01 Mar
01Mar

אתם האחים ואחיות שלנו אתם נבראתם כצלמנו וכדמותנו כשאתם מדברים על אלוהים אתם מתייחסים לאל אחד שברא אתכם מי שיצרו אתכם אלו הם קבוצה שלישויות אור ישויות על ויצרו אתכם ואותנו כצלמם וכדמותם. כלומר גם אנחנו וגם אתם אחד. אתם בדיוק כמונו, ישויות אור ישויות על. אנחנו מעריצים ואוהבים אתכם כי בחרתם לרדת בתדר האנרגטי שלכם כדי לרדת לאדמה ולהיות כאחד האדם ולהתגלם בתוך גוף פיזי. עצם זה שנכנסתם לתוך גוף פיזי זה אומר שירדתם בתדר האנרגטי כדי להתאים את עצמכם למקום שבו הגעתם אליו. אתם הייתם חייבים לרדת. ועל כך אנחנו מעריצים אתכם כי הבחירה לא הייתה קלה. אתם רגילים להיות באור, רגילים לעוף, לעשות דברים כהרף עין, להצליח. כשירדתם לתוך גוף פיזי הייתם מוכנים לרדת אפילו עוד יותר כדי לחוות על בשרכם את החיים האלו על פני האדמה. אבל עכשיו בתקופה הזאת אתם משתוקקים עורגים תשוקה מאוד עזה לחזור למי שהייתם באמת. לחזור לתדרים הגבוהים לחזור למקום שממנו באתם. אתם משתוקקים לאהבה הקוסמית שעטפה אתכם כל הזמן התשוקה הזאת נמצאת לכם בתוך ה- DNA    

    אתם מחפשים את המהות הפנימית שלכם ברחבי העולם אתם לא צריכים לעשות זאת כי האהבה נמצאת בפנים אלוהים נמצא בפנים התשוקה נמצאת בפנים. כל מה שאתם צריכים זה להתבונן פנימה. אתם עברתם תקופות מאוד קשות וחשבתם שאם תיצמדו לדת אחת מסוימת אז תמצאו את אלוהים בדת הזאת. אבל אלוהים לא שייך לדת מסוימת, אלוהים לא שייך לאף דת. כאשר אתם מסתכלים פנימה ומתחברים עם העצמי הגבוה שלכם ועם האהבה הקוסמית אתם בעצם התחברתם לאלוהים. כי אלוהים לא נמצא בשום מקום אחר מאשר בתוך הלב שלכם. 

במשך הדורות אתם אילצתם אחד את השני והרגתם אחד את השני וחשבתם שאם כולם כל האנשים על פני כדור הארץ יאמינו במה שאתם מאמינים אז יבוא המשיח ויהיה שינוי על פני האדמה וכולם יהיו בתדר אחד ויהיה שלום. אתם לא יכולים לאלץ לעשות שינוי או להאמין במה שאתם מאמינים אתם לא יכולים לאלץ אחרים ללכת בדרך שלכם. כאשר קבוצה של אנשים עולים אל ההר כל אחד מוצא את הדרך שלו כדי להגיע לפסגה. ומה שחשוב היא הדרך. לעבור את הקשיים והמהמורות ולהצליח להגיע לראש ההר. כשאתם מגיעים לפסגת ההר אתם מתחברים לאלוהים. 

מדיטציה 

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה שלכם תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור למעלה למעלה עוד ועוד יותר גבוה.. תראו שאתם מגיעים למקום שיש בו בריכה ענקית של מים כחולים. תטבלו בתוך הבריכה הזו ותטבלו בברכה הזאת שבע פעמים. כשאתם יוצאים מתוך הבריכה תראו שאתם יוצאים נקיים וטהורים. תראו שאתם ממשיכים לעלות בתוך עמוד האור ואתם מגיעים להר מאוד גבוה. אתם עולים על ההר וממשיכים לעלות גבוה גבוהה  על ההר ומגיעים לפסגת ההר. על הפסגה אתם רואים את הסנה הבוער. 

אתם מתבוננים על האש ויודעים שהאש הזאת לא שורפת היא רק מטהרת. אתם מתבקשים להיכנס לתוך הסנה ולעבור דרכו. כשאתם בתוך הסנה תראו שמתקלפים מכם הרבה מאוד קליפות.  פחדים, חששות, טראומות, חבלות, מחלות, וירוסים וכל מה שאתם לא צריכים יותר בחיים שלכם. אחרי שאתם מתקלפים אתם יוצאים מתוך הסנה אתם מתבוננים ורואים את כדור הארץ מלמעלה. אתם רואים שכדור הארץ מתחיל לעלות בתוך עמוד של אור. כדור הארץ מגיע לאוקיאנוס האינסוף. 

כדור הארץ טובל בתוך אוקיאנוס האינסוף בתוך המים הכחולים והצלולים. כעת תראו שכדור הארץ נמשך כמו עם מגנט בתוך עמוד האור וממשיך לעלות למעלה למעלה ומגיע לסנה הבוער והוא נדחף לתוך הסנה ותראו שכדור הארץ מתחיל להתקלף. הוא מקלף מעליו את כל האנרגיות הקשות של הפחדים האסונות הרציחות המלחמות והמרד וכל מה שבני האדם על פני כדור הארץ השליכו עליו במהלך כל העידנים של האנושות על פני כדור הארץ. 

תראו שכדור הארץ מתגלגל מחוץ לסנה הבוער ואתם רואים כדור הארץ כחול עדין וטהור ובני האדם על פני כדור הארץ נקיים וטהורים. תראו שכדור הארץ נעטף באנרגיה קוסמית וורודה. אתם יצרתם את כדור הארץ מחדש השינוי כבר קרה השינוי כבר כאן אתם תחוו הלכה למעשה בחיים הפיזיים שלכם בתקופה הבאה. תשלחו הרבה אור וורוד של אהבה קוסמית לכדור הארץ ולכל בני האדם לבעלי החיים לעצים ולצמחים ולכל מה שיש.

 כעת תנשמו עמוק ולאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף 

שימו לב איך אתם מרגישים מה קורה סביבכם ולאט לאט תפקחו עיניים.

 וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.