13 Oct
13Oct

אחדות גלובאלית ערב שער 10/10/18

ערב טוב וברוכים הבאים אנחנו ישויות אוריון וארקטורוס מלווים אתכם בעידן הזה ומראים לכם את הדרך לעצמכם ולפנימיות שלכם. הרבה פעמים אתם מרגישים שכאילו מישהו נגדכם או משהו עובד בניגוד לרצונות שלכם ואתם מאשימים את עצמכם והסביבה שלכם.  כשזה קורה המדריכים שלכם מנסים להחזיר אתכם לתלם מאחר שיצאתם מהמסלול שהתוויתם לעצמכם כשהגעתם לכדור הארץ ונכנסתם לגוף המסוים אז האנרגיה מחזירה אתכם לתלם. לפעמים אתם חווים קשיים בחזרה לתלם. אתם חווים עצירה או ירידה אנרגטית. אבל זה נעשה על מנת להראות לכם לאיזה כיוון אתם צריכים ללכת.  היקום בנוי על זרימה של אנרגיה שכל הזמן זורמת ולא עוצרת לרגע ואתם זורמים בתוך האנרגיה הזאת. כאשר אתם עוצרים אתם מרגישים קושי לכן חשוב שכל הזמן תזרמו.

היום הוא יום מיוחד יום האחדות הגלובאלית. האחדות נובעת גם מהפנימיות שלכם. אתם מתאווים או משתוקקים להיות באחדות עם כל מה שיש. זה משהו שמכוון מבפנים. תתבוננו על ההיסטוריה האנושית שלכם ותראו שתמיד יש קבוצות שמנסות להתאחד ולהתלכד יחדיו. בהתחלה זה היה בצורה של שבטים ועכשיו זה בצורה של עם לאום ומדינה. אתם מתלכדים יחדיו כדי להיות שייכים כי אתם אמנם אינדיבידואלים אבל אתם גם אוניברסלים ואתם מנותבים לאחדות מאחר שאתם מקודדים ב DNA שלכם להיות באחדות. זאת הסיבה שכאשר אתם לבד אתם מרגישים בודדים ורוצים להיות עם עוד אנשים. הלבד מדכא אתכם. כדי להיות לבד ולהרגיש בנוח עם זה אתם אמורים לעלות בתדר האנרגטי. ככל שאתם עולים גבוה יותר אתם מרגישים את החיבור האנרגטי שלכם עם כל מה שקיים עם כל היש. ואז לא מפריע לכם שאתם לבד אתם לא מרגישים בודדים כי אתם מרגישים חלק מכל מה שקיים.

היקום בנוי מהרבה מאוד אלמנטים כל הכוכבים הגלקסיות והפלנטות שאתם רואים סביבכם נוצרו כבודדים אבל היום ובתקופה האחרונה במיוחד יש אנרגיה שזורמת ומאחדת והם מתקרבים אחד לשני. כל הגלקסיות מתקרבים זה לזה במטרה להתלכד והאנרגיה מאחדת אותם. אתם כבני אנוש מרגישים את זה בפנים ועושים הכל כדי להתלכד בתוככם ולהיות מאוחדים.

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה

תראו שאתם נמצאים בתוך עמוד של אור. עמוד של אור שמתחיל ממרכז כדור הארץ עד לב האל. אתם עולים בתוך עמוד האור הזה כמו במעלית שלוקחת אתכם למעלה למעלה. אתם מגיעים לכוכב אוריון. אתם רואים בכניסה לכוכב מפל של מים ואתם עומדים בתוכו ומתנקים. תראו ותרגישו איך כל האנרגיות הישנות עוזבות אתכם. תנו לזה להיות.

כעת תצאו מהמפל ותמשיכו ללכת ותראו שעומדות ישויות מולכם ומחברות את הלב שלהם עם הלב שלכם ומעבירים אנרגיה שיוצאת מהלב שלהם ואתם מרגישים מאוחדים. כל הלבבות מתאחדות יחדיו.

כעת תראו שהרבה מאוד ישויות נמצאות במקום הזה שהגעתם אליו. לאט לאט הן מתמזגות והופכות לישות אחת. וגם אתם מתמזגים עם אותה ישות. תראו שכאשר אתם מתמזגים אתם הופכים לישות הזאת שהיא מאוד עוצמתית ומכילה.

כעת תראו שכוכבים וגלקסיות ופלנטות מתמגנטים לתוך הישות הזאת והיא מכילה בתוכה את כל מה שיש. הכל נכנס לתוך הלב שלה. גם כדור הארץ וכל האנושות נכנסים לתוך הלב של אותה ישות. עוד ועוד כוכבים וגלקסיות מתמזגים עם הישות שהיא המהות של כל היש. אין לה צורה ואין לה גודל מסוים. היא מאחדת בתוכה את הכל.אין שם הפרדה ואין אינדיבידואליות ואין מצפון ואין דואליות אין טוב ורע יש רק חמלה. החמלה נכנסת לכל מקום וממלאה את כל הריק. תרגישו תראו שימו לב שאין לכם מחשבות רצונות מאוויים ורגשות יש רק חמלה. והחמלה מכילה אתכם מכף רגל ועד ראש.

תראו שאתם נמצאים שוב על כוכב אוריון שהוא חלק מכל הישות חלק מאותה מהות בדיוק כפי שאתם חלק מהמהות הזאת. אתם מתבוננים מכוכב אוריון על כדור הארץ והאנושות ורואים את השינוי. השינוי שאתם עשיתם נעשה גם בכל היצורים החיים על פני כדור הארץ האנושות וכל בני האדם ואתם מתבוננים על בני האדם ורואים את החמלה בתוכם. תראו איזה כדור ארץ ואיזו אנושות נוצרה מחדש. זאת האנושות החדשה שאתם יצרתם ובראתם מחדש ממש היום ביום האחדות.

שימו לב איך בני האדם נראים איך הם מרגישים ואיך הם מתפקדים. כאשר אתם מתבוננים מלמעלה על כדור הארץ אתם לא רואים מדינות גבולות משטרות מלחמות ולא כלי נשק אתם רואים רק חמלה. כי מרגע שהאדם מוותר על האגו ועל החשיבות העצמית על הלקיחה על העמדות הפנים  הוא מתחבר לחמלה ומפסיק לרחם על עצמו.

האדם מרגיש את האחדות בפנים בתוכו והוא מוכן להתאחד עם אחיו בני האדם ולא מרגיש יותר את ההפרדה בינו לבין האדם שמולו בינו לבין העץ בינו לבין השמים הים האוקיאנוס ובעלי החיים וכל מה שקיים. הכל חמלה וזוהי אחדות.

תמשיכו להיות בתוך תחושת האחדות הזאת גם כאשר אתם חוזרים לתוך הגוף שלכם. ככל שתהיו בתחושת האחדות אתם תצרו את האחדות בחיים שלכם ובעולם שלכם. כי אתם בוראים את עולמכם בכל רגע נתון. אתם יוצרים את כל החוויות שלכם וההתנסויות שלכם והחיים שלכם. ככל שתהיו יותר בחמלה תיצרו חיים יותר זורמים ולא תחוו יותר קושי סבל וצער. הכל בחירה שלכם. תמשיכו להיות בתוך האנרגיה הזאת ותרגישו את האחדות הפנימית ומתוך האחדות הפנימית תיצרו את האחדות החיצונית.

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.