03 Mar
03Mar

ערב טוב וברוכים הבאים היום אנחנו בערב שער 3/3/17

נמצאים איתנו ישויות מכוכב אוריון כשהן מגיעות הן משאירות אחריהן שובל ארוך של זהב. הן נמצאות בתוך החדר.

אנחנו ישויות מכוכב אוריון אמרנו לכם בעבר שאנחנו האימא והאבא שלכם ויצרנו אתכם בעידן הזה. כאשר יצרנו את האנושות חיברנו אתכם אלינו דרך התודעה הגבוהה. כאשר נוצרתם הייתם בתודעה מאוד גבוהה אבל במהלך הדורות הלכתם והתרחקתם ונסגרתם ככל שנסגרתם התחברתם יותר לפחד שלכם והתרחקתם עוד יותר.

היום אנחנו רוצים לעזור לכם לעלות חזרה לתדרים שהייתם בהם פעם. במהלך הדורות והעידנים שתלנו על פני כדור הארץ בכל מיני מקומות את האנרגיה שלנו וחיברנו אותם אלינו באמצעות פירמידות. הפירמידות שאתם רואים על פני כדור הארץ הן למעשה מרכבות תלת ממדיות שהן מחכות להפעלה שלהן. כל פירמידה כזאת היא למעשה לווין והן נמצאות ברובדו האתרי. כמובן שלא רואים אותן כי עדיין אין לכם את היכולת לראות. היום אנחנו רוצים לעזור לכם להגיע ליכולת ראיה על-חושית.

לאחר שאטלנטיס נחרבה ישויות מאטלנטיס העתיקו את עצמן לאזור של מצרים העתיקה ושם עזרנו להם להקים את הפירמידות ולבנות בתוך מעבה האדמה את היכלי אמנסטי, את ההיכלים שהם עשינו חניכות לבני האדם בשר ודם על מנת להעלות אותם לתדרים גבוהים יותר כדי שיוכלו בבוא הזמן לעזור לשאר בני האדם לעלות בתדרים. בתוך הפירמידות יש מבוך של חדרים. כל חדר נמצא בתדר גבוהה יותר וכל חדר נמצא בתוך האדמה עמוק יותר.

אנחנו לקחנו בני אדם שבחרנו אותם מתוך בני האדם שחיו באתו זמן בעיקר לקחנו נשים והעברנו אותם לימודים מאוד אינטנסיביים בבית הספר למסתורין שבהיכלי אמנסטי והעברנו אותם חניכות. בכל חניכה היה עליהם להגיע לרמת תדר גבוהה יותר. בסיום עשר שנים לקחנו את הנערים והנערות בגיל מאוד צעיר והם למדו במשך ך10 שנים. וכל הלימודים התרכזו בכך שהם למדו איך לראות, להבין לדעת ואיך לנשום פרנה. איך לנשום פרנה. לא דרך האף והפה כפי שאתם עושים היום אלא דרך חיץ הביניים שנמצא בין איבר המין לרקטום יש מקום שמשם אתם יכולים לנשום אם זה פתוח, והמקום השני הוא הקודקוד. התינוקות שלכם יודעים לנשום כך עד שהם נחסמים באיזה שהוא שלב. אז חלק מהלימודים זה היה לנשום את הפרנה. כאשר אדם מגיע לכך שהוא יכול לנשום את הפרנה כך הוא יכול לשלוט בגוף שלו בצורה החלטית הוא יכול להאט את זרימת הדם ודופק הלב ואז הוא מאבד פחות אנרגיה. ואת זה לימדנו בהיכלי אמנסטי את בני האדם. החניכה האחרונה לפני שקיבלו את היכולת או המעמד של כוהן או כוהנת הייתה להיכנס לתוך קבר מאבן והיו סוגרים את הקבר ומשאירים את האדם במשך שלושה ימים בפנים. ועל האדם היה לנשום פרנה דרך שני המקומות האלו, להאט את קצב הלב בלי לאכול לנשום או לזוז ולאחר שלושה ימים לצאת משם. אחרי שלושה ימים פותחים את הקבר ומי שלא הצליח קוברים אות, ומי שהצליח קיבל את הגלימה של הכהן או הכוהנת. אחת הנשים שעברה את התהליך הזה הייתה מרים אם ישו וקיבלה את התהליך וקיבלה את החניכות בהיכלי אמנסטי וקיבלה מסר שיש לה תפקיד ולקחת את הבשורה והאנרגיה הזאת למקום אחר, ואז הגיעה עם קבוצה של אנשים לאזור ים המלח ושם הקימו את הקהילה של האיסיים. הם היו טובלים במים קדושים שלש פעמים ביום ואוכלים רק מה שהאדמה מניבה ומתפללים. זה הי סדר היום שלהם. ועל פרקי התפילה הזאת וההתנהלות הזאת גדל ישוע. בגיל מאוד צעיר הוא נלקח להיכלי אמנסטי וקיבל שם את החניכות. כאשר הוא חזר בגיל שלושים פלוס הוא היה כהן בהיכלי אמנסטי. מאחר שבאותה תקופה התודעה של בני האדם הייתה מאוד נחותה הם לא קיבלו את האנרגיה החדשה והיום אתם נמצאים בדיוק באותו מקום, אלפיים שנה אחרי. השוני היחידי מאז להיום זה שיש הרבה מאוד בני אדם שעושים תהליך פנימי מאוד עמוק ועושים שינוי ועולים בתדר, מרחיבים את התודה ואת המודעות ועל זה אנחנו מברכים.

כעת אנחנו רוצים לקחת אתכם לתוך היכלי אמנסטי שבתוך הפירמידה הגדולה כדי להעביר אתכם את אותה חניכה כי הגיע הזמן שתקבלו את הגלימה של הכהן או הכוהנת.


מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה, תדמיינו שאתם יושבים בתוך מרכבה תלת ממדית בצבע כחול והיא עולה ומסתחררת ונוחתת בתוך הפירמידה הגדולה שבגיזה שבמצרים.

כאשר אתם יוצאים מתוך המרכבה אתם רואים שאתם נמצאים בתוך היכל ובאמצע ההיכל יש כיסא מזהב ואתם יושבים עליו וסביבכם עומדות ישויות אור ומקרינות עליכם את האור.

תראו שהגוף שלכם הולך ונעשה יותר מואר יותר אוורירי אתם מתבקשים לקום ולהמשיך במסדרון ולהתקדם לחדר נוסף. החדר הזה בתדר יותר גבוה מהקודם וגם שם אתם יושבים על כיסא מזהב ואתם מקבלים חניכה. בכל פעם אתם רואים שישות מגיעה ומניחה עליכם גלימה שהולכת ונעשית יותר מוארת רכה ועדינה. אתם הולכים במסדרון ואתם עוברים בתשעה חדרים ובכל חדר אתם מקבלים היכל לרמת תדר גבוה יותר.

כאשר אתם מגיעים לחדר העשירי אתם יושבים על כיסא מזהב אבל הפעם הכיסא הופך למיטה ואתם שוכבים על מיטת אפריון. ניגשת אליכם ישות ונוגעת לכם במצח ונפתח לפניכם מסך פנוראמי גדול ואתם יכולים לראות את החניכה שלכם. אתם נכנסים לתוך המסך הפנוראמי וחווים את מה שאתם רואים.

אתם רואים איך אתם לומדים לנשום נכון. אתם נושמים פרנה. תרגישו איך הפרנה, הצ'י, האנרגיה נכנסת לתוך הגוף שלכם מחיץ הביניים ומהקודקוד וממלאה את הגוף שלכם. כאשר אתם מצנרים את הפרנה אתם מרפאים את הגוף שלכם ומאזנים אותו. הפרנה היא האנרגיה של החיים, הצי', זה מה שמחזיק אתם ברחיים, שנותן לכם את החיים, זה מה שמעצים אתכם. ככל שתצנרו יותר מהצ'י מהפרנה כך אתם תהיו יותר מוכלים וחזקים. גם מבחינה שכלית, גם מבחינת הזיכרון, מבחינה קוגניטיבית, מבחינת יכולת, אתם תרגישו צעירים יותר, יותר עם חיות וחיוניות, ותחיו שנים רבות בבריאות טובה ובאושר.

תראו שאתם מקבלים גלימה לבנה זוהרת מבריקה פעימה של אור וגם כתר מניחים לכם על הראש ואתם מוכתרים למלכים או למלכות של עצמכם של החיים שלכם. אתם הרווחתם את הזה מגיע לכם. אתם מקבלים את זה באהבה.

עכשיו כשאתם יודעים מי אתם ואתם מוכנים לקבל את עצמכם על עצמכם את התפקיד תגידו את זה בקול רם: "אני מוכן או מוכנה לקבל על עצמי את התפקיד ולהיות מורה דרך למי שיהיה מוכן ללכת בדרך שישויות אוריון מובילים אותנו לשם. וכך הוא".

כעת תראו ותרגישו מה קורה לכם בגוף תרגישו את העוצמות את ההכלה תרגישו שהגוף שלכם לא כמו קודם, תרגישו שקיבלתם עוד משהו, תוספת, של ידע, של יכולת, של עוצמה, של הבנה.

כעת תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף ותתבוננו על החיים שלכם ותראו את המקומות שהייתם חלשים ותנשמו לשם את הפרנה. תראו את המקומות שהייתם שם חולים ותנשמו לשם את הפרנה. תראו את המקומות שם הייתם בבעיה כלשהיא פיזית נפשית או אחרת ותנשמו לשם את הפרנה. תרגישו איך אתם מתעצמים מרגע לרגע כי המקומות האלו לא יורידו אתכם יותר כי גם הם התעצמו והם מוכלים בתוככם.

החיים שלכם הם בידיים שלכם. אתם יכולים להחליט מתי להעצים אותם ואיך. קחו אחריות ותעשו. ותראו שכאשר אתם עושים וכאשר לכם יש בטחון במה שאתם עושים גם אחרים יבואו אחריכם. אתם לא צריכים לעשות שום דבר כדי שזה יקרה אתם צריכים רק להיות בטוחים בדרך שלכם ואז אתם תהיו כמו מגנט שימגנט אליכם אנשים נוספים. כי הם ידעו שהדרך שלכם היא אמת. ואתם הולכים בדרך האמת. החניכות שקיבלתם היום ילוו אתכם עוד הרבה זמן. אנחנו נמשיך לעבוד אתכם בלילות. אתם צריכים רק לאפשר לנו לבוא ולעשות את העבודה וכך אתם תתקדמו לאט ובטוח.

כאשר תפקחו עיניים ותצאו מהמדיטציה יתכן שתרגישו תחושה מוזרה. תחושה כאילו לא היה חמצן ופתאום יש. אולי תרגישו קצת סחרחורת, אולי תרגישו עקצוצים, זה בסדר. תמשיכו

לשבת ותתעוררו לאט לאט כמו משינה עמוקה. תנשמו עמוק ולאט לאט תפקחו עיניים. לא לקום ולא להסתובב, פשוט להיות. להתבונן בעיניים פקוחות אבל לא לקום. להישאר לשבת.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.