו בצורה שונה ואחרת ואז עצכם ההתבוננות השונה האחרת משנה את מה שאתם רואים. כי אתם לא רואים את הדברים כפי שהם אלא מתוך הפרספקטיבה הפנימית שלכם, מתוך הרגשות והמחשבות שלכם. שני אנשים יכולים לראותו אותו הדבר וכל אחד יפרש את זה בצורה אחרת כי כל אחד רואה את הדברים מתוך מה שהוא חושב או חווה בעבר או סיפרו לו או שהו אלמד בעבר. כל הדברים האלו הם צורה של מבט מסוים על מה שאתם רואים. 

במהלך כל ההיסטוריה האנושים מאז שנברא האדם וגורש מגן עדן מחפש האדם את הגאולה. וכל אחד חושב שהגאולה צריכה להיות בצורה מסוימת. כל דת רואה בגאולה משהו אחר. אנחנו אומרים לכם שהגאולה כבר כאן היא כבר התממשה. אתם חווים אותה כאן ועכשיו ברגע הזה. זה מה שנקרא חבלי הגאולה זה כמו חבלי לידה. אתם נמצאים בתהליך של חבלי לידה של הגאולה ואתם חווים אותה ברגע זה הלכה למעשה. זה התחיל משנת אלפיים וזה ימשיך. אנחנו מכינים אתכם לקראת זה ותדעו איך להתנהל בהמשך. כדי לעבור את התקופה הזאת בצורה יותר קלה וזורמת כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעלות בתדר האנרגטי. ככל שתעלו יותר גבוה תצנרו יותר או וידע ואז תוכלו לעלות יותר גבוה. כאשר אתם עולים מבחינה אנרגטית יש לכם יותר קשר הדוק עם הנשמה שלכם ששלחה אתכם כישות בתוך גוף פיזי ואתם אמורים ליישם את המטרה שהנשמה שלכם שלחה אתכם ליישם. כדי ליישם את המטרה הזאת של הנשמה צריך להבין מה המטרה או היעוד לאן צריכים להגיע. כאשר אתם יודעים מה המטרה והיעוד אז אתם יכולים להתחיל צעדים ראשונים כדי להגיע לשם. דבר ראשון שנחוץ זה המודעות. להיות מודע לעצמך לסובב אותך ולכל מה שקורה מסביב. כאשר אתם מודעים לעצמכם זוהי המודעות העצמי. להיות מודע למחשבות לרגשות ולמעשים ולהיות מודע לדברים הכי פנימיים. וזה מתחיל תמיד מהנשימה. כאשר אתם נושמים נכון אתם מתחברים לנשמה שלכם. אתם מתחברים למהות הכי גבוהה של עצמכם. הנשימה פשוטה אבל שכחתם לנשום נכון. כשהייתם תינוק נשמתם לתוך הבטן וכשהתבגרתם התחלתם לנשום לתוך בית החזה. נשימות לתוך הבטן נותנת לכם יותר מרחב ונוכחות. זה דבר ראשון להתאמן על זה כדי להבין שנשימה לתוך הבטן גם מנקה גם מטעינה גם משחררת כל מיני דפוסים ועכבות שאתם שומרים בתוככם. הנשימה לתוך הבטן מביאה לכם את הרוגע והשלווה שחסרה לכם כל כך כדי להתמודד עם התקופה שאתם חווים היום. 

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתמקדו בדופק הלב ובנשימה. דופק הלב מחבר לגוף והנשימה מחברת לנשמה. תדמיינו כדור או לבן מול האף ותכניסו לתוך הבטן ותנשפו מהאף. כאשר אתם נושמים תנשמו אור כחול וכשאתם נושפים תנשפו את כל מה שאתם לא צריכים. את כל הפחד כעס שנאה קינאה וכל מה שאתם שומרים בתוך הבטן והגוף . תחזרו על כך שוב ושוב עד שכל הגוף מלא באור כחול. התהליך הזה יכול לקחת כמה דקות. כעת תדמיינו שאתם נמצאים בתוך עמוד אור כחול ועולים בתוכו. ככל שאתם עולים יותר גבוה אתם מתמלאים יותר ויותר באור. אתם עולים עוד ועוד יותר גבוה אתם ממשיכים לעלות ואתם מרגישים שאתם מתקלפים כמו בצל. הגוף שלכם מתקלף עוד ועוד שכמה מתקלפת ואתם ממשיכים לעלות. אתם מגיעים למקום מלא אור לבן קריסטלי. בתוך האור אתם רואים דמות שכולה וורודה. ואתם מתקרבים אליה ואתם מתמזגים עם הדמות הזאת שמלאה באהבה קוסמית. ואתם מרגישים את האהבה זורמת בכל הגוף שלכם. אתם מתבוננים על עצמכם ורואים שגם אתם וורודים. הגוף שלכם הפך להיות וורוד מלא באהבה קוסמית. תראו שאתם עומדים מסביב לכדור הארץ ולידכם וסביבכם יש הרבה מאוד ישויות אור בצבע וורוד ומלאכים וורודים וקריסטלים. וכולם עומדים מסביב לכדור הארץ ומחזיקים את כדור הארץ בשתי ידיים ומעבירים לכדור הארץ אנרגיה בצבע וורוד אנרגיה של אהבה קוסמית כדי להקל על הכדור לעשות את השינוי וגם על האנושות. תראו שהרבה מאוד אנרגיה של אהבה קוסמית עוברת דרככם לתוך כדור הארץ ותראו שכדור הארץ לאט לאט משנה את הצבע שלו ואת הצורה שלו ואת התדר שלו והופך להיות לכדור הארץ וורוד מלא אהבה וחמלה. וגם בני האדם על פני כל כדור הארץ הופכים להיות בני אדם וורודים מלאי אהבה וחמלה כלפי עצמכם וכלפי אחרים. וכל מה שהיה וכל מה שישנו משתנה. התדר משתנה המחשבות משתנות הרגשות משתנים המעשים משתנים ואהבת לרעך כמוך זה יתממש הלכה למעשה. תראו את זה קורה ומתממש. כעת לאט לאט תחזור את המודעות לגוף ותפקחו עיניים לאט לאט. וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.