16 Sep
16Sep

אנחנו ישויות אוריון הגענו אליכם מקבוצת כוכבים בשם אוריון.

כפי שאמרנו לכם בעבר אנחנו האימא והאבא שלכם אנחנו יצרנו אתכם ואת העולם שלכם.

במהלך ההיסטוריה האנושית כיניתם אותנו בשמות רבים אבל המהות זהה.

בראנו אתכם כצלמנו וכדמותנו כלומר אתם נושאים בתוככם את אותן התכונות ואותן היכולות כמונו. בעבר הרחוק השתמשתם ביכולות הללו כדי ליצור יש מאין כפי שאנו עושים, אבל במהלך ההיסטוריה האנושית איבדתם את היכולות האלו מאחר שהתרחקתם מהמקור הפסקתם להאמין בנו וגם הפסקתם להאמין בעצמכם. הסיפור על אדם וחווה בגן עדן ממחיש את מה שקרה באמת. האכילה המטפורית של התפוח והפתיחה של העיניים הפנימיות הן גם כן מטפורה. כי לאחר מכן הייתה ירידה מאסיבית באנרגיה ושכחה של מקור האנרגיה האלוהי והירידה באנרגיה לא אפשרה לכם לראות להבין ולקבל את מי שאתם באמת.

כאשר הפסקתם להאמין התחלתם לרדת באנרגיות וליצור סביבכם אנרגיה של אגו שיצרה סיכוך וסינון של אנרגיות המקור. כך יצרתם אנרגיה נוספת בצורת פחד שחסמה אתכם לחלוטין מליצור קשר עם העצמי הפנימי והגבוה ועם הנשמה שלכם.

אתם נבראתם כצלמנו וכדמותנו ולכן אתם כמונו. יש לכם את התכונות הגבוהות אותן תכונות שיכולות לברוא. אתם יכולים לברוא כל דבר. מאחר שירדתם באנרגיות ואתם נותנים לאגו ולפחד לנהל אתכם, אתם בוחרים לברוא כאוס חורבן והשמדה. אתם מתנהגים כמו ילד בן 5 שקיבל מתנה משאית ענקית והוא נוהג בה והורס כל דבר שנקרה בדרכו. הוא אפילו לא מודע למה שהוא עושה ובכל זאת כל מה שהוא נוגיע בו נהרס.

אנחנו באים היום אליכם כדי לחבר אתכם שוב לעצמכם לאני הפנימי והגבוה וגם לנשמה שלכם. כאשר אתם מחוברים לנשמה אתם יכולים לראות את עצמכם מזווית ראיה שונה וגבוהה יותר ואז לקבל ולהכיל את מי שאתם באמת, לראות את עצמכם האמיתי ולקבל אותו.

תתבוננו על החיים שלכם כמו סרט קולנוע ותראו מה הייתם עושים אחרת לו הייתם בגיל המסוים שאתם מתבוננים בו אבל עם המודעות והתודעה של היום. מה הייתם משנים? מה הייתם עושים ואיך הייתם עושים זאת. תתחילו מהמקום הקדום ביותר שאתם זוכרים ותתחילו לשנות את המעשים והתכונות שאינכם מרוצים מהם היום.

תבינו שהפחד והאגו הם אנרגיות שאתם יצרתם ולכן אתם גם יכולים לוותר עליהם. תכונות אלו לא נבראו יחד עם הבריאה שלכם אלא נטמעו בתוככם במהלך ההיסטוריה האנושית בגלל החוויות הקשות והרבות שעברתם. זכרו שכל החוויות רשומות גם ברשומות האקאשיות וגם לאורך עמוד השדרה שלכם בכל הרבדים ובגל הגופים שלכם. לכן החוויות הללו כל כך עוצמתיות והן נוכחות ומשפיעות עליכם שוב ושוב בכל הגלגולים.

החוויות הישנות יעזבו אתכם רק כאשר אתם תהיו מוכנים לוותר עליהם. כל עוד אתם יודעים או מרגישים שהחוויות האלו משרתות אתכם בצורה כלשהי, לא תוכלו להיפטר מהם. אתם צריכים להיות במודעות מלאה שהחוויות האלו סיימו את תפקידם ואתם יוצאים לחופשי ברגע שאתם מוותרים עליהם ולוקחים אחריות על החיים שלכם ועל החוויות העתידיות שלכם. כך אתם הופכים להיות למאסטרים על החיים שלכם ומתקדמים לרמות תודעה ומודעות גבוהות יותר גם בגלגול הזה וגם בגלגולים הבאים.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.