10 Jan
10Jan

אני מלכיהו מלך יה – יהווה באתי לכאן היום כדי לומר לך שאת נבחרת להעביר מסרים מהרבדים העליונים אל הרבדים התחתונים.

את משמשת מעין שלב ביניים בין שני העולמות. מסרים רבים ממה שנאמר לך כאן לא יתקבלו ואפילו תהיה התנגדות גדולה מאוד בקרב רבים מהאנשים שישמעו זאת. אבל את חזקה מספיק כדי להיות איתנה מול אותם חומות אדם. את מבינה יפה שהעבודה שלך היא להעביר את המסרים הלאה על מנת לעזור לבני האדם לעשות שינוי. תבינו שאתם חייבים לעשות שינוי יחד עם הפלנטה. כדור הארץ והיקום שלכם משתנה מידי יום. אם אתם קשי עורף ואינכם רוצים להשתנות יחד עם הטבע, אזי הטבע יסחף אתכם ואתם תהיו חלק ממנו הלכה למעשה. ואז רבים מכם יבחרו למות.

אנחנו מבצירים בכם להשתנות. השינוי שתעשו ישנה לכם את החיים לבלי הכר. אתם תעברו לגור במקומות אחרים, תשנו את הצורה החיצונית שלכם, תשנו את המראה שלכם ותשנו את הלך הרוח והמחשבות שלכם. תשנו גם את המקצועות שלכם. תבינו שאינכם חייבים לעסוק במקצוע מסוים אחד כדי להתפרנס. אתם יכולים לעשות כמה וכמה דברים במקביל. כי אתם רב ממדיים. אתם יכולים להיות הרבה דברים ביחד. עד עכשיו הגבלתם את עצמכם מפני שכך לימדו וחינכו אתכם. כעת אתם מבינים שהדברים שונים. ככל שתתנו לעצמכם יותר חופש, יותר דרור, כך תוכלו למצות מעצמכם את המקסימום ביתר קלות.

תבינו שאתם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אתם יכולים הרבה יותר. אתם יפים הרבה יותר, אתם עוצמתיים הרבה יותר, ואתם יכולים הרבה יותר. אתם כל יכולים. תפסיקו להגביל את עצמכם. תנו לעצמכם צ'אנס להיות יותר. להיות יותר ממה שחשבתם שאתם עד כה. תשתמשו בכל הפוטנציאל שגלום בכם. תמשיכו להיות צעירים, בריאים ומלאים חוכמה וידע. תהיו פתוחים לידע חדש שמגיע בכל רגע נתון לסביבה שלכם. אל תגידו זה לא אני, תגידו הנני. תנו לידע לחדור אליכם ותשתמשו בו להעצמה של עצמכם ושל האחרים. תעבירו את הידע הלאה כדי שגם אחרים יוכלו להיתרם. התרומה שלכם היא בהעברת הידע הלאה. אנחנו מעבירים לכם ידע קדמון, ידע קוסמי, ידע מהמקור ואתם צריכים להעביר אותו הלאה גם לאחרים, לאותם אנשים שלא פתוחים כדי להבין ולדעת. אלו שחוסמים את עצמכם בגלל חינוך קלוקל ופחד גדול.

היו תקופות שבהן הגיעו אליכם אנשים שהתנבאו לכם. לפעמים קיבלתם אותם אבל ברוב המקרים דחיתם אותם. לא יכולתם לראות את המראה שהם אחזו מול העיניים שלכם. לפעמים גם הרגתם אותם כי לא הייתם מוכנים לקבל את הדברים.

בכל תקופה קמים מתנבאים למיניהם. התפקיד של אותם אנשים הוא להציב מראה מול עיניכם כדי שתראו את הדברים כפי שהם. אתם לא אוהבים לראות את הדברים ומסיטים את המראה הצידה או "הורגים את השליח".

בתקופה הזו יש הרבה מאוד אנשים שמכנים את עצמם "מתקשרים". מאחר שתדרי האנרגיה של בני האדם שונים זה מזה, יש גם מתקשרים עם אנרגיות שונות. לכן כל אדם מתחבר לתדר אחר כלומר למתקשר אחר שהתדרים שלו מתאימים לו והמסרים שהוא מביא מתחברים עם דעותיו ותחושותיו.

אנחנו רוצים לומר לכם שאתם לא צריכים "להתחבר" או לא "להתחבר" למתקשר מסוים. אתם רק צריכים להתבונן פנימה ולחוש את התדרים שהוא מעביר. האם התדר הזה נכון עבורכם? האם אני מרגיש שהמסרים שהאדם הזה מעביר הם נכונים עבורי?

אבל לפעמים זה לא עניין של תדרים כאלו או אחרים, אלא התנגדות פנימית עמוקה מאוד מצד האדם שמגיע אל המתקשר. לפעמים המסרים כל כך חזקים שהוא לא יכול ולא מוכן להכיל אותם. אז הוא כועס, נעלב, ואפילו עוזב.

שימו לב לתגובות שלכם כאשר אתם מקבלים מסרים מסוימים. מה קורה לכם בפנים. המסרים הם עבורכם כדי שתתעוררו. ואם אתם כועסים או נעלבים זה סימן שהמתקשר קלע "בול" למקום העמוק ביותר בתוככם. אם אתם עוזבים באמצע – אז לא הבנתם את המסר ופספסתם את ההזדמנות שלכם לעשות שינוי. ואז תצטרכו לעבור תקופה קשה נוספת ולהגיע אליו שוב.

החיים הם יחסים ביניכם לבין כל היש, ביניכם לבין אלוהים. אלוהים שולח אליכם שליחים במהלך כל ימי חייכם. השליחים יכולים להיות השכן ממול, או השדרן ברדיו או הקופאית בסופרמרקט, או שורה בספר שקראתם. התפקיד שלכם הוא להבין ולקלוט את המסר ולהתקדם לפי ההוראות.

אלוהים שולח אליכם כל הזמן שליחים. אלוהים כל הזמן נמצא בקשר איתכם. זה אתם שממאנים להאמין, זה אתם שמתרחקים, זה אתם שמלאים פחד וחרדה גדולים מאוד. דעו כי במקום שיש פחד – אלוהים איננו נוכח. אז אם יש מישהו שמפחיד אתכם שאם תעשו משהו מסוים אז אלוהים יעניש אתכם – דעו שאלוהים לא נמצא במקומות האלו אפילו שאותו אדם נחשב למשהו גדול בדורו. הוא נחשב כך מפני שהאנשים סביבו הכתירו אותו למי שהוא. אתם יכולים להכתיר מישהו למלך או לרב גדול או לאפיפיור אבל הוא לא בהכרח נמצא בתדר גבוה מאוד שקרוב לאלוהים.

כדי לדעת ולהבין אם אדם מסוים נמצא בתדרים גבוהים, עליכם לעלות בעצמכם בתדר כדי להיות במקום של ידיעה ותחושה פנימית. כדי שתחושו את האנרגיות שלו ותדעו בתוככם פנימה אם הוא אמיתי או לא.

בקרוב מאוד יהיה תהליך של זיכוך האנרגיה. כל המתקשרים שהתדרים שלהם לא מספיק גבוהים ושאינם יכולים להגיע להארה בקרוב, יורדו מסולם הערכים ויחזרו למי שהם היו בעבר. שאר המתקשרים ידחפו קדימה ולמעלה בכל הכוח כדי להגיע להארה. זה יהיה תהליך קשה ומאתגר עבור רבים מכם. אל לכם לפחד. תהיו אמיצים ותלכו עם האנרגיות עד הסוף. מי שימשיך בתהליך יזכה בסופו של דבר בתהילה. עבדתם זמן רב לראות את הרגע הזה. תעמדו איתן מול האנרגיות ותלמדו להכיל אותן בתוככם פנימה. כדי להכיל את האנרגיות שמגיעות עליכם להיות מזוככים ונקיים מבפנים. זה יהיה הרף שאנחנו מציבים לכם. יושר, יושרה, אמת, צדק, טוב לב, נתינה, חמלה, אהבה ללא תנאי. מי שיעמוד בכך יזכה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.