01 Jun
01Jun

נעצום עיניים נדמיין כדור אור מעל הראש ונתמלא באור לבן.

תדמיינו שכולנו יושבים בתוך פירמידה כחולה והאנרגיה מהפירמידה נכנסת לתוכנו ומשנה את מה שיש בפנים. כל מה שלא היה מאוזן מתאזן, המחשבות השליליות נעלמות ולאט לאט כל אחד מאיתנו הופך להיות ישות כחולה.

תראו שמהשפיץ של הפירמידה נכנסת קרן אור בצבע סגול והופכת את כל הפירמידה לסגולה. תראו שמגיעים לתוך הפירמידה המלאך מיכאל, המלאך גבריאל, המלאך רפאל, המלאך אוריאל. תראו שהמלאך מיכאל נוגע לכל אחד בעין השלישית, בגרון ובלב עם חרב מאור סגול ונוצר משולש שבאמצעותו אנו מתחברים אחד עם השני. זוהי צורת תקשורת חדשה. אנו יכולים לראות, להבין ולהרגיש בעת ובעונה אחת.

תראו שהמלאך רפאל פותח לכם את הכנפיים המלאכיות מאחור ואתם נראים כמו מלאכים בסגול. המלאך גבריאל נוגע לכם בבטן ומאפשר לכם לשחרר את כל הרגשות הנמוכים ולהכניס במקומם אנרגיה חדשה, נקייה וזוהרת.

המלאך אוריאל נוגע לכם בצקרת הכתר פותח אותה ומאפשר לאנרגיות זוהרות שמגיעות מלמעלה להיכנס דרך צקרת הכתר ולמלא אתכם באור לבן וזוהר ישירות מהבורא הראשוני.

כעת כשאתם נמצאים בתדר גבוה, אתם יכולים להתפזר על פני כדור הארץ ולהעניק לאנשים אחרים את האנרגיות שקיבלתם. אתם יכולים לגעת להם בלב כדי לפתוח להם את צקרת הלב ולהעניק להם את האהבה שקיבלתם. אתם יכולים לגעת להם בעין השלישית ולאפשר להם לפתוח את הראיה שלהם. אתם יכולים לגעת להם בכתר כדי לאפשר להם להיפתח לעולמות גבוהים. אתם יכולים לגעת באנשים לכל אחד לחוד או בקבוצות.

תיצרו מעגלים של אנרגיה כאשר אתם נמצאים במעגל הפנימי והאנרגיה הולכת ומתפזרת הלאה מכם בצורה מעגלית. תראו את המלאכים עומדים מלמעלה ומכוונים את האנרגיה. תבינו שאתם רק צינור של אור ואתם מאפשרים לאנרגיה לעבור דרככם. תראו את השינויים שקורים אצל בני האדם, השינויים שקורים על פני האדמה, בבעלי החיים, במים, באוויר ובכל דבר על פני כדור הארץ.

העולם שאתם חיים בו כיום הוא העולם שיצרתם אותו בעבר. כל מה שאתם חווים גם בפאן האישי וגם הגלובאלי אתם יצרתם גם כאנשים אינדיבידואלים וגם כאנושות. אתם יצרתם את המלחמות, השפע והעוני ואתם ממשיכים ליצור את כל מה שאתם חווים וכל מה שחוויתם אי פעם וכל מה שתחוו בעתיד. אתם היוצרים והבוראים של העולם שלכם. אתם הבוראים, יש לכם יכולת לברוא והבריאה שלכם היא גם בפרטים הקטנים וגם בפרטים הגדולים ביותר, אתם בוראים את כל מה שקיים. אתם אפילו בוראים את הכוכבים והגלקסיות והשמשות. הבריאה היא קולקטיבית ובמשך מאות אלפי שנים בראתם את הדברים האלו ולא ביום אחד. אם היום אתם מרגישים שמחים או עצובים או אתם עשירים או עניים, יכולים או לא יכולים, אלו דברים שאתם יצרתם ויוצרים.

ישויות האור והמלאכים עוזרים לכם ליצור את מה שאתם רוצים ליצור. הם לא הולכים נגד הרצונות שלכם אלא להיפך. כל מה שאתם מבקשים אתם מקבלים, כל מה שאתם חושבים עליו אתם יוצרים. המלאכים עוזרים לכם ליצור את מה שאתם חושבים, רוצים או מדמיינים. היצירה היא שלכם. כאשר אתם יוצרים בצורה אינדיבידואלית אתם יוצרים את חייכם הפרטיים, אבל כאשר אתם חושבים בצורה גלובאלית אתם יוצרים דברים הרבה יותר גדולים.

היום במדיטציה הזאת אתם יוצרים עולם חדש. אתם יוצרים את העולם החדש שלכם. אז תדמיינו איך הייתם רוצים לראות את העולם שלכם בעתיד, גם בצורה אינדיבידואלית וגם כאנושות, איך הייתם רוצים לראות את העולם שלכם, את כדור הארץ, תראו את השינוי שבני האדם עושים. תראו את הרצון שלהם להביא שלום לעולם. תראו את השלום עוטה עור וגידים ונעשה ממשי עבור כל אחד ואחד מכם ועבור הפלנטה הזו ועבור כל האנושות. תראו שהשלום מתחיל מבפנים. השלום הפנימי מביא שלום חיצוני. זה תלוי בכל אחד מבני האדם על פני כדור הארץ. איזה שלום הייתם רוצים שיהיה על פני כדור הארץ בגלקסיות וביקום כולו.

תראו את כדור הארץ נעשה יותר בהיר, מואר ועולה כלפי מעלה באנרגיות. ואנרגיות מכדור האץ מתחברות ליקומים ולגלקסיות אחרות ברחבי היקום. האנרגיה מחברת את כדור הארץ להרבה מאוד מקומות. תראו את החיבורים, את הקשרים בין כל הגלקסיות והכוכבים. בין השמש שלנו ושמשות אחרות עד השמש המרכזית שהיא לב האל. תתבוננו על השמשות ותראו את הכדורים המחוברים בצינורות של אור זה לזה ותבינו שכל העולמות מחוברים, כל היקומים מחוברים, כל בני האדם מחוברים ותבינו את המושג שהכל אחד. כל מה שקיים זה אחד, כל מה שקיים מחובר בחיבור אינסופי זה לזה. החיבור הזה הוא חיבור של אהבה אינסופית. תראו את האנרגיה שעוברת בין החיבורים האלו, מכדור לכדור, מגלקסיה לגלקסיה מיקום ליקום, אתם יכולים להמשיך הלאה ביקום ולראות עוד חיבורים ועוד גלקסיות ועוד כוכבים ועוד יקומים, יש אינסוף של כוכבים, פלנטות, יקומים, וכשאתם מסתכלים על האינסוף הזה מצד אחד ואתם מתבוננים על עצמכם מצד שני, אתם רואים כמה כל אחד ואחד מאיתנו מזערי לעומת היקום. וכמה שאין מקום לאגו והחשיבות העצמית שלנו.

כשאתם מתבוננים אתם רואים את הגודל העצום של היקום מצד אחד ואת המזעריות של האדם. ואז האגו אין לו מקום לשחק כלל. תמשיכו לטייל בנבכי היקום, אולי יגיעו אליכם תובנות או הבנות או ידע או חוויות, תבקשו לזכור אותם, וליהנות מהם.

תראו שהמלאכים עובדים עם כל אחד ואחד מבני האדם על פני כדור הארץ ומשנים לו את התדר האנרגטי שבתוכו. כעת תראו שמגיע גם המלאך מטטרון ונכנס לתוך האדמה ומשנה את התדר של האדמה מבפנים. מגיע גם יהווה עומד מעל כדור הארץ בחלל ומאציל מאורו אור אל עליון על פני כדור הארץ. כל מי שהאנרגיה הזו נוגעת בו משתנה בתוך שניות. האנרגיה הזו נוגעת בכל אחד. תראו איך כדור הארץ משנה את התדר האנרגטי שלו ונעשה שקוף. כמו גם בני האדם. הכל נהיה שקוף.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.