05 Mar
05Mar

האנושות החדשה – אתם אלוהים.

ערב שער 3/3/2020

תקשור עם תום ממועצת התשעה

ערב טוב וברוכים הבאים נמצא איתנו פה תום ממועצת התשעה מכוכב אוריון.

אני תום ממועצת התשעה ובאתי אליכם היום כדי לפקוח את עיניכם. אתם הולכים בעולם עם עיניים עצומות ועם אוזניים כהות. אתם לא רואים ולא שומעים. אתם הולכים כמו עיוורים וחרשים. אתם לא רואים ישויות מלאכים ואנרגיות סביבכם. אתם לא שומעים ואפילו כאשר מגיעים אליכם בחלומות אתם זורקים את החלומות מאחורי הגב וממשיכים לדפוק את הראש בקיר. אמרנו לכם בעבר שהחלומות  שלכם מלמדים אתכם על עצמכם. כאשר אתם זוכרים את החלומות ומבינים אותם אתם יכולים ללמוד הרבה מאוד ממוסר ההשכל של החלומות והלימוד הוא על עצמכם. אתם למדים מהחלומות מי אתם איזה חוויות עברתם ועם אילו ישויות היה לכם אינטראקציה מה התפקיד שלכם היום עם המשפחה\ החברים וקולגות בעבודה, מה מלמדים אתכם האנשים שנמצאים מסביבכם. כל אדם שאתם פוגשים הוא מורה ומדריך שלכם. ואם אתם קשובים ולא נותנים לאגו ולפחד להשתלט עליכם ואתם לא נעלבים בכל הזדמנות, אז אתם יכולים ללמוד הרבה מאוד מהאנשים סביבכם. והלימודים כמובן זה על עצמכם. מי אתם באמת. מה היעוד שלכם. מה התפקיד שלכם בעולם הזה ובעת הזאת.

כשאתם מתבוננים מסביב אתם רואים את הכאוס שקורה, את המלחמות הפנימיות והחיצוניות המחלות והכאב את הסערות, דעו לכם שכל מה שקורה בחוץ זה תוצאה של מה שיש לכם בפנים. העולם החיצוני שלכם הוא השתקפות של עולמכם הפנימי שלכם ושל כלל האנושות. וכשאתם מתבוננים על האנושות אתם רואים שכלל האנושות חולה. והמחלה הזאת מדבקת. והמחלה הזאת נמשכת מאות אלפי שנים. ולמחלה הזאת קוראים אגו ולמחלה הזאת קוראים חשיבות עצמית, כאשר יש לכם אגו חזק ואתם מחשיבים את עצמכם אז אתם לא נותנים מקום לחמלה, וכשאין מקום בתוככם לחמלה אז אתם בבעיה. כי במקום שאין חמלה אין הישרדות. דיברנו איתכם בעבר על כך שכאשר אתם לא מחברים את הלב עם הראש אתם יוצרים הרס כי אי אפשר לנהל את העולם רק עם הראש. אי אפשר ללכת רק קדימה. צריך גם להתבונן לצדדים צריך גם לעזור לאחר, כאשר תבינו שכשאתם עוזרים למישהו אחר אתם בעצם עוזרים לעצמכם כשתבינו שהאדם שמולכם זה בעצם אתם כאשר תבינו שאינכם יכולים לחיות ללא האדם שמולכם ותרחיבו את התודעה שלכם ותתחברו לחמלה, רק דרך החמלה אתם יכולים להציל את עצמכם והעולם שלכם.

כאשר אתם בחמלה ואתם עוזרים לאחר, אל תחשבו שאתם פראיירים, אל תחשבו שאתם נותנים בלי לקבל, להיפך, ככל שתתנו יותר הקבלה היא יותר גדולה. העולם שלכם היום נמצא על סף קריסה. אתם נמצאים באותו תדר אנרגטי שהיו בעבר סדום ועמורה. מבחינה אנרגטית שם אתם נמצאים. ואתם נמצאים כפסע מהשמדה עצמית המונית. וירוס הקורונה הוא רק התחלה. אנחנו לא רוצים להפחיד אתכם אבל אנחנו רוצים לפקוח את עיניכם כדי שתראו שתבינו שהעולם שלכם נמצא בסכנה. האנושות נמצאת בסכנה.

האוקיאנוסים שלכם עולים על גדותיהם והרבה מאוד ערים פשוט יימחקו מעל פני האדמה. כאשר זה יקרה הדבר ישפיע על הכלכלה שתקרוס, ומי שישרוד הם אלו שמחוברים לחמלה וללב. לא אלו שיהיה להם כסף כי הכסף כבר לא ייחשב והעושר לא ייספר כי לא תהיה בורסה ולא יהיו ממשלות ולא יהיו מיסים ולא יהיו מלחמות ולא יהיו גבולות. יהיו רק אנשים בהישרדות.

זו תהיה תקופה קשה עבור האנושות. אבל הגעתם כבר למאסה הקריטית של אנרגיה שלילית. והגיע הזמן למהפך. הגיע הזמן לשינוי. כי כאשר האנרגיה תשתנה האנרגיה הזכרית תזוז הצידה ויחד איתה הכוחנות, המלחמות והשליטה.  ובמקום האנרגיה הזאת תבוא האנרגיה הנשית, האנרגיה של החמלה, של האלה, של שקטי, של השכינה, זוהי אנרגיה עגולה, מחבקת, חובקת, מנחמת, עוטפת בחום ובאהבה.

 

עד עכשיו התרגלתם לאנרגיה זכרית ישרה וחדה כמו תער והיה לכם מאוד קשה עם האנרגיה הזאת. לכן עבדתם על חיזוק חיצוני להיות יותר חזק, להילחם, לנצח, אבל עכשיו האנרגיה תשתנה לאנרגיה רכה נעימה מחבקת ועוטפת אנרגיה של השכינה אנרגיה של האלה כאשר זה יקרה העולם שלכם יהיה שונה ויהיה עולם של שלום נתינה התחשבות שמחה ואושר.

זה העולם שאתם מתפללים אליו ורוצים אותו כל הזמן. ככל שאתם רוצים יותר ומתפללים יותר הוא בורח לכם מבין האצבעות. אבל זה יקרה רק לאחר שתהיו מוכנים לשחרר את האנרגיה הישנה כלומר את האנרגיה הזכרית. ואז תבראו את האנושות החדשה, אנושות שמושתתת על כבוד ואהבה ונתינה שמחה ואושר ונועם. אז תגיעו למקום כפי שנאמר: "וחתתו חרבותיהם לאיתים וחניתותיהם למזמרות לא יישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה".

תראו בעיני רוחכם את העולם הזה כפי שמתואר כאן את האהבה בין הבריות את הנתינה את האושר את השמחה להיות ביחד את האחדות, תרגישו את אלוהים בתוך הלב שלכם ותשמחו בו. תדעו ותבינו ותרגישו ותהיו בטוחים שאלוהים לא נמצא אי שם בשמים כי אם בתוככם בתוך הלב. כשתבינו את זה ותקבלו את זה כפי שזה, תוכלו להרגיש את זה ותחיו את זה. אלוהים נמצא בתוך הלב שלכם. הוא מדבר אליכם, הוא מנחה אתכם, הוא מרגיש אתכם, הוא בוכה יחד איתכם ושמח יחד אתכם הוא כואב איתכם וחי אתכם. כי אתם אלוהים. אתם הבריאה. אתם האחד. כולכם יחד כל האנושות ביחד כאשר אתם מאוחדים יחד אתם אלוהים. כי בכל אחד ואחת מכם נמצא הניצוץ האלוהי. מכאן שאתם אלוהים.

תראו בעיני רוחכם את העולם החדש האנושות החדשה. ככל שתדמיינו את זה יותר זה יהיה יותר ממשי ואמיתי.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.