06 Apr
06Apr

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

תתרכזו בצ'קרת הבסיס שנמצאת בעצם הזנב. תראו שמגיעה מתוך מרכז כדור הארץ אנרגיה בצבע סגול בצורה של להבה כמו אש בצבע סגול להבה סגולה ועולה כלפי מעלה ממרכז האדמה דרך צ'קרת הבסיס ומנקה את צ'קרת הבסיסי. כל הפחדים החששות הטראומות וממשיכה לעלות למעלה ומנקה את צ'קרת המין. כל הפחדים החרדות החששות וכל מה שאתם לא צריכים בגוף שלכם.

תראו שהלהבה הסגולה ממשיכה לעלות כלפי מעלה ומנקה את צ'קרת מקלעת השמש ובתוך צ'קרת מקלעת שמש ותנו ללהבה הסגולה לאכול את כל האנרגיה הקשה והנמוכה שנמצאת בצ'קרת הלב הריאות הלב וכל מה שנמצא שם.

תמשיכו לצ'קרת הגרון ותנו ללהבה הסגולה לנקות ולאכול את כל השלילי שנמצא שם תנקו את בלוטת התימוס ובלוטת התריס

תמשיכו לצ'קרת העין השלישית וצ'קרת הכתר ותראו שהיא מנקה את כל מה שיש בראש. תראו שהלהבה הסגולה יוצאת מהכתר כמו מזרקה סגולה של אור.

תרגישו שאתם נקיים מבפנים כל האיברים והצ'קרות נקיות מבפנים.

תראו שמלמעלה מגיעה אנרגיה בצבע וורוד של אהבה קוסמית נכנסת דרך הכתר וממלאה את כל הגוף באנרגיה וורודה של אהבה קוסמית. תראו שהאנרגיה הזאת מתפשטת בכל הגוף עד קצות האצבעות של הידיים והרגליים.

כעת תתבוננו בתוך המוח שלכם מול העין השלישית ותזהו שם את בלוטת האצטרובל. הגודל שלה כגודל אפונה. תראו שהיא נראית כמו עין. והעין הזאת עצומה. כעת תראו שיש המון אור וורוד מסביב לעין הזאת. היא מקבלת המון אהבה. היא מתחילה להיפתח. תראו איך העין הזאת בלוטת האצטרובל נפתחת כלפי מעלה.

תפתחו את צ'קרת הכתר לרווחה כמו משפך ותתבוננו כלפי מעלה. שימו לב מה אתם רואים, מה אתם מרגישים, מה אתם חווים, לא רק ברובד הפיזי אלא גם ברובד הרוחני האנרגטי האתרי והנפשי. יש לכם הרבה רבדים ובכל רובד אתם רואים וקולטים דברים שונים. תנו לזה להיות.

אם אתם לא יכולים לראות או קשה לכם, תבקשו עזרה מהמדריכים הרוחניים שלכם ומישויות אוריון הם ישמחו לעזור. ותאפשרו.

כעת לאט לאט תחזירו את המודעות שלכם לגוף תנשמו עמוק ותפקחו עיניים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.