13 Nov
13Nov

  ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו בערב שער 11/11/21

 אני מטטרון ואנחנו חלק מכם ואתם חלק מאיתנו. אני אומר אנחנו כי מטטרון זה לא ישות אחת אלא מקבץ של ישויות שעובדות יחד. אנחנו עובדים יחד איתכם כדי להביא את האנושות וכדור הארץ והיקום שלכם למקום אחר לתדר אחר ולעוצמה אחרת. אלף שנים הייתם בתדר של האנרגיה הזכרית. תדר של שליטה וכוחנות של מלחמות של אגו והיום אתם עוברים תהליך של שינוי פנימי ושינוי חיצוני. הדור החדש שנולד היום הילדים והנוער זה דור שילמד אתכם הבוגרים והמבוגרים להתחבר לתדר של אהבה וחמלה ונתינה והכלה ופירגון. הדור של הצעירים זה דור שמודע יותר לעצמו ולסביבה שלו זה דור שאיכפת לו. זה דור שרואה ומבין את כל התהליכים שעוברים סביבו. תתבוננו על הצעירים ותלמדו מהם כי הם המורים שלכם. האנרגיה הנקבית האנרגיה של האלה והשכינה היא הופכת לאט לאט ליותר דומיננטית בחיים שלכם ואתם מרגישים אותה יותר ויותר.

תתבוננו סביבכם ותראו שיותר אנשים לא מרוצים מהמין שלהם. הרבה מאוד גברים רוצים להיות נשים ולהפוך את המין שלהם. ובגלל שהאנרגיה הנשית היא מאוד חזקה עכשיו היא תלך ותתעצם. האנרגיה הנשית הייתה במשך אלף שנים מדוכאת ונלחמו בה ביד רמה. אבל היום הדברים משתנים. והאישה לאט לאט שולטת על החיים שלה ועל הסביבה שלה. אתם נכנסים לתקופה קשה גם מבחינת האנושות וכדור הארץ. כדור הארץ עובר עכשיו שינוי מאוד עוצמתי מהותי. הליבה של כדור הארץ מבעבעת. אתם תחוו הרבה מאוד רעידות אדמה, צונאמי וסופות הוריקן, שיטפונות, וגם האוקיאנוסים יעלו על גדותיהם בהרבה מאוד מקומות על פני כדור הארץ. זהו תהליך שהתחיל לפני 30 שנה והיום הוא הולך ומתעצם. אבל אתם עובדי האור וישויות האור ומפיצי האור אתם יכולים לעשות שינוי, אתם יכולים לשנות את התדר של הליבה של כדור הארץ ולשנות את התדר של האנושות ואז התוצאות יהיה שונות ואחרות. אתם צריכים להביא יותר אור לתוך הליבה של כדור הארץ.  מדיטציה תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור למעלה למעלה אתם עולים עוד ועוד יותר גבוה... אתם מרחיבים את עמוד האור כך שהוא מכיל את כל כדור הארץ בתוכו. 

תראו שהאור שמגיע מלמעלה נכנס לתוך הכדור ומזין אותו. תראו איך המגמה שנמצאת בתוך הכדור שהיא הולכת ונרגעת ונהיה שקט בתוך הכדור הפנימה.  האנרגיה עוטפת את כדור הארץ מסביב. והכל נרגע ושקט. בני האדם שקטים ונינוחים, תראו שגם הירח נכנס לתוך עמוד האור וגם השמש וכל הגלקסיות מסביב עטופות בתוך עמוד האור השמיימי. תראו שכל הישויות הנמוכות והקשות שנמצאות בתוך כדור הארץ ומסביבו משנות את התדר שלהם והופכות להיות ישויות מוארות. בני האדם הופכים להיות לאנשים מוארים. הרוע הופך להיות טוב. והקשה הופך להיות קל. ויש זרימה של אנרגיה של אהבה חמלה תראו את כל הטוב שיש לכדור הארץ תראו את השינוי שהוא עשה. אתם יכולים לשנות את מה שקיים. אתם הבוראים, ואתם אלו שעושים שינוי גם בתוככם וגם בסביבתכם. תראו שכדור הארץ עולה בתוך עמוד האור עוד יותר גבוה ועוד יותר גבוהה.. עמוד האור עוטף אותו מסביב והוא עולה. ככל שהכדור עולה יותר גבוה הוא מקלף מעצמו קליפות וגם בני האדם מקלפים מעצמם קליפות. תראו שכדור הארץ הגיע לממדים גבוהים והוא מכיל הרבה מאוד מלאכים וישויות אור שמעצבות אותו מחדש.  תדעו שהכל בידיים שלכם והדמיון שלכם הוא כלי מאוד חשוב תשתמשו בו בתבונה. אתם מלאים אהבה וחמלה ואושר ושמחה. תאהבו את עצמכם ותאהבו את הסביבה שלכם את האנשים סביבכם ותאחלו להם כל טוב.  כעת תתבוננו על כדור הארץ מהמקום שאתם נמצאים למעלה ותראו את השינוי שהוא עשה תראו את הנהרות הזורמים, את השפע של התבואה, את האושר של האנשים, את הצמיחה והפריחה ותראו את כדור הארץ כגן עדן עלי אדמות. זהו גן עדן. כי גן העדן נמצא פה איתכם כי הוא בליבכם.  

כעת תחזירו את המודעות שלכם לגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים.  

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.