11 Jan
11Jan

ערב טוב וברוכים הבאים

היום אנחנו בערב שער 11 בינואר 2017

לא היינו אמורים להתאסף אבל קיבלתי מסר מישויות אוריון שעלינו להתאסף ולעשות עבודה אנרגטית גלובאלית וזה יהיה ערב עוצמתי מאוד לא רק עבורנו אלא לכל האנושות בכלל.

נמצאות איתנו ישויות מכוכב אוריון וממלאות את החדר בזה בנוכחות שלהן.

אנחנו ישויות מכוכב אוריון. ביקשנו מתקווה לאסוף אתכם היום כי יש לנו מסרים מאוד חשובים להעביר לכם.

אתם בודאי יודעים וקראתם על כך שהאנושות על פני כדור הארץ נכחדה מספר פעמים במהלך ההיסטוריה האנושית. בכל פעם שהיא נכחדה היא נבראה מחדש על ידי ישויות אחרות מכוכב אחר. אחת הפעמים הייתה כאשר ישויות מכוכב סיריוס הגיעו לכאן ושלחו את עצמם בתוך גופים ענקיים. הכניסו את עצמם לתוך המים. לתוך האוקיאנוסים. 

כוכב סיריוס הוא בעצם כוכב שכולו מים. ובתוך המים האלו נמצאים יצורים מאוד עוצמתיים ותבוניים עם ידע רב מאוד. אנחנו מדברים על הלוויתנים שלכם. אותם לוויתנים ששוקלים הרבה מאוד ונמצאים בתוך המים. בתוך המוח של הלוויתן נמצא כל הידע הקוסמי על התהוות כדור הארץ הכוכבים הגלקסיות היקום האנושות וכל מה שיש. הלוויתנים נמצאים על פני כדור הארץ משחר ההיסטוריה האנושית. היו תקופות שבני האדם חיו בחופי הימים והאגמים והאוקיאנוסים ויצרו קשר עם הדולפינים והלוויתנים שהיו בתוך המים וקיבלו מהם ידע רב מאוד. את הידע הזה הם תיעדו בתוך מערות וחצבו על הסלעים בסביבה שלהם. יש הרבה מאוד ידע על פני כדור הארץ שעדיין לא נחשף. יש הרבה מאוד הרים עמקים ומערות מתחת למים בתוך האוקיאנוסים שלכם. הידע הזה נמצא שם ועדיין לא חשפתם אותו יגיע זמן שהידע הזה ייחשף כאשר תוכלו לעבד ולעכל אותו בתוך המוחות שלכם.

באחת הפעמים שהאנושות נכחדה הגיעו ישויות והתממשו בתוך דינוזאורים ולטאות ענקיות. הייתה מלחמה במשך תקופה מאוד ארוכה והלטאות עזבו. אבל השאירו את הזרע שלהם בתוך המוח האנושי. יש הרבה מאוד אנשים על פני כדור הארץ שהלטאות שולטות בהם בעיקר אצל המנהיגים שלכם. שימו לב איך המנהיגים שלכם מתנהגים. איך הם שולטים. הם שולטים באמצעות הפחד. ככל שהפחד שלכם עמוק יותר ככה השליטה שלהם חזקה יותר. ואנחנו ישויות אוריון שבראנו אתכם הפעם הזאת אנחנו האמא והאבא שלכם. ואנחנו אומרים לכם שעכשיו הגיע הזמן לשחרר את האנרגיה של הלטאה מתוככם.  

העבודה שלכם מחר היא להגיע למקומות שבהם מקבלים החלטות ולהביא את האנרגיה של אוריון לשם. והאנרגיה כבר תעשה את העבודה. אתם לא צריכים לעשות שום דבר אלא רק להיות בנוכחות רק להסכים רק לאפשר.

העבודה הזאת מאוד חשובה עבורכם וחשובה עבור כל אדם על פני כדור הארץ כי זה נוגיע לכל אחד. האנרגיה של הלטאה כבר צריכה ללכת מכאן הגיע הזמן שלה לעזוב. אבל היא לא תעזור לבד אלא אם כן תהיו מוכנים לוותר עליה. מאחר שהייתם רגילים לתדר הזה לנהל אתכם יהיה לכם קשה לוותר ולשחרר את האנרגיה הזו של הלטאה. כל מה שאנחנו אומרים לכם זה פשוט לאפשר לנו לעשות את העבודה. תגידו לעצמכם אני מוכן אני מאפשר  או אני מוכנה לשחרר את האנרגיה של הלטאה מתוכי.


מדיטציה

כעת תראו שאתם נמצאים בכוכב אוריון. שלוש ישויות מתמזגות איתכם. ישות כחולה ישות סגולה וישות בצבע זהב. תראו שעומדת מולכם ישות נוספת ונוגעת לכם בחלק התחתון של המוח מאחורה. במקום שמחבר את הראש עם עמוד השדרה.  הנקודה הזאת היא הנקודה שהאנרגיה נכנסת לתוך הגוף שלכם. ובדיוק שם נמצאת הלטאה כאשר הזנב שלה ממשיך לאורך עמוד השדרה. כעת תראו שהישות הזאת ממשיכה להחזיק את היד שלה מעל העורף שלכם והאנרגיה חמה מאוד. היא כל כך חמה שאתם מרגישים שהראש שלכם נשרף. האנרגיה הולכת ונעשית עוד ועוד יותר חמה ואתם מרגישים כאילו שהראש שלכם עולה באש. זה מאוד מאוד חם. תנו לזה להיות תנו לזה לקרות תאפשרו את זה. תראו שהלטאה הזאת מרגישה לא נוח חם לה מידי והיא פשוט יוצאת ועוזבת. תאפשרו את זה להיות. היא יוצרת ישר לתוך מדורה ענקית ונעלמת. הישות ממשיכה להחזיק את היד שלה ומטעינה אתכם באנרגיה חדשה של אוריון.

כעת תכוונו את האנרגיה השלילית הנמוכה הכעס הפחד התסכול החרדה את כל השלילית והנמוכה שיש בתוככם לתוך האדמה ותנו לה להשתחרר מכם. תראו שהאנרגיה הזאת שהיא דו תחמוצת הפחמן היא אנרגיה טובה עבור הצמחים והעצים והיא מנותבת לשם. ואתם מקבלים לתוך הגוף שלכם אנרגיה חדשה נקייה מוארת.

כעת תראו שאתם נמצאים בתוך האוקיאנוס אתם מתגלמים בתוך הדולפין ושוחים יחד עם דולפינים נוספים ועם הלוויתנים. אתם יכולים לחקור את הימים ואת האוקיאנוסים לקבל ידע ולהבין.

תדמיינו שאתם נמצאים במעגל אתם עומדים באמצע המליאה בכנסת מצנרים את האנרגיה של אוריון ושולחים אותה לכל 120 חברי הכנסת. לכל העובדים ולכל מי שמבקר שם.

זה כבר לא בחירה שלהם אם הם מוכנים לקבל או לא אם הם מוכנים לעשות שינוי או לא זה כבר נכתב שכך הוא. שכל אדם על פני כדור הארץ חייב לעשות שינוי בעידן הזה. השינוי שאתם תעשו יביא אתכם לזרימה לחיים טובים לבריאות טובה לשפע לאהבה ואז תחוו את החיים מהצד הטוב הזורם הפורה תחיו בזרימה עם הטבע ובאהבה והטבע יחזיר לכם אהבה. כי השלב הבא בהתפתחות שלכם היא חיים נצחיים בתוך גוף על פני כדור הארץ. כבר לא תצטרכו למות ולהיוולד מחדש. כבר לא תהיה קארמה בין אנשים. כבר לא יהיה סגירת מעגל. כבר לא יהיה לימוד שיעורים. כבר לא יהיה גלגולים. אתם תחיו חיים מאושרים שלווים ויפים לאורך שנים רבות מאוד. והאדם לא יימדד לפי סכום הכסף שיש לו אלא לפי החוכמה האהבה והנתינה שלו.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.