17 Mar
17Mar

מדיטציה להכרת תודה לאמא אדמה

17 במרץ 2018

 

בוקר טוב וברוכים הבאים

היום אנחנו בפארק קנדה  לומר תודה לאמא אדמה עושים מדיטציה לכבוד אמא אדמה לומר לה תודה שהיא מניבה עבורנו בני האדם והאנושות כל כך הרבה מהטוב הזה. אז אנחנו היום נעשה מדיטציה כדי להטעין אותה באנרגיה ולומר לה תודה.

מדיטציה

בואו נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה, ברקע יש פה ילדים משחקים, ניקח נשימה עמוקה דרך הבטן וננשוף דרך הפה, דופק הלב מחבר אותנו לגוף והנשימה מחברת אותנו לנשימה שלנו. תמשיכו לנשום לתוך הבטן מהאף ותנשפו דרך הפה.

כעת תדמיינו שמגיעה קרן אור בצבע לבן זהוב טורקיז ומגיעה לאמצע המעגל ונכנסת לתוך האדמה. האור ממשיך להגיע ונכנס לתוך האדמה ומתפזר בתוך האדמה פנימה. תראו את שורשי העצים שסופגים את האור הזה ונטענים והאור עולה במעלה הגזע אל העלים. 

תראו שעוד ועוד אנרגיה מגיעה לכל הקבוצות שעושות מדיטציה היום והאנרגיה מתפזרת בתוך האדמה לעומק האדמה.  תראו שבתוך האדמה יש הרים ועצים ויערות ומים ואגמים ואוקיאנוסים ובעלי חיים מכל הסוגים וישויות אור שיושבות בתוך האדמה וסופגות את האנרגיה שמגיעה מלמעלה. תראו שהמים מתעשרים באנרגיה וזורמים בתוך האדמה פנימה ומביאים את האנרגיה לכל מקום. האנרגיה ממשיכה לזרום בתוך האדמה. 

תראו שיש יערות שלמים עם המון עצים צמחים פרחים ופירות והאנרגיה עוטפת את כדור הארץ גם מסביב. תראו שכאשר בני האדם הולכים על פני האדמה הם נטענים מהאנרגיה שיוצאת מתוכה ומתעצמים. תראו שכל מה שיש על פני האדמה ובתוכה נטענים מהאנרגיה שמגיעה מלמעלה. 

תתבוננו מלמעלה ותראו שמגיעות ישויות אור והרבה מאוד מלאכים עם כנפיים לבנות והם עומדים במעגל מסביב לכל הקבוצות על פני כל כדור הארץ. תראו שהמלאכים מגיעים ועומדים מסביבכם. מאחורי כל אדם שיושב בתוך המעגל עומד מלאך. תראו שלאט לאט המלאך מתקרב יותר ויותר אליכם עד שהוא נטמע בכם. אתם והמלאך אחד. תראו ותרגישו שאתם יכולים לראות ולהרגיש ולחוש מהעיניים של המלאך, אתם יכולים להרגיש מהלב של המלאך. תרגישו שאתם המלאך. 

כעת תתבוננו במבט מלמעלה על כדור הארץ ותראו שכל הקבוצות מתחברות יחד אוחזות ידיים מעגלים מעגלים מסביב לכדור הארץ. בין כל שני בני אדם עומד מלאך וכולם אוחזים ידיים מסביב לכדור הארץ. תראו שמלמעלה מגיעה אנרגיה מהמקור ונכנסת דרך מרכז המעגל פנימה לתוך כדור הארץ ויוצאת החוצה מתוכו ועוטפת אותו. כדור הארץ עטוף באנרגיה מבפנים ומבחוץ. 

כעת תתבוננו על הגוף שלכם ותתרכזו באזור צ'קרת הלב ותראו שמתוך צ'קרת הלב יוצאת אנרגיה בצבע כחול ואתם מפיצים אנרגיה של ריפוי לכל עבר. גם לעצמכם. תתבוננו מסביבכם ותראו את העצים מלבלבים, הדשא ירוק, הפרחים פורחים ויש שגשוג וצמיחה לכל מקום שאתם פונים. כאשר האדמה משגשגת ופורחת גם אתם משגשגים בכל מה שאתם עושים. 

תאהבו את עצמכם, תאהבו את מי שאתם, ותאהבו זה את זה. כי אתם אהבה.

וכך הוא

במהלך המדיטציה הנחנו קריסטלים במרכז המעגל להטענה אנרגטית. לאחר המדיטציה עשינו טכס להטמנת הקריסטלים המוטענים באנרגיה מתחת לעצים שבפארק.

זה היה בוקר עוצמתי ויפה במיוחד.

תודה לכל מי שהשתתף תודה לאמא אדמה ותודה למלאכים.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.