21 Mar
21Mar

ערב טוב וברוכים הבאים

ערב שער 21 במרץ 2016 זהו יום השוויון האביבי.

יש ארבעה ימים בשנה שחוגגים בתקופת תרבות המאיה חגגו את הימים האלו בפסטיבלים. אלו הימים שבהם הרבה מאוד אנרגיה נכנסה לכדור הארץ והיה יום שמחה.

21 במרץ – יום השוויון האביבי

21 ביוני – היום הארוך בשנה

21 בספטמבר יום השוויון הסתווי

21 בדצמבר היום הקצר בשנה

בכל רבעון היו מציינים את הימים האלו ועושים מדיטציות כדי לעזור לעצמם לקבל כמה שיותר אנרגיה.

היום אנחנו מנסים לעשות מדיטציות ולהיכנס פנימה כדי ליצור סינכרוניזציה עם התדרים שמגיעים ולקבל יותר אנרגיה לתוך כדור הארץ והאנושות ולעשות שינוי. ככל שנקבל יותר אנרגיה נוכל לעשות שינוי עמוק יותר.

היום נמצאים איתנו מאסטר מטטרון, המלאכים והכרובים, ישויות אור ומועצת השתים עשרה.

אתם מבורכים אתם מבורכים אתם מבורכים

אנחנו מתבוננים ורואים את ההתקדמות וההתפתחות שלכם ואנו משתאים מהעבודה העוצמתית שאתם עושים על פני כדור הארץ. במשך 30 שנה כדור הארץ עבר תנופה עוצמתית ביותר ויותר אנשים מתחברים לתדרים הגבוהים ועושים שינוי פנימי מאוד עמוק.

אנחנו שולחים לכם כל הזמן אנרגיה לכדור הארץ והאנרגיות האלו נראים כמו פתיתי שלג אנו קוראים לה פתיתי אור. האנרגיה הזאת  מתפזרת על פני האדמה והתדר שלה הוא בהתחלה סגור כמו פרח ובזמן הנכון ובמקום הנכון הפרח מתחיל להיפתח והאור מתפזר. כך אתם מקבלים את האור לאט לאט לפי יכולת הקיבולת שלכם. ככל שהקיבולת שלכם יותר גדולה אתם מקבלים יותר אור. וזאת על ידי זה שאתם עושים מדיטציות ומתבוננים יותר פנימה. ככל שאתם מתבוננים יותר פנימה אתם עולים יותר גבוה ועושים שינוי פנימי ומשילים מעל עצמכם את הפחד והאגו וכל מה שאתם לא צריכים. ככה אתם משילים את כל המשקולות ועולים יותר גבוה.

אנחנו מפזרים את האור על פני כדור הארץ והתפקיד שלכם עובדי האור ומפיצי האור לאסוף את האור הזה לתוככם ולהפיץ אותו. כמו טרנספורמטור או מתאם. כאשר אתם שולחים את האור אתם שולחים אותו לאנשים שהתדר שלהם מסונכרן לפי התדר שלכם. כך שאתם אדם אוסף לתוכו אנרגיה שהוא יכול להכיל ומפיץ אותה לאנשים שיכולים להיות בסינכרוניזציה יחד איתו. כך אתם יכולים להעלות את התדר של כדור הארץ בכל פעם מחדש.

אנו מתבוננים על העבודה שלכם ואומרים לכם כל הכבוד. אנחנו עוזרים לכם מלמעלה וצריכים את האנרגיה והגוף שלכם על מנת להעביר דרככם ידע אנרגיה כדי שתוכלו ליישם את רצון האל. ומהו רצון האל? רצון האל זה ליצור גן עדן במקום שאתם חיים. רצון האל זה שיהיו לכם חיים טובים ומאושרים. רצון האל זה שיפסיקו המלחמות והסבל, שיפסיק העוני, כל זה יתקיים כאשר אתם תעשו שינוי פנימי ותעלו בתדרים ותבינו שככל שאתם עולים בתדרים אתם משנים את דפוסי החשיבה והיכולות שלכם. וככל שאתם עושים את זה יותר, כך השינוי שקורה על פני כדור הארץ הוא שינוי יותר עמוק.

תביאו את המודעות שלכם פנימה לתוככם ותתבוננו בלב שלכם. ותראו איך הלב שלכם מתחיל לגדול ולהתרחב ולקבל ממדים גדולים ולהתמלא באור של השכינה, אור של חמלה.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה

תראו שמגיעות ישויות בתוך מרכבה סגולה וכולנו יושבים בתוך המרכבה הסגולה.

המרכבה מלאה בישויות אור ובמלאכים.

אתם יושבים בתוך המרכבה והיא מסתחררת ועולה למעלה למעלה למעלה בתוך צינור של אור. תראו שהמרכבה ממשיכה לעלות ועוברת ממדים ומגיעה לגן. גן יפהפה ירוק מלא עצים ועל העצים יש הרבה מאוד פירות.

תלכו לאורך הגן ותעמדו מול עץ אחד. תתבוננו עליו איך העץ נראה, מה הגובה שלו, מה הרוחב שלו, איזה פירות יש עליו, תראו שהעץ מכופף את הענפים שלו ואתם יכולים לקטוף פרי ולאכול ממנו. כאשר אתם אוכלים מהפרי הזה אתם מרגישים שהתודעה שלכם מתחילה להתרחב ואתם פתאום יכולים לראות דברים מעבר, דברים שלא יכולתם לראות קודם. ההבנה שלכם נעשית יותר מחודדת,

כעת אתם יושבים מתחת לעץ ולאט לאט אתם מרגישים שאתם מתמזגים עם העץ והופכים לעץ, אותו עץ שאכלתם ממנו קודם מפריו. בתור אותו עץ אתם יכולים להרגיש את האדמה, ולדעת מה מרגישה האדמה, באיזה מצב אנרגטי היא נמצאת, מה עובר עליה, הענפים של העץ שלכם נוגעים בשמים, והם קולטים אנרגיות, תחושות, ידע, והשורשים של העץ נכנסים עמוק לתוך האדמה תראו מה האדמה אומרת לכם, איך אפשר לעזור לאדמה, איך אפשר לעזור לכדור, תרגישו שהענפים הגבוהים שמגיעים לשמים קולטים את האנרגיה וכשאתם מעבירים את האנרגיה מהענפים של העץ ומחדירים אותה לתוך האדמה. תחדירו את האנרגיה לתוך האדמה, לתוך בעלי החיים שבתוך האדמה, לתוך השורשים של העצים, לתוך מי התהום ולכל מה שיש בתוך האדמה. תרגישו איך האנרגיה עוברת דרך העץ מגיעה מהרבדים הגבוהים ביותר ועוברת דרך העץ ונכנסת לתוך האדמה דרך השורשים של העץ.

תרגישו איך העץ מתרחב אנרגטית ויכול להכיל עוד ועוד ועוד אנרגיה ולשלוח דרך השורשים שלו עוד אנרגיה לתוך האדמה. תקלטו דרך המודעות של העץ מה הוא מרגיש העץ, מה הוא חושב, מה קורה איתו, תרגישו שפתיתי האנרגיה עוברים דרך העץ שלכם דרך הענפים, דרך הגזע והשורשים לתוך האדמה ומתנפצים בתוך האדמה ושולחים אור בתוך האדמה והאדמה לאט לאט הופכת להיות מאדמה קשה לאדמה שקופה. המולקולות של האדמה משתנות. הסלעים משתנים, המים משתנים, התדרים של כל מה שיש משתנה. והאדמה משפיעה באנרגיה שלה על בני האדם ובעלי החיים שהולכים על פני האדמה. וכך בני האדם משנים את התודעה שלהם וצורת החשיבה שלהם ועולים. ההבנה שלהם משתנה. צורת הראיה שלהם משתנה, תראו את השינוי הגדול שמתחולל על פני כדור הארץ.

ככל שהתודעה של בני האדם תהיה גבוהה יותר כך השלום השלווה והחמלה והנתינה יהיו מנת חלקם של בני האדם על פני כדור הארץ. ואז יתממש הפסוק איש תחת גפנו ותחת תאנתו… ומלאה הארץ שמחה ואושר ושפע.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.