13 Oct
13Oct

ערב שער 10/10/19

תקשור עם תום מישויות אוריון 

ערב טוב וברוכים הבאים, אנחנו ישויות אוריון היום תום פונה אליכם ומדבר אליכם. 

אני תום הנציג של ישויות מכוכב אוריון. היום היינו רוצים לדבר איתכם עליכם בני האדם. מאחר שבמהלך ההיסטוריה שלכם הרבה מאוד ספרים נשרפו והרבה מאוד ידע הלך לאיבוד במהלך ההיסטוריה האנושית, היום יש לכם חוסר בידע והרבה דברים שהייתם אמורים לדעת אינכם יודעים. על היקום והעולם שאתם חיים בו. לפי התפישה שלכם אתם נולדים חיים תקופה מסוימת ומתים. ואתם מאמינים שכאשר אתם מתים את נכחדים. אבל זו לא אמת. האמת היא שגם כאשר אתם הולכים לעולמכם כפי שאתם אומרים אתם ממשיכים לחיות אבל בצורה שונה, בצורה אחרת. יש שני אירועים מאוד חשובים בחיים שלכם רגע הלידה ורגע המוות. ברגע הלידה אתם עוזבים עולם שלם עולם של יכולות אינסופיות עולם של ידע עולם של איכות ונכנסים תוך גוף מוגבל גם בתנועה הפיזית שלו וגם במיינד בתפישת העולם בצורת הראייה. כאשר אתם מתים הפעולה היא הפוכה אתם עוזבים את אותו עולם מוגבל ומגיעים לעולם פתוח ואינסופי שאתם יכולים לעשות בו הכל. רגע המוות הוא רגע מאוד חשוב גם להמשך ההתפתחות וההתקדמות שלכם בעולם האחר. מה שחשוב זו העבודה האנרגטית הרוחנית והנפשית שאתם עושים במהלך החיים שלכם.

אם במהלך החיים אתם משילים מעליכם את הקליפות החוויות והטראומות הפיזיות והנפשיות ועושים שינוי, אז במזמן המוות אתם ממשיכים בהתפתחות שלכם לעולם הרבה יותר פתוח ואנרגטי. אבל אם במהלך החיים שלכם אתם לא עושים עבודה אנרגטית ורוחנית ולא משילים את הפחדים ועוזבים את הגוף יחד עם הפחד והחרדה אתם ממשיכים ליפול באנרגיה הלאה. ועל זה אמרו לכם בעבר שיש גן עדן ויש גיהינום. אבל גן עדן וגיהינום לא קיימים אבל החוויות שלכם כל כך קשות כאשר אתם יורדים באנרגיה אתם קוראים לזה גיהינום וכאשר אתם עולים באנרגיה החוויות שלכם כל כך נעלות שאתם קוראים לזה גן עדן. בעצם אתם בוחרים את מהלך החיים שלכם ואת רגע המוות וכיצד תעזבו את הגוף שלכם.

דעו כי היקום הוא אינסופי וכאשר אתם עוזבים את הגוף בתדר גבוה אתם יכולים להגיע לאינסוף ויכולים לקבל לתוך התודעה שלכם גם אנרגיה וגם ידע ולהתפתח לרבדים גבוהים יותר ולהיות יותר ממה שאתם. להבין לדעת לקבל עוד ועוד מהאינסוף.

כאשר אתם עולים בתדרים אתם יכולים לבקר באופן עקבי בכוכבים וגלקסיות שמרוחקים שנות אור מהמקום שאתם נמצאים בו. לבקר בכוכבים אחרים וללמוד יש הרבה מאוד מה ללמוד ביקום. בכל רגע נתון אתם יכולים ללמוד דברים חדשים ולהיות במקומות אחרים. הלמידה היא אינסופית וגם החיים שלכם הם אינסופיים. אתם לא נכחדים לעולם אתם חלק מהיקום האינסופי אתם חלק מהבריאה. אתם חלק מכל היש.

לכל אחד ואחת מכם יש תפקיד מטלה יעד או יעוד. ואת היעוד הזה אתם מיישמים לא רק בתוך הגוף הפיזי אלא גם אחרי שאתם עוזבים את הגוף אתם ממשיכים ליישם את היעוד שלכם. כי אין הגבלה או מגבלה למקום ולמקום ולזמן. בעולם המרחבי אין מימד של זמן. הזמן איננו קיים. לכן אין גם מגבלה של זמן. לא ממהרים לשום מקום ולא מתכבדים בגלל שום דבר פשוט זורמים. הזרימה היא חלק מהתהליך של היקום. 

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה.

תתבוננו על הלב שלכם ותרגישו את דפיקות הלב. שימו לב שדפיקות הלב נמצאות בכל תא בכל איבר בגוף שלכם. זה כמו תזמורת. אתם יכולים להרגיש את התזמורת הזו מנגנת באותו קצב בכל הגוף שלכם.

כעת תתבוננו במוח שלכם. תתבוננו מבפנים על המוח ותרגישו איך לאט לאט מתחיל להתרחב ולגדול. ההתרחבות של המוח קורית גם מעבר לתאים הפיזיים. כלומר ההתרחבות היא אנרגטית. תרגישו איך המוח שלכם מתחיל להתרחב ולגדול לכל הכיוונים. והוא מתרחב עוד ועוד ועוד. וכאשר הוא מתרחב הוא פתוח לקלוט כל מה שיש מסביב. אנרגיות, רשמים חוויות ידע אהבה הכל נכנס לתוך האנרגיה של המוח שהתרחבה.

אתם יכולים להרחיב את המוח שלכם אפילו עד אינסוף כך שאפילו כשאתם יושבים במקום אחד הידע פשוט נכנס לתוככם. ואז אתם יודעים. כאשר אתם מרחיבים את המוח עד אינסוף אתם יוצאים מהמוגבלות ומשתחררים מכל מה שמגביל אתכם. מחשבות, רעיונות פחדים חששות פשוט הכל מתפוגג.

עכשיו כשקלטתם מהאינסוף את כל הרשמים אתם יכולים לאט לאט לכווץ את האנרגיה של המוח ולהכניס אותה לתוך הראש שלכם. אתם יכולים לעשות את זה לכל איבר בגוף שלכם. אם תתבוננו על הלב ותתחילו להרחיב אותו עד אינסוף הוא יקלוט את כל האהבה שיש ביקום וכאשר אתם מכווצים אותו חזרה לתוך הלב האהבה נשמרת שם.

אתם יכולים לעשות את זה עם כל איבר שכואב לכם או שיש לכם שם בעיה. אם למשל כואבת לכם הבטן תתבוננו על הבטן ותראו איך היא מרגישה ותתחילו להרחיב את האנרגיה של הבטן עד אינסוף ולפוגג באינסוף את הכאב. וכשאתם מכווצים חזרה את הבטן הכאב נעלם.

תבינו יקירים שאפשר להיות בריאים אפשר להיות זורמים אפשר להיות יודעים ואפשר להיות חכמים. הכל נגיש. אתם רק צריכים לדעת ולהבין מה לעשות ואיך לעשות. מאוד חשוב שתהיו בהקשבה ללב. הלב שלכם מדבר אליכם כל הזמן. תקשיבו ללב . תאזינו לו. ותהיו איתו.

שימו לב שאתם יכולים גם לחבר את הלב עם הראש. לחבר את מיינד את התודעה שלכם עם הלב עם האהבה. כאשר התודעה והאהבה מתמזגות בתוככם אתם יוצרים אדם אחר. אדם שהחוכמה שלו נובעת מהלב והלב והאהבה של נמצא בתודעה. מיזוג של החוכמה עם האהבה. ואז אתם תהיו החכמים והאוהבים באדם.

וכך הוא.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.