11 May
11May

ערב טוב וברוכים הבאים היום יום ראשון 9 במאי 2021 

היום נדבר אתכם על אחדות גלובלית בעידן הזהב אני מטטרון וכמו תמיד אני נמצא אתכם בכל רגע נתון עם כל אחד ואחת מכם אתם לא לבד אתם תמיד מגובים מוכלים ואהובים אנחנו שולחים לכם כל הזמן אהבה ותומכים בכם בכל רגע נתון. אפילו שלפעמים אתם מרגישים בודדים וחלשים זה בגלל שאתם מתרחקים מאיתנו. ככל שתתקרבו אלינו יותר תרגישו יותר עוצמתיים ותכילו יותר מהאנרגיה שאנחנו שולחים אליכם. כאשר הישות נבראה כאשר הנשמה נבראה הישויות השייכות לאותה נשמה היעוד שלהן וגם היעוד של הנשמה זה לחזור למקור שממנו נבעו. וכל ההתפלגות וההתפצלות ביקום של הישויות ושל הנשמות שהן מתפצלות ונפוצות בכל הגלקסיות העולמות והיקומים. הן מתפצלות כדי ללמוד להתאחד. זה השיעור של הישות וזו גם הקארמה שלה וזו הקארמה של כל אחד ואחת מכם. במשך אלף השנים האחרונות למדתם איך להפריד את עצמכם מעצמכם רציתם לחוות ולהרגיש איך זה להתרחק כמה שאפשר יותר מאלוהים מהמקור. איך זה מרגיש כשאני רחוק מהמקור שלי. 

כאשר אתם חווים את זה אתם מבינים שככל שאתם מתרחקים מהמקור אתם נחלשים וככל שאתם מתקרבים למקור אתם מתעצמים. את זה אתם כבר מבינים עכשיו שאתם בתהליך של הרחבת התודעה והמודעות. כאשר אתם מרחיבים את המודעות והתודעה אתם מבינים דברים מבלי שיסבירו לכם אתם פשוט יודעים. עכשיו אתם יודעים שכדי להיות בריא מאוזן והרמוני ומלא שפע אתם אמורים להיות מאוחדים ושלמים בפנים בתוככם ומתוך השלמות הפנימית מגיעה השלמות הגלובלית. כל דבר מתחיל מבפנים. כאשר אתם שלמים ומושלמים בתוככם אתם יכולים להוציא את זה החוצה ואז אתם שלמים ומושלמים.  וזה מה שאתם מוציאים ומקבלים חזרה ואז כל החיים שלכם הופכים להיות הרמוניים. ואז אתם חיים מתוך אהבה שלמות ואמון. היו פעמים בעבר שניסו ליצור אחדות באופן חיצוני בכוח קראו לזה קומוניזם והיום אתם רואים שזה לא צלח. כי אי אפשר לעשות אחדות מבחוץ. אחדות צריכה לבוא מבפנים באופן ספונטאני. אהבה צריכה לבוא מבפנים באופן ספונטאני. ואת זה אתם מבינים כאשר אתם עולים בתודעה. ככל שאתם עולים בתודעה יותר גבוה המרחב שלכם מתרחב ואז אתם נמצאים במרחב הרבה יותר הרמוני ואז אתם יכולים להשפיע על הסביבה. ככל שאתם מרחיבים יותר את התודעה שלכם אתם משפיעים על יותר ויותר אנשים במקומות הרבה יותר רחוקים. ואז אתם רואים איך התדרים מתחלפים ומשתנים. אתם רואים את זה הלכה למעשה בעולם שלכם שהממשלות מחלפות ובאים אנשים יותר הרמוניים ויותר מאפשרים משהיו קודם. ככל שהתדר יעלה יותר ממשלות יתחלפו והעולם ישתנה גם בממשלות שהיום נראה שכאילו הן נמצאות מאוד נמוך ומשתמשים בכוחנות כדי לשלוט. התפיסה הזאת שאם אני לא שולט אז אני לא קיים תשתנה ויתפוגג כי אנשים יבינו שאין צורך לשלוט כדי שאנשים ישימו לב אליך אין צורך לשלוט כדי שתרגיש שאתה יותר טוב מאחרים. אדם שרוצה לשלוט זה אומר שהוא חסר בטחון. כי הוא כל כך חסר בטחון ומלא פחד אז הוא חייב לשלוט כי הפחד שולט בו. עצם זה שהוא שולט הוא מרגיש יותר טוב עם עצמו. אין צורך לשלוט. אדם ברמת תדר גבוה אין לו את הרצון לשלוט. הוא יודע שהוא מספיק. מספיק טוב, מספיק חכם, מספיק חכם. הוא לא צריך לשלוט באף אחד כדי להוכיח את זה. הוא יודע את זה מבפנים וברגע שהוא שלום עם זה אז הוא לא צריך לשלוט בדבר. הוא רק צריך להיות בנוכחות. לכן השליטה היא לאט לאט תתחיל להתפוגג גם עם אצל האדם הפשוט וגם אצל השליטים.

 אז אתם שואלים איך אפשר להגיע לאחדות גלובלית? 

אתם עברתם במשך 20 השנים האחרונות עברתם תהליך של טרנספורמציה מאוד עמוק. הרגשתם את זה מבפנים כי היה לכם מאוד קשה וגם ראיתם את זה בסביבה. כל הכאוס שהיה המלחמות המוות הפיגועים וכל מה שקרה בעשרים שנה האחרונות זה היה כור היתוך כדי לשבור את הישן. זה כמו לקחת ספוג מלא מים ולסחוט עד הסוף. לנקות את כל מה שנמצא. כדי לנקות מבפנים צריך להיכנס מאוד עמוק. זה כמו שאתם לוקחים בקבוק עם מים מלוכלכים ואתם מכניסים יותר מים לבקבוק ואז המים מתחלפים ונשארים רק מים נקיים בבקבוק. זה התהליך שאתם עוברים בשנים האחרונות והתהליך הזה ילך יתגבר. מאחר שאתם הייתם בתדר גבוה לא תרגישו את זה כל כך חזק. זה יהיה יותר קל לעובדי האור ולמחוברים לאור. האנשים שלא מחוברים לאור יהיה להם הרבה יותר קשה. דיברנו איתכם בשנת אלפיים שיהיו שני כדורי ארץ. בכדור ארץ אחד יהיו אנשים רוחניים ויעלו יחד עם הכדור ובכדור הארץ השני יישארו אנשים שלא יעשו שינוי ואז יצטרכו לעזוב את כדור הארץ. עכשיו התהליך נעשה יותר מהר. ראיתם את השנה האחרונה עם מחלת הקורונה. יהיו אירועים נוספים בעולם אבל בכם זה לא יפגע. אתם תעברו ליד הזרם. הדברים לא יפגעו בכם. כדי לעלות בתדר נעשה מדיטציה 

מדיטציה

 תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה תדמיינו שאתם נמצאים בתוך עמוד אור לבן ואתם עולים בתוכו למעלה למעלה כשאתם עולים אתם יכולים להתבונן על כדור הארץ ורואים שכדור הארץ מתפצל לשניים ואתם רואים שני כדורי ארץ. כדור ארץ אחד בהיר לבן ומלא אור וכדור ארץ השני חשוך ואטום אין שם מספיק אור. תראו שכדור הארץ המואר עולה הרבה יותר מהר כלפי מעלה בתוך עמוד אור משלו. הכדור הארץ השני עולה מאוד לאט.

 תבקשו עזרה מהמלאכים הכרובים ואלוהים לעזור לכדור הארץ לעלות בתדר. תראו שכדור הארץ נעטף באור לבן וזוהר. האור הזה מתחיל לשנות את התדר של מה שיש בתוכו והתדר עולה וכדור הארץ הופך לצבע אפור. תראו שהרבה מאוד ישויות אור ומלאכים עומדים מסביב לכדור הארץ ושולחות הרבה מאוד אור לבני האדם לאדמה לבעלי החיים ולכל מה שיש. תראו שלאט לאט כדור הארץ מתחיל לשנות את הצורה והתדר שלו והוא הופך להיות אפור בהיר. כדור הארץ מתחיל לעלות קצת יותר מהר. תראו שכדור הארץ הופך להיות למואר. כעת תראו ששני כדורי הארץ עומדים זה מול זה שניהם לבנים וזוהרים וכעת הם מתמזגים לכדור ארץ אחד. כדור הארץ החדש עולה בתדרים עוד ועוד ועוד יותר גבוה. כדור הארץ עולה וממשיך לעלות וישויות האור והמלאים סביבו עוזרים לו לעלות. תעשו את המדיטציה הזו בכל יום ותפיצו אותה כמה שיותר לחברים שלכם כדי שגם הם יעשו. ככל שיותר אנשים יעשו את המדיטציה הזו זה ישפיע על כדור הארץ על האדמה על בעלי החיים העצים והצמחים וכל מה שיש. וגם ישפיע על הישויות שמשוועים לאור. תראו את כדור הארץ עולה ועולה ועולה בתוך עמוד אור לבן וזוהר. ככל שהוא עולה יותר גבוה אז יש עוד ועוד לעלות לאינסוף. כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לתוך הגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים.

 וכך הואי

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.