17 Dec
17Dec

האור הולך ומתעצם בימים אלו. יורדות עוד ועוד קרניים של אור מהבורא הראשוני ומעצבות מחדש את האנושות. זוהי בריאה מחודשת. בריאה לתוך עולם חדש שלא הכרתם קודם לכן. הקרניים הן קרניים היוליות ראשוניות שבראו אתכם וכל מה שיש. אלו הקרניים שבוראות. והן בוראות מחדש.

העולם שלכם נכחד פעמים רבות ונברא מחדש פעמים רבות בעבר. זוהי מחזוריות אינסופית כמו המחזוריות של עונות השנה והמחזוריות בטבע של מוות ולידה מחדש. גם אתם מתים ונולדים מחדש לתוך העולם המיוחד הזה. כך זה מתנהל כבר יובלות בשנים.

אבל הפעם הזאת היא מיוחדת במובן הזה שאתם כאנושות הגעתם לפיתוח התודעה הגבוהה שלכם.  בזמנו דיברנו איתכם על כך שיהיו שני כדורי ארץ. בכדור ארץ אחד יחיו האנשים המוארים, אלו שמחוברים לאלוהים ולעצמם ולייעוד שלהם, ובכדור הארץ השני יחיו אנשים שלא יהיו מודעים לעצמם ולסביבתם ויכוונו את האנרגיה שלהם אחורה כלומר ידחפו במלוא הכוח לחזור בתודעה 500 שנה אחורה.

זה קורה כבר היום. שמעתם בודאי את הביטוי "להחזיר עטרה ליושנה" שזה אומר לחזור למה שהיה פעם, לאנרגיות ולתודעה מהעבר הרחוק. אתם מתבוננים על סביבתכם ורואים את המרחק העצום בין התודעה של האנשים. האנשים הכוחניים והלוחמניים חוזרים אחורה והורסים כל חלקה טובה, הורגים, רוצחים, אונסים ועושים פעולות בניגוד לזרימה של הטבע.

אתם יודעים שהטבע הוא אהבה  ואלוהים הוא אהבה ואתם מכוונים לשם ומנסים לעזור לאנשים אחרים לעלות ולקבל את האיכויות הגבוהות של אהבה וחמלה לתוכם.

מאחר שהעולם שלכם מפוצל לשניים אז אתם חשים חוסר בהירות, ריחוק, חוסר התאמה לסביבה, הסביבה מאיימת עליכם בכל צורה שהיא, אתם מרגישים לא שייכים, נוכריים בארצכם שלכם.

העבודה שלכם כעובדי אור היא עבודה פנימית, עבודה עם האנרגיות הגבוהות, פתיחת הלב והתחברות לחמלה. החמלה היא המקום הנכון עבורכם. היא המקום שממנו אתם צומחים ומתפתחים. כאשר אתם מחוברים לחמלה אז אתם יכולים לראות, לשמוע, להבין ולדעת. ואז אתם מחוברים לכל מה שיש. החיבור הזה יעזור לכם להיות מוכנים לכל תסריט ולכל פעולה שתתקיים בסביבתכם.


מדיטציה

חיבור לחמלה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה

תמלאו את הגוף שלכם באור

כעת תראו שמלמעלה מהבורא הראשוני יורדת קרן אור בצבע סגול. קרן האור הזאת היא קרן אור שמרפאה ומאזנת בכל הרבדים הגלגולים והמימדים. תראו את קרן האור הסגולה נכנסת ישירות לתוך הלב שלכם וצובעת את הלב שלכם בצבע סגול. אתם רואים את הלב שלכם קורן אור סגול מתוכו. האור הסגול מוקרן מהלב אל כל איבר בתוך הגוף שלכם ומרפא אותו.  צבע האנרגיה שלכם הופך להיות סגול.

אתם מקרינים את האור הסגול מתוך הלב שלכם כלפי חוץ. האור הסגול שמוקרן מכם נוגיע בלבבות של אנשים סביבכם ומרפא אותם. אתם הופכים להיות מרפאים מעצם הנוכחות שלכם.

תראו שאתם מקרינים אור סגול מתוך הלב שלכם לכל מה שסביבכם. אנשים, מקומות, אירועים, חיילים, מנהיגים ועוד. תראו שאתם מקבלים את האור האלוהי הסגול שמגיע מלמעלה לתוך הלב שלכם ומקרינים אותו הלאה לכדור הארץ לאנושות וליקום כולו.

תאמרו לעצמכם: אני אהבה, אני חמלה, אני אור האלוהים. אני ניצוץ אלוהי. אני אלוהים.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.