06 Apr
06Apr

תעצמו עיניים ותתבוננו בלב שלכם. כאשר אתם מתבוניים בתוך הלב תראו באיזה מצב הלב שלכם נמצא מה קורה בלב, מי נמצא בתוך הלב שלכם. איזו אנרגיה, תדמיינו שאתם יוצרים שביל של אור מהלב שלכם כלפי חוץ ומאפשרים לכל האנרגיה שאתם לא זקוקים לה בתוך הלב לצאת החוצה על שביל האור תראו איך הלהבה הסגולה אוספת את האנרגיה הזאת לתוכה והאנרגיה הזאת נעלמת.

כעת תראו שהלהבה הסגולה נכנסת לתוך הלב ומנקה את הלב הפיזי הלב האנרגטי הלב האסטראלי הלב הנפשי והלב הרוחני. הלבבות אלו יושבים אחד בתוך השני בתוך צ'קרת הלב והלהבה הסגולה מנקה ומטהרת אותם.  שימו לב איך הלב לאט לאט מתרחב ושופע

כעת תראו שהלהבה הסגולה נכנסת לתוך צ'קרת הבסיס ומנקה ושורפת את כל מה שלא צריכים בצ'קרה הזאת. אם יש כאב אם יש מחושים, טראומה ישנה, שימו לב לאגן הירכיים הברכיים הרגליים גב תחתון, כל האזור שייך לתחושות של אנרגיות בצ'קרת הבסיס. תראו שהלהבה הסגולה מנקה את כל האזורים האלו.

כעת תראו שהלהבה הסגולה מתחילה לעלות כלפי מעלה לצ'קרת המין ומנקה ושורפת את כל האנרגיות שאתם לא צריכים בצ'קרת הבסיסי. שימו לב מכל האזורים של הבטן התחתונה הרחם אצל האישה ארמנות הזרע אצל הגבה איזור המעיים, תראו שהלהבה הסגולה נכנסת לכל המקומות האלו ומנקה אותם. שורפת את כל האנרגיות הקשות והנמוכות הכאב הסבל והטראומות ישנות ועמוקות גם מגלגולים קודמים.

כעת תראו שהלהבה הסגולה ממשיכה לעלות לצ'קרת מקלעת השמש אוכלת ומנקה את כל האזור הלבלב הכבד המעיים טחול קיבה כל האזור של הבטן העליונה. אוכלת את כל הרגשות הנמוכים והקשים הכאב הסבל הפחד תראו איך הלהבה אוכלת ומנקה. תרגישו איך אתם יכולים לנשום לרווחה כי נפתח לכם כל האזור של הסרעפת מקלעת השמש הנשימה נעשתה יותר רכה עדינה ומלאה.

כעת תעלו לאזור של הלב ותראו את האנרגיה לעכל ולאכול אם נשארה עדיין אנרגיה של פחד חבלה תנו לאנרגיה לעכל את זה. תרגישו את הלב מתרחב מקבל מימד חדש כשאתם נושמים אתם יכולים לתת לבית החזה שלכם לגדול ולהתרחב ולהכיל יותר אור בתוכו.

כעת תראו שהלהבה הסגולה עולה כלפי מעלה לצ'קרת הגרון תנו לה לעכל את כל האנרגיה הנמוכה ותאפשרו לגרון שלכם להיפתח ולתת לעצמכם יכולת להתבטא מהלב. תרגישו את הגרון פתוח ונקי ומאוזן.

כעת תראו שהלהבה הסגולה עולה לצ'קרת העין השלישית. תנו לאנרגיה הסגולה לנקות את העין השלישית כל הרבדים שלה. ברובד הפיזי הנפשי האסטראלי הרוחני תראו את העין השלישית רב ממדית שיכולה לראות לכל הכיוונים ולכל המימדים. כאשר אתם מנקים אותה יש לכם יכולת ראיה והתבוננות עמוקה יותר כלפי עצמכם ומחוצה לכם. יש לכם יכולת הבנה ותובנה גבוהים יותר.

כעת תעלו לצ'קרת הכתר. תביאו לשם את האנרגיה של הלהבה הסגולה. תראו אותה מנקה ומטהרת את צ'קרת הכתר שלכם. כך שהחיבור שלכם עם הממדים הגבוהים יהיה הרבה יותר עוצמתי ומוכל. שימו לב שכאשר אתם מתבוננים דרך העין השלישית והכתר אתם מסתכלים מעבר לעולם שלכם. לעולמות גבוהים יותר. אתם בעצם מתבוננים פנימה לתוך עצמכם.

תבינו שהיקום לא נמצא מחוצה לכם היקום נמצא בתוככם פנימה. כל אחד מכם הוא יקום בפני עצמו. והתכלית של זה היא לאחד את כל היקומים הקטנים האלו ליקום אחד גדול לאחד אתכם ליחידה אחת. למזג אתכם וליצור את האחד. כי איך שאתם נראים וחיים היום אתם חיים את הנפרדות והזרות זה מה שביקשתם. ביקשתם מאלוהים לרדת בתדרים להתחבר לתוך גוף פיזי ולחוות את הנפרדות מתוך הגוף הפיזי. וזה מה שאתם עושים. עכשיו הגעתם להבנה שהגיע הזמן שלכם להתאחד. הגיע הזמן שלכם להיות באחדות. הגיע הזמן שלכם ליצור שלום ושלמות. ועל זה אתם עובדים עכשיו ולקראת זה אתם הולכים. אנחנו כאן כדי ליצור אתכם את האחדות והשלמות יחד איתכם. ולאחר שתמצאו את השלמות עם עצמכם תוכלו להתאחד זה עם זה ותיצרו את היקום השלם. ותתמזגו לאחד. וזוהי כל המהות של החיים שלכם כאן על פני האדמה. אתם עכשיו מתקדמים ומתפתחים בתודעה אבל עדיין לא הגעתם למקום הזה. ייקח עוד זמן ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לגבות אתכם לכוון אתכם וללמד אתכם ולהטעין אתכם אנחנו כאן בשבילכם.

רוצים לומר לכם שכל פעם שאתם צרכים עזרה תקראו לנו ונבוא לעזור לכם ונתמוך בכם. אתם לא לבד אנחנו איתכם.

עכשיו לאחר שניקיתם את כל הצ'קרות תתבוננו דרך העין השלישית והכתר כלפי מעלה ותראו שמגיעות קרניים מתוך הבריאה הראשונית, קרניים היוליות ראשוניות מגיעות במהירות מסחררת ונכנסות לתוך הצ'קרות שלכם וממלאות אתכם באנרגיה של הבריאה הראשונית. ומחדשות את האנרגיה שלכם בתוך הגוף. תרגישו איך אתם נטענים מחדש. תרגישו איך אתם נפתחים.

תתבוננו פנימה ותראו את עצמכם מבפנים. תרגישו את הזרימה את האהבה שעוטפת אתכם מבפנים ומבחוץ. תבינו שאתם אהובים ומוכלים בתוך האנרגיה האלוהית הראשונית שבראה אתכם. וכעת יוצרת מחדש את התאים שלכם בתוך הגוף מחדשת אתכם מצעירה אתכם. תרגישו את ההתחדשות, את השמחה בלב ואת האהבה.

אנחנו מצפים מכם שתאהבו את עצמכם בדיוק כפי שאנחנו אוהבים אתכם.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.