16 Nov
16Nov

תקשור עם מאסטר סנט ג'רמיין 

שלום לכם יקירים 

אתם יודעים שגם אני וישויות האור והמלאכים מלווים אתכם בכל רגע נתון במהלך החיים שלכם גם אינדיבידואלית וגם כקהילות בכדור הארץ האנושות עוברת תהליכים גם אישיים וגם גלובליים במהלך ההיסטוריה ובתקופה הזאת אתם עוברים תקופה מאתגרת. אתם מתבוננים ורואים את השינויים שכדור הארץ עובר, זעזועים שהוא חווה, התהליכים האלו ילכו ויתעצמו. כל האזור של השבר הסורי אפריקאי שמתחיל בסוריה עד אפריקה, כל האזור הזה יקבל זעזוע מאוד קשה והרבה ממה שאתם מכירים היום ישתנה. ירושלים, עבר הירדן, הערב, חצי האי סיני, מצרים, עד סודן. כל האזור הזה יזדעזע. 

יהיו עוד זעזועים באזורים רבים על פני כדור הארץ בגלל שהאדמה עצמה עוברת שינוי. הלוחות הטקטוניים שהכדור בנוי מהם תחילים לנוע בקצב הרבה יותר מהיר מאי פעם וליצור זעזועים במקומות שונים על פני כדור הארץ. הוסיפו את רעידות האדמה והאקלים שמשתנה התחממות כדור הארץ, הקרח שנמס ומעלה את מפלס המים בכמה סנטימטרים. כל הדברים האלו יחד ייצרו צונאמי במקומות שונות ואתם תחוו שוב ושוב בהרבה מאוד מקומות. זה לא יהיה בבת אחת אבל לפרקים. הרבה מאוד בני אדם יעזבו את גופם בתהליך הזה וייוולדו מחדש. אתם כבני אדם לא יכולים לעזור בתהליכים האלו. אבל מה שאנחנו מציעים לכם זה להיות בשקט פנימי ורוגע פנימי כדי שזה לא יגע בכם כל כך וגם אם תחליטו לעזוב את הגוף תעזבו בנחת ובשלווה. 

תבינו שהחיים הם תהליכים של חוויות. לידה היא חוויה מאוד מאתגרת עבור הישות. ומוות הוא גם כן חוויה מאוד מאתגרת עבור הישות. כאשר הישות בוחרת להיכנס לתוך גוף כל כך קטן וכל כך מוגבל, היא עוברת קשיים גם במהלך החיים.  הרחבת התודעה תעזור לכם להבין ולקבל את מה שאתם חווים.

 מדיטציה

 תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו כדור אור מעל הראש ותכניסו אותו פנימי לתוך הגוף ותתמלאו באור לבן כאשר אתם עולים כלפי מעלה בתוך עמוד של אור, תראו שישות נעלה עוזרת להם לעלות. מלאך ניגש אליכם ועוזר לכם לעלות באנרגיה. הוא לוקח לכם את היד ומושך אתכם למעלה בתוך עמוד של אור לבן וזוהר. אתם מגיעים להיכל שהוא כולו או לבן זוהר. אתם יושבים על כיסא מזהב וניגש אליכם מאסטר סנט ג'רמיין נוגע לכם במצח בעין השלישית ופותח לכם אותה. אתם יכולים לראות. אתם יכולים לראות ואתם יכולים גם לדעת ולהבין. תראו שהמוח שלכם כאילו נפתח וההבנה שלכם מתעצמת. אתם יכולים להבין מעבר למילים מעבר לרגשות מעבר לרעיונות מעבר לפחדים וחששות. אתם יכולים לראות מעבר. כל מה שלא יכולתם לראות עד כה.  כשאתם רואים ומבינים אתם גם מקבלים. כשאתם מקבלים אתם נרגעים. תרגישו את הרוגע והשלווה מתפשטת לכם בתוך הגוף אתם מבינים שכך צריך להיות. 

כעת תראו שאתם מושיטים ידיים לפנים והמלאך סנט ג'רמיין מחדיר לכם לתוך כפות הידיים קריסטל מטמיע לכם קריסטל בצבע סגול לתוך כפות הידיים שלכם והקריסטל הזה שבכף היד אתם יכולים לרפא את עצמכם וגם לרפא אחרים וגם מקומות. להקל על החוויות שאתם הולכים לחוות וגם אחרים. אתם יכולים להקרין את האנרגיה הזאת דרך כפות הידיים שלכם לכל עבר ולרפא את כל מה שיש. כעת תראו שאתם נמצאים מעל כדור הארץ ומרפאים אנשים ומקומות וממש תראו שאם יש חריץ בתוך האדמה אתם יכולים להעביר את היד ולסגור אותו. אם יש מחלה אצל מישהו או כאב אתם יכולים להניח את היד ולרפא אותו. אם יש פחד או כעס אתם יכולים לרפא. היכולת לרפא היא תכונה אלוהית. ככל שאתם עולים יותר גבוה התכונה הזאת מתעצמת בתוככם ואתם יכולים לרפא. אתם יכולים להיות. בהוויה מלאה. 

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים אתם יכולים לשים ידיים על עצמכם כדי לרפא את הלב והרגשות. אתם יכולים לשים ידיים בכל מקום שיש שם כאב או חוסר איזון ולרפא אותו. אתם יכולים ללכת בדמיון לאנשים ולגעת בהם ולרפא אותם. שימו לב איך אתם מרגישים מה קורה לכם בגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.