10 Aug
10Aug

אתם רב ממדיים תקשור עם תום ממועצת התשעה מערב שער 8/8/19

ערב טוב וברוכים הבאים

שלום וברוכים הבאים, אני תום ממועצת התשעה.

אני שייך לקבוצת ישויות והמלאכים מכוכב אוריון.

אני הדובר שלהם.

ישויות מכוכב אוריון מלוות אתכם עידנים רבים ומכוונות אתכם לעלות ולהיבנות מחדש שוב ושוב ושוב. נאמר לכם בעבר שהישויות האלו בראו אתכם. כאשר נבראתם והתחלתם להבין את האנרגיות שסובבות אתכם רציתם לתת לזה שם כדי שתוכלו להבין את עצמכם ואת מה שקורה בעולמכם. היה לכם מאוד קל לקרוא לאנרגיה הזאת בשם אלוהים. והאלוהים הזה מזין אתכם מרפא אתכם ודואג לכם בכל רגע נתון. כך אתם מרגישים כך אתם יודעים וכך חונכתם ומחנכים את הדורות הבאים.

האלוהים שלכם הוא אנרגיה עם תודעת על ויכולות על. לא תמיד אתם מבינים את המשמעות של להיות בחיים של להיות בתוך גוף של לחיות. החיים הם תהליך ואתם רואים את התהליך הזה הלכה למעשה בחיי היום יום מרגע שאתם נולדים ועד שאתם מחליטים לעזוב את הגוף ולעבור לממד אחר.

תקבלו את התהליך הזה כפי שהוא. תאהבו אותו ותזרמו איתו. ותבינו שכל מה שאתם חווים הוא חוויה. ולא טראומה. כאשר תשנו את תפיסת העולם שלכם ותתבוננו על כל החוויות כחוויה ולא כטראומה אתם  תשנו את התפיסה שלכם לגבי החיים ותבינו שהחיים הם תהליך של התפתחות התקדמות וגדילה וצמיחה.

התחלתם את החיים שלכם כתא קטן אחד והתפתחתם וגדלתם וצמחתם והיום הגעתם למצב שאתם מתפתחים מבחינה רוחנית ואנרגטית לרבדים גבוהים יותר מתפתחים לרבדים של רב ממדיות ברובד העמוק ביותר שלו. אז מה זה אדם רב ממדי? אדם רב ממדי הוא אדם שהגיע להארה והוא יכול להיות בהרבה מאוד מקומות ממדים וגלקסיות בעת ובעונה אחת כלומר התודעה שלו כל כך רחבה שהוא יכול לראות לדעת להבין לקבל את מה שקורה בכל הממדים בכל הגופים בכל הגלקסיות בכל מקום ביקום.

כאשר תגיעו למקום הזה של אדם רב ממדי אתם תהיו במקום הכי קרוב להתמזג עם הבריאה. כי הבורא נמצא בכל מקום בכל זמן ובכל ממד. כל נושא הזמן והממד והמרחב מתבטלים. והתודעה היא הדבר היחיד שנותר. וכאשר התודעה והמודעות מתמזגים אז אפשר להיות מודע לכל מה שקורה ביקום בכל מקום ובכל זמן.

כאשר ירדתם באנרגיה כדי להיכנס לתוך גוף פיזי יצרתם את ממד הזמן. יצרתם את ממד המרחב. וכלאתם את עצמכם בתוכו. זאת הסיבה שהרבה מכם מרגישים כלואים בתוך הגוף. לעיתים אתם מרגישים שאתם נחנקים או נמצאים בתוך בית כלא. ואתם רוצים להשתחרר. זה בגלל שיש נתק בין הממד של התודעה לבין המודעות. כאשר תמזגו בין שני האלמנטים האלו יחד תרגישו את השלמות ואת האהבה.

ואם כבר מדברים על אהבה, אהבה היא גם ממד. היא לא משהו פיזי. אתם חיברתם את האהבה למיניות. מיניות זה לחוד ואהבה זה לחוד. אהבה זה משהו שאתם בונים בתוך הלב. בתוך הנפש והרוח שלכם. מיניות אתם בונים בתוך הראש בתוך השכל. לכן תמונות וסרטים מעוררים אתכם מינית.

לימדו אתכם הרבה שנים לחפש את האהבה בחוץ. בגלל אתם אומללים כאשר מושא האהבה שלכם לא חושב כמוכם או מתנתק מכם או לא מחזיר לכם אהבה. ואנחנו אומרים לכם שבעצם אהבה היא אנרגיה שנמצאת אצלכם בתוך הלב ואתם צריכים להאיר ולעורר אותה בתוככם. קוסם כל זה לאהוב את עצמכם כפי שאתם. בלי לשנות את עצמכם למען אחרים, אלא לשנות את עצמכם למען עצמכם.

האנרגיה של האהבה קוסמית נמצאת בצורה אינסופית ביקום. כדי לצנר אותה לתוך הגוף שלכם עליכם לעלות בתדר האנרגטי ולהדהד באותו תדר אנרגטי של האנרגיה של האהבה ואז תוכלו לצנר אותו בתוך הגוף שלכם ובתוך החיים שלכם ואז תכלו לעשות שינוי. כאשר אתם מגיעים לרב ממדיות האהבה היא חלק מכם ואתם חלק ממנה. האהבה אתם משדרים אותה דרך כל מקום בגוף שלכם. דרך העיניים דרך התודעה דרך המגע דרך הדיבור אתם מביעים את האהבה כלפי חוץ אהבה שיש לכם בפנים. ואז האנשים שמסביב ירצו להיות לידכם לבוא אליכם לחבק אתכם ולהחזיר לכם אהבה.אהבה אין בה הפרדה. אין בה סלקציה, אתם לא מגדירים את מי תאהבו ואת מי לא תאהבו. אהבה היא אנרגיה. כאשר אתם מתחברים אליה אתם הופכים להיות אהבה.

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה ותראו שאתם נמצאים בתוך מרכבה יחד עם ישויות אוריון והמרכבה עולה למעלה למעלה מעבר לגלקסיות והכוכבים ומגיעה לכוכב אוריון.

תראו שברגע שאתם יוצרים מהמרכבה מגיעה קרן של אור בצבע וורוד ונכנסת לכם לתוך הלב. ופותחת לכם את הלב לרווחה. כאשר הלב שלכם נפתח אז גם העיניים הפנימיות שלכם נפתחות ואתם יכולים לראות. כל כך הרבה ישויות ששולחות לכם אנרגיה של אהבה. אתם מוצפים באנרגיה של אהבה ואתם אהבה.

תיהנו מהאהבה הזאת ותראו שאתם עומדים מול כדור הארץ ואתם הרבה יותר גדולים מכדור הארץ ואתם יכולים להניח ידיים על הכדור ולהעביר לכדור הארץ את האנרגיה של האהבה כדי שתיכנס גם לתוכו.

תראו שלאט לאט הכדור משנה את צבעו ואת התדר האנרגטי שלו והופך למואר ושקוף. כל האנשים על פני כדור הארץ הופכים להיות שקופים ומלאים באנרגיה שלאהבה.

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים. שימו לב איך אתם מרגישים, תתבוננו על האנשים שמסביבכם ותראו כמה אהבה אתם מקבלים מהם וכמה אהבה אתם נותנים להם.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.