08 Jul
08Jul

ערב טוב וברוכים הבאים

אני תום ממועצת התשעה

כמו תמיד אני מלווה אתכם גם בערבים האלו וגם בכלל.

אנחנו יודעים ורואים שאתם עוברים תקופה לא קלה ולא פשוטה. כל האנושות עוברת את זה על פני כדור הארץ. אתם המהות שלכם זה אור. אתם נוצרתם כאור, אתם ניצוצות של אלוהים, ניצוצות של הבורא. כל ניצוץ כזה כשהוא נפרד מהמקור הוא בעצם חלק מהמקור אבל נפרד ממנו כלומר שגם אם האור הזה של הניצוץ נפרד מהמקור עדיין יש לו את התכונות של המקור האלוהי.

כאשר אתם בחרתם להיכנס לתוך גוף הייתה ירידה נוספת ובחרתם להתנתק מהחלקים היותר גבוהים שלכם, התרחקתם מהעצמי הגבוה שלכם מהנשמה שלכם ומהאני העליון ונפרדתם עשיתם הפרדה. היום אתם מופרדים ומנותקים מעצמכם כל כך שכל מה שקורה עכשיו בכדור הארץ זה מראה עבורכם כדי שתראו באיזה מצב פנימי אתם נמצאים. מבחינה פיזית אתם מרגישים שמפרידים ביניכם יוצרים ביניכם חיץ או הפרדה ואתם מתנגדים לתהליך הזה. לא רוצים להיות מופרדים אלא מלוכדים. זוהי המהות שלכם. אבל הזמן עדיין לא הגיע עבורכם כי עדיין לא מצאתם את ההרמוניה הפנימית, לא מצאתם את האושר הפנימי שלכם, את היופי הפנימי שבתוככם. אתם עדיין חיים בנפרדות פנימית וכן אתם לא יכולים ליצור את ההתלכדות הפנימית. לכן העבודה היא פנימית. להאשים אחרים בגלל המצב הזה מאוד קל אבל דעו כי איש לא אשם במצב הזה, זהו תהליך מאוד ארוך של האנושות של התרחקות והפרדה. זה התחיל ממלחמות אגו הרג רציחות שנאה כעס ושליטה. כל התכונות האלו נמצאים בתוככם פנימה. לכל אחד מכם יש את התכונות האלו ואתם מנסים לדכא את זה. אבל בעצם אור. אתם אור בתהליך של התפתחות. אתם אור שרואים את הניצוצות גבוה מולכם רחוק אתם רואים את המקור ומנסים להתחבר אליו בחזרה. אי אפשר להתחבר למקור כאשר אתם נמצאים ברגשות נמוכים. פחד, כעס, חרדה, שליטה, אגו – כל אלו אנרגיות נמוכות. וכל עוד אתם נמצאים באנרגיות נמוכות ומאשימים אחרים אתם לא יכולים לעשות שינו פנימי ולכן לא יכולים לעשות שינוי חיצוני. מלחמה היא לא הדרך הנכונה אלא להיכנס פנימה לתוך השקט והשלווה הפנימית כי רק בתוך השקט תמצאו את התשובה.

ככל שאתם תלחמו הצד השני ילחם יותר חזק. ככל שתצעקו הצד השני יצעק יותר חזק ככל שתכעסו הצד השני יכעס יותר חזק וכך אתם יוצרים מלחמות עם אחרים. רק אם אתם תרגיעו את המלחמה הפנימית שבכם ברגע שתפסיקו להפריד את עצמכם מעצמכם כלומר תחיו מתוך שלימות והרמוניה פנימית אתם תמצאו את הדרך לשנות את המציאות שאתם חיים בה היום. כי הדרך שלכם היום היא דרך שחוזרת על עצמה במשך אלפי שנים כי מלחמה מביאה מלחמה פחד מביא פחד חרדה מביאה חרדה חמלה מביאה חמלה ואהבה מביאה אהבה. כל האנרגיה שאתם מוציאים החוצה אתם מחזירים פנימה כמו בומרנג. לכן אנחנו מבקשים מכם כישויות אור ואנשים שהתודעה שלהם יותר גבוהה ומחוברים לאור להיכנס פנימה ולהקטין את הרעש החיצוני. לעשות הפרדה מהרעש החיצוני ולא לתת להם להיכנס. לראות פחות חדשות וטלוויזיה ולא לתת לאנרגיות הנמוכות להיכנס. לא להיות מנותקים אבל להיות עדינים עם עצמכם ולהבין שרק הרמוניה פנימית שאתם מגיעים אליה תעשה את העבודה. אנחנו מגבים אתכם ותומכים בכם. אנחנו אתכם כל הזמן בכל רגע נתון.

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה

תדמיינו שמעל הראש יש כדור אור לבן ותתמלאו באור לבן

תראו שמולכם עומד מלאך לבן וזוהר עם כנפיים גדולות וזוהרות הוא נוגע לכם בעין השלישית ובכתר

ופותח לכם את האפשרות לראות מעבר לחמשת החושים.

שימו לב מה אתם רואים ומרגישים. האם אתם רואים ישויות  נוספות סביבכם ומלאכים נוספים

כעת תראו שבאמצע החדר יש סולם כמו סולם יעקב. תראו שהרבה מאוד מלאכים יורדים מהסולם. תראו שהסולם נמצא בהרבה מקומות על פני כדור הארץ ויורדים מהסולמות האלו הרבה מאוד מלאכים לבנים וזוהרים.

תראו את המלאכים יושבים בוועדות ובמועצות הכי חשובים על פני כדור הארץ בכל הארצות. בפרלמנטים, בכנסת, בממשלות, מגיעים עוד ועוד מלאכים לבנים וזוהרים ומשתתפים הלכה למעשה בדיונים ובוועדות השונות בכל הפרלמנטים בעולם. תראו את זה קורה הלכה למעשה.

ישויות האור והמלאכים כבר לא ישבו ויתבוננו כפי שעשו עד עכשיו אלא יהיו חלק מהתהליך של שינוי האנושות שעושה שינוי פנימי כדי לשרוד. השינוי לא יבוא מבחוץ אלא מבפנים מתוך בני האדם. שינוי במחשבה, שינוי בתודעה, שינוי באנרגיה.

תראו שעוד ועוד מלאכים לבנים וזוהרים מגיעים לכדור הארץ ומתפרסים בכל כדור הארץ. בכל מטר מרובע עומד מלאך והאור יוצא מהלב של המלאכים ומתפזר וחודר בכל הכדור ומופץ למים לאוויר ליבשה לצמחים לעצים לבעלי החיים ולכל מה שיש. תדמיינו את זה כמה שיותר פעמים וכמה שיותר אנשים. ככל שתדמיינו את זה יותר אז זה יהיה אמיתי ואז האנושות תשתנה וזה ישפיע על כל אחד ואחת מבני האדם.

המנהיגים שלכם אינם אנשים רעים אבכל הם איבדו את הדרך ולא יודעים איך להנהיג. תשלחו להם הרבה מאוד אנרגיה של אהבה וחמלה. כדי שימצאו את הדרך לעצמם ולאנשים שהם מובילים ומנהיגים.

כעת תראו שהמלאך שעומד מולכם עומד כעת מאחוריכם ומחבק אתכם עם הכנפיים המלאכיות הגדולות שלו ואתם מרגישים את החום והאהבה האינסופית.

תהיו שם ותהנו מהאור האינסופי של המלאכים. תראו שאתם אור שאתם ניצוצות של אור ואתם בתהליך של התעוררות.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.