21 Jun
21Jun

אתם בוראים עולם של אחדות קריון וישויות מקבוצת אוריון  היום הארוך בשנה 21/6/22 היום אתם חוגגים את כניסת קרני האור ההיוליות הראשוניות שמגיעות ישירות מהבריאה לכדור הארץ ולאנושות. היום אתם מקבלים את התואר "בוגרים" מאחר שעברתם את כברת הדרך המשמעותית ביותר על מנת לכונן את עולם האחדות. עולם האחדות יתאחד באופן אנרגטי ורוחני תחילה ורק לאחר מכן יברא מתוכו את הפן הפיזי. לכן כל העבודה שלכם היום היא עבודה אנרגטית ורוחנית. את העבודה הזו בני האדם לא יוכלו לראות אבל יוכלו לחוש את התדרים העוצמתיים שנכנסים פנימה לתוכם ולתוך כל מה שנקרה בדרכם. ביום הזה קרן האור מגיעה מהשמש המרכזית שהיא לב האל ומחברת בחיבורים של שתי וערב את כל המארג של עורקי אנרגיה שעוברים בתוך הליבה של כדור הארץ וגם לאורך ולרוחב  קו המשווה. 

קרני האור ההיוליות הראשוניות נכנסות בין החריצים של הלוחות הטקטוניים שמכסים את הקליפה של כדור הארץ ומזעזעים מידי פעם את כל מה שישנו בתוך הכדור ומסביבו. כאשר קרני האור נכנסות פנימה הן יוצרות מעין מרווח מעין צמר גפן לבן ובוהק שמוחדר בין המרווחים ומהווה תמיכה גם פיזית וגם אנרגטית בעיצוב של כדור הארץ  המחודש ומייצב אותו כך שלא יהיו זעזועים מרחיקי לכת לעיתים קרובות כפי שקרה עד כה. לכם יקירים יש חלק נכבד בתהליכים האנרגטיים שחלים על פני כדור הארץ ובתוכו. אפילו שלפעמים אינכם מודעים לכך, אתם יוצרים את העתיד שלכם והעתיד של כדור הארץ שלכם בכל רגע נתון. החלק שלכם במערך הזה הוא להיות יותר מודעים ויותר מעשיים ושתיקחו חלק נכבד יותר בתהליכים כלומר תיקחו אחריות על עצמכם על כדור הארץ על האנושות ועל ההתפתחות והצמיחה שלכם כעמים, לאומים וכבני אדם אינדיבידואליים. 

השינוי המשמעותי ביותר שמתקיים היום הוא ראיה כוללת יותר של האירועים. זה כבר לא אירוע אישי ששייך לאדם זה או אחר, אלא כל אירוע משמעותי שקורה הוא אירוע שמכיל אחדות בתוכו. והאחדות איננה בין בני אדם אלא איחוד של תדר אנרגטי. תנו לאנרגיה לעבוד מבפנים ולגרום לה לקרב בין הצדדים באופן טבעי זורם מתוך אהבה והכלה. 

מדיטציה 

שבו בנוח ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה כעת תראו שמגיעה קרן אור בצבע זהב ונכנסת לתוך הליבה של כדור הארץ ומתפזרת לאורך קו המשווה מתרחבת ומכילה בתוכה את כל כדור הארץ.  תראו שמגיעות עוד ועוד קרני אור זהובות ומכסות עוד ועוד חלקים מהכדור. האנרגיה נכנסת לתוך האדמה, הצמחים ובעלי החיים וכל מה שיש. תראו שהאנרגיה מתפשטת עוד יותר ומכילה את כל הכוכבים והגלקסיות שמסביב ומתפשטת עוד יותר ומכילה עוד ועוד חלקים עד קצה היקום. תראו שכל הגלקסיות הכוכבים וכל גרמי השמים משנים את צבעם לצבע זהב זוהר. הזהב חודר לכל מקום בכדור הארץ וביקום. תראו שכל אדם על פני כדור הארץ מקבל זר אנרגיה בצבע זהב שמונח מעל לראשו כמו כתר מלכות. הכתר הזה הוא פוטנציה לשער לכל היש. השער הזה יפתח בהתאם להתפתחותו של אותו אדם. ההתפתחות יכולה להיות מואצת יותר כאשר בני האדם יפתחו את כל השערים בעת ובעונה אחת ובבת אחת. אז תדמיינו שאתם נכנסים ממרכז הכתר לתוך המוח שלכם ופותחים את השער הסגור. כאשר כולכם יחד תוכלו לדמיין את הדימוי הזה, אזי כל השערים של כל בני האדם בעולם יפתחו ואתם תכנסו לתוך ממד חדש הרבה יותר גבוה ואז תחוו את השלום הפנימי והשלום העולמי שהיא האחדות העולמית. תשבו עם הדימוי הזה כמה שאתם יכולים ותצרו אותו הלכה למעשה בחיים שלכם. וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.