20 Nov
20Nov

בוקר טוב יקירים, בעקבות מה שקורה בדרום, בעיצומו של מבצע עמוד ענן, כאשר תושבי הדרום יושבים במקלטים ובמקומות מוגנים, נעשה מדיטציה וניצור בה הגנה אנרגטית על כל האזור.


מדיטציה

נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. תדמיינו כדור אור כחול מול האף ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור כחול. תראו שכל הגוף שלכם מלא באור כחול ואתם מרגישים רגועים ושלווים.

תדמיינו שכל הסביבה שלכם מוכלת בתוך האור הכחול וגם האנשים שאתם אוהבים, ההורים, האחים, הילדים, השכנים, כולם עטופים באור כחול. תרגישו את הרוגע והשלווה.

כעת תבקשו את העזרה של המלאכים. המלאך מיכאל, גבריאל, רפאל, אוריאל, מטטרון ויהווה. תבקשו מהם עזרה להגן על מדינת ישראל ועל עם ישראל. תראו שהמלאכים בונים כיפה של אור זהב מעל כל האזור ומעל כל מדינת ישראל. אור הזהב הוא אור מגן מפני חדירה של כל דבר, גם פיזי, גם אנרגטי וגם רוחני. תראו שכיפת זהב הזאת עוטפת את כל האנשים ואת כל המקומות.

תראו בעיני רוחכם שכל טיל שמנסים לשגר נכשל והוא לא עף לשמיים ולא מגיע למטרה. תראו שיש הגנה אנרגטית מעל כל מדינת ישראל. תרגישו מוגנים ומוכלים בתוך האנרגיה הזאת של הזהב. תרגישו שאתם עוצמתיים ורגועים, הלב שלכם רגוע נינוח ושלו.

תראו את כל האנשים שמחים, אוהבים, תשלחו אור כחול לכל האנשים. תראו אותם שלווים ורגועים. תראו את המלאכים עומדים מעל כיפת הזהב ושולחים אור זהב לכל אדם ולכל מקום. תרגישו את הרוגע והשלווה. תרגישו את הנוכחות האלוהית. את הבורא הכל יכול. תרגישו את השלווה בתוככם ותיצרו את האהבה בפנים. כאשר אתם שלווים ורגועים בתוככם פנימה, אתם מחצינים את הרוגע והשלווה. ואז השלווה והרוגע נמצאים בכל מקום מסביבכם.

ככל שיותר אנשים יעשו את המדיטציה הזו  אז הרוגע והשלווה החיצוניים יגברו ואז תהיה רגיעה כללית הרבה יותר מהר. תשתדלו לא לראות הרבה טלוויזיה ורדיו וגם עיתונים. אני לא אומרת לכם לא להיות מעודכנים, תהיו מעודכנים פעם או פעמיים ביום, אבל לא להיות בתוך האנרגיה הזאת כל היום. כל דבר שיהיה לו פרופורציה. ואל תתנו לתקשורת ולפוליטיקאים למשוך אתכם באף. תהיו עצמכם, במרכז שלכם, תהיו נוכחים, תהיו עוצמתיים, אל תהיו חלשים,  תעטפו את עצמכם באור זהב. כי אור הזהב מגן עליכם. ויביא אתכם לחוף מבטחים. שימו לב למחשבות שלכם. אם יש לכם פחד, אתם יוצרים את מה שקורה עכשיו. הפחד שלכם מושך את האנרגיה הזאת. תירגעו. תהיו בתוך הלב, בתוך המשכן של הלב. תהיו אהבה. אלוהים אוהב אתכם ודואג לכל אחד ואחד מכם. תאהבו את עצמכם כפי שאלוהים יאהב אתכם. תראו את עצמכם מוארים ומאוחדים בתוך האנרגיה האלוהית.  וכך הוא.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.