16 Feb
16Feb

 ערב טור וברוכים הבאים  אנחנו היום בשער 15 בפברואר 2021 

מאחר שהיום זה יום האהבה שחוגגים אותה בכל העולם נדבר על האהבה הקוסמית. 

אני מטטרון ונמצא איתכם בכל רגע נתון ומלווה אותכם  אני לא לבד מלווים אותי עוד ישויות נעלות רבות ויחד אנו ויוצרים את האנרגיות. יש הרבה מאוד אנרגיות ואתם יכולים לצנר ולראות חלק מהן. כל אנרגיה יש לה את האיכות והעוצמות שלה. למשל אנרגיה בצבע סגול זוהי אנרגיה של ריפוי. אתם יכולים לדמיין את האנרגיה הזו כשאתם רוצים לרפא משהו בתוך הגוף. האנרגיה הירוקה היא אנרגיה של איזון וצמיחה והאנרגיה בצבע כחול היא אנרגיה של רוגע ושלווה. אתם יכולים לדמיין את הצבע הרצוי והגוף שלכם יקבל את האנרגיה וירפא.

 האנרגיה הוורודה היא אנרגיה של אהבה קוסמית אהבה ללא תנאי. זוהי אנרגיה שמשוייכת לאלה לשכינה. יש את האל שהוא האל כל יכול ובתוך האנרגיה האלוהית נמצאת האנרגיה של השכינה, של האלה. זוהי האנרגיה של האהבה הקוסמית החמלה והחסד. כאשר אתם מתחברים לאנרגיה הזו אתם יכולים לרפא את הגוף שלכם ברמות הכי גבוהות שיש האנרגיה של האהבה הקוסמית היא מאזנת מכילה אוהבת חומלת ומלאה חסד וחמלה. כאשר אתם מתבוננים על העולם אתם רואים שיש הרבה מאוד קוטביות. האין והיאנג כאשר מחברים אותם מקבלים שלם. זה מה שקורה עם האנרגיה. אלוהים מתמזג עם האנרגיה של השכינה ונוצרת אחדות. כל מה שנברא בתוך האחדות הזאת נברא כשלם.

העולם שלכם נברא מתוך שלמות ואחדות. בתוך העולם שלכם יש שני אלמנטים האין והיאנג הזכרי והנקבי ויחד נוצרת שלמות. כאשר אתם מצנרים את האנרגיה הוורודה של האהבה הקוסמית אתם מוכלים בתוך האנרגיה הזאת היא מכילה אתכם ואז החיים שלכם יותר זורמים מיטיבים אתם יותר אוהבים ומכילים ואז אתם יכולים להכיל יותר. כאשר אתם נמצאים בתדר של אהבה קוסמית יותר קל לכם להכיל את מה שסביבכם. ברגע זה החיים שלכם מאוד קשים. אתם מתבוננים על האנושות ורואים שהאמונה באנרגיה באלוהים ובבריאה הולכת ופוחתת וככל שזה קורה פחות אנשים מצנרים את האהבה הקוסמית ואז בני האדם קשה להם לחוות את החיים ולפרגן אחד לשני. היכולת להיות מוכל בתוך האנרגיה הקוסמית ולהכיל אחרים בתוכה. אהבה חמלה וחסד. החסד זוהי האנרגיה הגבוהה ביותר. אהבה קוסמית מכילה בתוכה את האהבה החמלה החסד. כאשר שלושת האלמנטים האלו יחד אנחנו יכולים לקרוא לזה אהבה קוסמית. נעשה את התהליך של האהבה הקוסמית עבורכם וגם עבור כדור הארץ כדי שנעזור לו להתחבר לאהבה הקוסמית ולעשות שינוי תדר אנרגטי. זה כמו צומת דרכים. כאשר אתם נמצאים בצומת דרכים והרוב של האנושות צריך להחליט לאיזה כיוון להמשיך. 

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה תנשמו דרך האף ותנשפו דרך הפה כעת תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור כמו במעלית. אתם ממשיכים לעלות למעלה למעלה למעלה. ככל שאתם עולים יותר גבוה אתם רואים שיש עוד לעלות ואתם ממשיכים לעלות. 

כעת תראו שקרן של אור בצבע וורוד מגיע מלמעלה ונכנס לתוך הלב שלכם והלב מתרחב ומכיל את כל הגוף שלכם והגוף נראה בצורה של לב מבחינה אנרגטית. והלב הזה דופק בקצב של היקום. ואתם מחוברים והלב שלכם מחובר ללב של היקום. 

כעת תראו שמגיע גל ענק של אנרגיה בצבע וורוד ונכנס לתוך כדור הארץ ומציף את כל כדור הארץ באור וורוד. ומתוך הגל הוורוד יוצאים קרניים של אור ונכנסים ללבבות של כל בני האדם על פני כדור הארץ. הלבבות של כל בני האדם מתרחבים ומתחברים ללב גדול שמהדהד באותו של קצב של היקום וכדור הארץ.  

תראו שעוד גל אור נכנס לתוך מרכז האדמה ומתרחב שם וגם הליבה של כדור הארץ מהדהדת באותו קצב של היקום. תראו שגם כדור הארץ האנושות והיקום מהדהדים באותו תדר ובאותו קצב. ככל שהקצב מהדהד יותר כדור הארץ מתחיל להירפא. בני האדם מתחילים להירפא וכל המכאובים והווירוסים והטראומות והחוויות הקשות והכאבים הכל חולף. תראו שבני האדם מתחילים להיות בצבע וורוד.  כדור הארץ מבפנים נצבע בוורוד וגם מבחוץ. כשאתם מתבוננים על עצמכם אתם רואים את עצמכם בוורוד. אתם וורודים.  

כעת תראו שמגיע עוד גל של אנרגיה בצבע וורוד ומציף את כדור הארץ ועוטף אותו במעטפת וורודה כמו הילה מסביב לכדור הארץ במעטפת וורודה מסביב. כעת מגיע גל אנרגיה בצבע לבן עוטף את כדור הארץ מסביב לאנרגיה הוורודה ונושא את כדור הארץ כלפי מעלה. כדור הארץ עולה למעלה למעלה למעלה יחד עם כל בני האדם והאנושות. שימו לב מה קורה לכם בגוף, מה אתם מרגישים, מה אתם רואים, כשאתם מתבוננים על בני האדם אתם רואים שכל אחד מהאנשים מקבל נקודה וורודה בעין השלישית בין שתי הגבות  ישויות אור יכולות לראות זאת אבל בני האדם לא יכול לראות זאת אחד על השני. אלו יהיו האנשים שידריכו בעתיד את האנושות לרמות תודעה גבוהות יותר. אלו האנשים שמתחברים לתודעה הגבוהה של אהבה קוסמית. אלו יהיו המדריכים והמורים של האנושות בעתיד לבוא.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.