09 Aug
09Aug

ערב טוב וברוכים הבאים. אנחנו בערב שער 8/8/21  אני מטטרון ואני נמצא איתכם כל הזמן ובכל רגע נתון עם כל אחד ואחת מכם. אני תומך, עוזר ואני מפיץ את האור ואת האהבה בכדור הארץ כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתחבר לתדר של האהבה ואז תרגישו את האהבה שנשלחת אליכם כל הזמן בכל לרגע נתון. אתם אומרים שאתם לא מרגישים את האהבה בחיים שלכם וזה נכון כי אתם נמצאים בתקופה מאוד מאתגרת. זה נובע מכמה דברים. בני האדם משתמשים ביותר ממה שהם צריכים במשאבים של כדור הארץ. מאז המהפכה התעשייתית למדתם לכרות זהב נחושת פחם נפט יהלומים ועוד הרבה דברים אתם מוציאים מאמא אדמה ומשתמשים בהם לצרכים האישיים שלכם. וגם אתם משתמשים בהרבה מאוד חומרים שעולים למעלה מתנדפים באוויר וגורמים לחור באוזון. האוזון זוהי שכבה אנרגטית ששומרת על המרקם של כדור הארץ מפני הקרינה של השמש. אומנם האוזון יכול לשקם את עצמו בכל פעם מחדש אבל זה יקרה רק אם אתם תפחיתו את גזי החממה שאתם משתמשים בהם על פני כדור הארץ ואז האוזון יכול להשתקם. הדבר השני שקורה בתקופה הזאת בכל שנה כדור הארץ מתקדם עוד קצת לכיוון השמש. כלומר השמש מושכת את כדור הארץ ובכל שנה כדור הארץ מתקרב לשמש ואז החום על פני כדור הארץ נעשה חזק יותר ואם תוסיפו את החום באוזון אז קיבלתם את אפקט החממה שאתם מרגישים אותו היום בכל מקום על פני כדור הארץ. ההתנהלות שלכם בשנים הבאות היא זו שיכולה לאפשר את השינוי על פני כדור הארץ. אתם מסתכלים החוצה ואומרים שמזג האוויר השתגע. מזג האוויר מתנהג כפי שהוא מתנהג בגלל התנאים שבו. ובני האדם יכולים להוות חלק מאוד נכבד בנושא הזה של כדור הארץ. הכדור משפיע על בני האדם ולהיפך.  גם המחלות והווירוסים שמשתוללים על פני כדור הארץ יכולים להיעלם אם בני האדם יתנהגו בכבוד אל הכדור ואל האקלים ויכוונו את עצמם פנימה במקום החוצה.

 כאשר אתם יושבים במדיטציה ומתבוננים פנימה ועושים שינוי פנימי, השינוי הפנימי שאתם עושים משפיע על השינוי החיצוני כולל על מזג האוויר. הכאוס שבפנים משפיע על הכאוס שאתם רואים בחוץ. מאחר שאתם בני אדם גלובאליים, אתם לא לבד, כל אדם קשור להרבה אנשים סביבו ומשפיע עליהם. לכן אם משהו קורה בסין ושם אנשים חווים קשיים אז במקום אחר בעולם אנשים ירגישו את הקשיים האלו ואז יגיבו אליהם. כל מה שאתם חווים היום אתם יכולים לשנות אתם יכולים לרפא. הכל בידיים שלכם. כל אדם הוא רופא. אתם הרופאים של עצמכם אתם לא צריכים עזרים חיצוניים כדי לרפא את עצמכם. הרפואה נמצאת בתוככם. אתם קיבלתם את זה בילד אין אתם קיבלתם את זה ברגע שנולדתם. הגוף שלכם נועד להילחם בכל ווירוס ובכל מחלה. במאה השנים האחרונות שאתם קוראים הרפואה המתקדמת מתוך רצון טוב לעזור אז הרופאים נותנים תרופות שמדכאות את המערכת החיסונית. ברגע שהמערכת החיסונית מדוכאת אז הגוף לא יכול לעמוד בפני הווירוסים החיצוניים. הדברים קשורים אחד בשני שום דבר לא לבד וגם אתם לא. יש כאן צבא שלם של ישויות אור שמגיעות בכל רגע נתון כדי לעזור לכל אחד ואחת מכם. אנחנו שומעים את הבקשות והרצונות שלכם ואנחנו כל הזמן נענים לכם ועוזרים לכם לקבל את מה שאתם רוצים. הכל פתוח. ואתם יכולים לבקש ולקבל כל מה שאתם רוצים. אבל לפעמים אפילו שאנחנו נותנים לכם את מה שאתם רוצים אתם נחסמים ולא מקבלים את זה. דעו כי הפחד הוא יצירה שלכם. אין פחד. זה לא משהו שקיים אלא משהו שאתם יוצרים בתוככם מתוך מה שקורה בחוץ מתוך מה שלימדו אתכם ומה שחינכו אתכם. אבל אם אתם נמצאים בפנים בתוך מדיטציה אז הפחד לא נוכח לא בפנים ולא בחוץ. כשאתם נמצאים במרכז בסנטר של עצמכם שום דבר לא יכול לזעזע אתכם ולהוציא אתכם מהמרכז מהמקום הבריא שלכם. ואז אתם אנשים בריאים ובסביבה שלכם לא מבינים איך זה יכול להיות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות במרכז. לעשות מדיטציות. כאשר אתם עושים מדיטציה אתם מתחברים למקומות הכי עמוקים בתוככם ואתם יכולים לעמוד מול כל הרגשות ולהתעמת איתם ולנצח. ברגע שאין רגשות אז אין גם פחד. יש רק אהבה. כאשר אנחנו שולחים לכם אהבה אתם יכולים לספוג את האהבה הזאת ולחיות מתוך אהבה. כאשר אתם חיים מתוך אהבה אז שום דבר שלילי לא יכול לזעזע אתכם ולהוציא אתכם מתוך השלימות הזאת שהגעתם אליה. 

מדיטציה

 תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו כדור אור לבן מעל הראש ותכניסו אותו פנימי ותתמלאו באור לבן תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור כלפי מעלה ככל שאתם עולים יותר גבוה אתם משילים מעליכם את הקליפות. הפחד האגו החרדות הטראומות הישנות המחשבות אני לא מספיק טוב/ה וכו'. כאשר אתם עולים למעלה אתם מגיעים למקום שכולו אור. ואתם פוגשים ישות בצבע וורוד מוזהב והיא אומרת לכם אני אהבה. בואו תתמזגו איתי תקבלו אותי לתוככם תתמזגו איתי באנרגיה של אהבה ותהיו אחד איתה. תרגישו את האהבה זורמת איתכם בתוך הוורידים והעורקים ואתם מתבוננים מתוך אהבה. העיניים שלכם מלאים באהבה כלפי כל יצור ובמיוחד כלפי עצמכם. תראו שאתם ועוד הרבה מאוד ישויות אור ומלאכים הולכים לחור באוזון ואתם ממלאים אותו וסוגרים אותו והאוזון כשהוא שלם מגן על כדור הארץ מפני הקרינה. עכשיו תראו שהמלאכים נכנסים לכדור הארץ ואוספים בתוך שק מיוחד את כל האנרגיה של גזי החממה שנפלטים מכל מקום על פני כדור הארץ. הרבה מאוד ישויות אור ומלאכים אוספים את האנרגיה הזאת של גזי החממה שנפלטים מכל מקום על פני כדור הארץ מהקיטור מכלי הרכב ממטוסים מהטילים ומכל דבר עם מנוע של נפט דלק פשוט אוספים את כל הפיח הזה לתוך השקים הלבנים ובתוך השקים האלו יש אנרגיה מיוחדת שמשנה את התדר של גזי החממה והופכת אותם לאנרגיה נקייה. את האנרגיה הנקייה הזאת המלאכים מפזרים מעל האוקיאנוס. המים באוקיאנוס מתאדים והופכים לעננים שמורידים הרבה מאוד גשם נקי מטוהר הגשם יורד מעל האוקיאנוסים מעל היבשות ההרים האגמים ומנקה את האוויר. תראו את זה קורה הלכה למעשה. ככל שתדמיינו את זה יותר זה יהיה אמיתי יותר. תראו שהמים נעשים נקיים ומתוקים והרבה מאוד צמחים ועצים חדשים צומחים על פני כדור הארץ בכל מקום. והעצים מקבלים לתוכם את דו תחמוצת הפחמן ופולטים חמצן שעוזר לאנושות לשקם את עצמם. תראו את העצמם והצמחים בכל מרפסת ובכל חצר ומרעננים את הנשימה.  תראו שכדור הארץ הופך לגן עדן עלי אדמות. 

 לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף ולאט לאט תפקחו עיניים. 

וכך הוא    

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.