11 Jan
11Jan

האנרגיה הנשית היא האנרגיה של השכינה, הפן הנקבי של אלוהים. זוהי האנרגיה של האלה, שקטי, קוואן ין, האנרגיה של השכינה היא אנרגיה של אהבה קוסמית שמביאה רוגע שלווה אושר ושמחה גדולים.  האנרגיה של השכינה התממשה בכדור הארץ בגוף אישה על מנת לממש את אנרגית הבורא בתוך גוף פיזי ולדאוג למחזוריות וללידה של אנרגית הבורא בכל פעם מחדש.

היקום מתקיים במחזוריות. כל הזמן יש מחזוריות בלידה ומוות של כוכבים פלנטות וירחים. כמו המחזוריות בטבע, העוצמה הנשית חבויה במחזוריות שלה, בכך שהיא יכולה ליצור מחדש את האנרגיות שלה ולהעצימן בכל חודש מחדש. המחזוריות הזו היא זו שמביאה ובוראת את הדור הבא. כאשר נבראו המינים ניתנה לנקבה היכולת לברוא מחדש את הדור הבא לחנך ולעצב אותו.  זוהי עוצמה של בריאה מחודשת שאך ורק הנקבות בטבע ניחנות בה.

במהלך הדורות האנרגיה הזכרית ניסתה לשלוט על היכולת הזו לברוא אבל היא לא יכלה לה. לכן היא ניסתה וממשיכה לנסות לדכא אותה. במהלך ההיסטוריה האנושית אנחנו רואים את ההתעללות והשליטה של הגברים בנשים.

בתרבויות נידחות באפריקה בכלל וסומליה בפרט עדיין מלים את הילדות מגיל 8-9. המילה לפי תפישת האנשים באותה תרבות, אמורה לעצור את כמיהתן למין ולהעצים את הסבל שלהן בזמן הלידה. ילדה שעוברת מילה גדלה עם ראיה מעוותת על כל מה שנוגע לאיבר המין שלה ומשייכת כל מגע מיני לסבל רב. גם בזמן הלידה הסבל גדול מאחר שיש התכווצות של אבר המין שלא מאפשר את יציאת העובר בקלות.

האישה היא זו שנושאת את כתר הידע והחוכמה, היא זו שמשמשת עזר כנגדו לפי התורה,  היא זו שמכילה ומעצבת את המשפחה, היא זו שיולדת ילדים מטפלת ודואגת להשכלה שלהם. האנרגיה של השכינה הייתה דומיננטית ושלטה במשך תקופות שונות בהיסטוריה של כדור הארץ. 

לפני כעשרת אלפי שנים כאשר האנרגיה הנשית שלטה, היא שלטה באנרגיה הגברית ביד רמה. האישה באותה תקופה שכחה מהיכן היא באה וגם את יעודה והפכה את השליטה שלה בגברים לקשה יותר ויותר.

בחמשת אלפי השנים האחרונות אנו רואים את התיקון לאותה תקופה והאנרגיה הזכרית התחילה לשלוט.

היום נוצר תיקון נוסף ואנו רואים את השינוי שחל על פני כדור הארץ ואת החשיבה הפתוחה יותר ביחס לנשים. במשך חמישים השנים האחרונות ניתנו לנשים הרבה מאוד זכויות שלא היו להן קודם לכן. הזכות לבחור ולהיבחר, הזכות לעבוד ולהשתכר שכר שווה לגברים, הזכות לגדל ילדים לבד, הזכות לבחור בין משפחה כזו או אחרת, הזכות ללמוד ולרכוש השכלה, הזכות לטייל ברחבי העולם ועוד.

המגמה הזו תלך ותתרחב. האישה דורשת ומקבלת הרבה יותר זכויות והיא מתחילה להרגיש את היכולת והעוצמה שלה חוזרים אליה.

האישה חוזרת למקורות שלה ובוחרת להיות מחוברת לאנרגיה של השכינה, האנרגיה של האלה, האנרגיה ששלחה אותה להתנסות בתוך גוף פיזי על פני האדמה.

האישה תהיה בעתיד מחוברת יותר ויותר לאהבה הקוסמית, לחמלה ולעוצמה הפנימית האלוהית. כך היא תוכל להעצים גם את הסביבה הקרובה והרחוקה שלה. כך היא תוכל לשנות את המציאות שבה היא חיה. היום האישה יודעת שכל דבר אפשרי והכל נמצא בידיים שלה. היא הבוראת, היא המעצימה והיא זו ששואבת את העוצמה מהשכינה שהיא המקור שלה.

זוהי קריאה לכל הנשים באשר הן להתחבר לעוצמתן הפנימית ולשלוף מתוכן את מה שחבוי שם, את הכוח לעמוד מול אתגרים ולנצח, את הכוח לשנות, את העוצמה הפנימית הבלתי נלאית של יצירה ויצירתיות אהבה חמלה וחסד. תהיו בחסד. חסד אלוהי.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.