11 Nov
11Nov

בואו נעצום עיניים ונתמלא באור לבן.

אנו מבקשים לזמן את ישויות האור, המלאכים, מטטרון, המלאך מיכאל

תראו שהמלאכים מגיעים בתוך מרכבה כחולה והם עומדים בקצוות של המרכבה.

תראו שהמרכבה מכילה את כל החדר הזה וכולנו יושבים בתוך המרכבה.

המרכבה מתחילה לעלות כלפי מעלה בצורת ספיראלה בתוך עמוד אור לבן וזוהר. ככל שהיא עולה גבוה יותר כך אנו מרגישים שאנו מתקלפים וכאילו מסירים מעלינו מעיל כהה. שימו לב שאתם יותר פתוחים וקלילים ומרגישים מאווררים יותר. מרגישים שאין עליכם שום כובד או עול.

ככל שהמרכבה עולה כלפי מעלה כך היא גדלה ויכולה להכיל יותר. תראו שהמרכבה גדלה כל כך שהיא יכולה להכיל את כל כדור הארץ בתוכה. וכך כדור הארץ מוכל בתוך המרכבה שעולה כלפי מעלה וגם הוא משיל מעליו אנרגיה כהה. המלאכים לוקחים את האנרגיה הזו ומשנים לה את התדר כך שהיא הופכת לאנרגיה לבנה וזוהרת. כך היא נכנסת חזרה לכדור הארץ ועושה שינוי בתוכו.

תראו את השינויים שחלים על פני כדור הארץ ואת בני האדם שהופכים להיות אוהבים, טובים, נותנים וחומלים. תראו שכדור הארץ הופך לגן עדן עלי אדמות שבו כל בני האדם וכל הברואים חיים בהרמוניה ובשלום.

תראו את כל החומות נופלות וכלי הנשק מתכלים והמלחמות פוסקות. תראו את האהבה והחמלה והשיתוף והאחווה שמתחוללת על פני כדור הארץ בין כל הברואים.

תראו את השלום מתקיים בתוך כל אחד מבני האדם ובכל מקום על פני כדור הארץ.

כאשר אתם ממשיכים לעלות בתוך המרכבה תראו שהמרכבה ממשיכה לגדול ומכילה בתוכה כוכבים וגלקסיות אחרות שמשתנים גם כן.

תראו את עצמכם שהפכתם למלאכים בדיוק כמו אותם מלאכים שמובילים אתכם בתוך המרכבה. תראו את הכנפיים הלבנות המלאכיות שלכם ותחושו את האנרגיות שזורמות לכם בתוך הגוף. שימו לב לשינויים הפנימיים שאתם עושים.

כעת כשאתם מלאכים, אתם יכולים לשנות בדמיון שלכם את החיים שלכם. תראו את החיים שלכם זורמים לכם מול העיניים כמו בסרט. תנו לסרט הזה לזרום ותעצרו אותו במקום שבו אתם רוצים לשנות דברים. תשנו את מה שאתם רוצים לשנות בדמיון שלכם ואז תתנו לסרט להמשיך הלאה. כך אתם יוצרים את החיים שלכם מחדש.

דעו כי אתם בוראים של החיים שלכם ויכולים לברוא כל דבר שאתם רוצים. אתם בוראים בדיוק כמו אותן ישויות אור נעלות שבראו אתכם. אותן ישויות שאתם קוראים להם בשם
"אלוהים".

כעת אתם עוברים תהליך של שינוי התודעה ושינוי התפישה שלכם. כאשר זה יקרה אתם תוכלו גם לברוא. כי אז תדעו שאינכם שונים מכל המלאכים הנעלים שנמצאים סביבכם כעת. ואז תוכלו גם לברוא את כדור הארץ שלכם מחדש. בריאה מחדש תביא לכם שקט והרמוניה פנימית וחיצונית. כל שעליכם לעשות הוא לשנות את התודעה והמודעות שלכם ולראות את העולם שלכם באור אחר, בצורה אחרת, בצורה יותר יפה וזורמת. לתת מבלי לחשוב "מה יצא לי מזה" ולדעת שהעולם בורא את עצמו מחדש בכל רגע נתון. אתם בוראים את עולמכם מחדש בכל רגע נתון. ואתם עושים זאת באמצעות המחשבות והדמיון שלכם. לכן הטלביזיה למשל או הסרטים שאתם רואים משפיעים עליכם כל כך. כי הם עובדים על הדמיון שלכם וכך אותם אנשים שמפעילים אותם שולטים בכם.

ככל שיותר בני אדם יפסיקו לצרוך כל כך הרבה טלביזיה וסרטים ויתבוננו פנימה לתוך עצמם במדיטציה ויעשו שינויים פנימיים, כך תוכלו לשנות את המציאות שאתם חיים בה כעת. כי כעת אתם חיים את המציאות של אלו ששולטים בכם. הם מובילים אתכם לתוך בור עמוק מאוד. וזו בחירה שלכם אם ליפול לתוכו או לצאת לדרך חדשה משלכם.

תבחרו בטוב.

וכך הוא


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.