06 Apr
06Apr

תעצמו עיניים ותתבוננו בדופק הלב ובנשימה. כאשר אתם נושפים תנשפו את כל מה שאתם לא צריכים החוצה מהגוף שלכם.

תדמיינו שכולנו יושבים בתוך מרכבה בצבע סגול והיא מתחילה להסתחרר. מסביב למרכבה ובתוכה נמצאים ישויות האור והמלאכים ועוזרים לקחת את המרכבה כלפי מעלה. המרכבה מסתחררת ועולה למעלה בתוך עמוד של אור שמתחבר לבורא.

תראו שהמרכבה מגיעה לתוך הכיל לבן שקוף, כאשר בתוך ההיכל יושבות ישויות אור שקופות ומלאכים עם כנפיים זוהרות. הישויות יושבות במעגל ואתם מתבקשים לשבת בתוך המעגל כאשר כל המלאכים מסביב עוטפים אתכם באור נגוהות אור אלוהי.

תושיטו את שתי הידיים לפנים ותראו שמגיע מלאך ומניח לכם על כפות הידיים קריסטל בצבע סגול שהופך לאור סגול. קחו את שתי הידיים שלכם ותניחו אתה על הלב.

תרגישו את הריפוי של הלב שלכם. תנו לאנרגיה הסגולה הזאת לזרום בתוך הגוף שלכם. תראו שהמלאך נוגע לכם בעין השלישית ופותח לכם את העין השלישית כדי שתוכלו לראות מעבר לחמשת החושים.

תראו שהמלאך נוגיע לכם בצ'קרת הכתר והיא נפתחת לרווחה. ואור אלוהי מגיע מלמעלה ונכנס דרך צ'קרת הכתר וממלא אתכם באור נגוהות אור של הבורא הראשוני.

תראו שאתם מתחילים לקלף קליפות מסביב. קליפות נופלות אלו כל האנרגיות שאתם לא זקוקים להן יותר. תראו שמה שנותר מכם זוהי הליבה.

ואתם נראים ישות של אור. ישות מוארת. וכל האיברים שלכם מוארים. כשאתם מתבוננים דרך הכתר כלפי מעלה אתם יכולים לראות עוד ישויות אור ומלאכים שמגיעים ומשתתפים בריפוי שלכם.

כעת תראו שהרבה מאוד בני אדם מגיעים ויושבים בתוך המעגל ווהמעגל של יושיות האור והמלאכים הולך ומתרחב ועוד בני אדם מגיעים כדי לקבל את האנרגיה של המקור האלוהי. אנשים מגיעים מכל קצווי תבל. אלו הם אנשים שהרחיבו את התודעה והמודעות שלהם ומוכנים לעשות צעד אחד קדימה ולרפא את עצמם. אלו אנשים שמוכנים לומר "הנני" וליישם את הייעוד שלהם בחיים האלו על פני האדמה. תראו שהמעגל הולך ומתרחב וגדל ומתעצם. והאנשים משילים מעצמם את הקליפות והופכים לאור.

כעת תראו שכל האנשים שהפכו לאור מגיעים חזרה לכדור הארץ ונוגעים בלבבות של אנשים אחרים כדי להאיר אותם. זהו בעצם היעוד שלכם. להתפתח ועזור לאחרים להתחבר לאור. ואז גם הם מתפתחים ועוזרים לאחרים וכך המעגלים של האור הולכים וגדלים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.