22 Feb
22Feb

מדיטציה  

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה תנשמו נשימות עמוקות לתוך הבטן ותנשפו מהפה כעת תדמיינו שאתם עולים בתוך עמוד של אור לבן ואתם עולים למעלה למעלה בתוך עמוד האור. אתם עולים עוד ועוד יותר גבוה... אתם עולים ומגיעים למקום מואר באור נגוהות. המקום הזה הוא היכל האמת. בהיכל האמת אתם באים עם האמת והמהות שלכם עם מי שאתם באמת. תתבוננו קדימה ותראו שלפניכם יש מראה ענקית שמכסה את כל שדה הראייה שלכם. אתם מתבוננים על עצמכם במראה בתוך המראה אתם רואים את מי שאתם עכשיו.  אתם רואים את כל התהליכים שעברתם בחיים האלו את הפחדים, החרדות, המעשים, הטראומות, אתם רק עומדים ומתבוננים. בלי שיפוטיות או ביקורת או מחשבות בלי רצון לשנות, אתם רק מתבוננים. תנו לדברים לעבור לכם מול העיניים ורק תתבוננו עליהם. את כל האירועים שחוויתם את כל הסיטואציות שהייתם בהם, רק תתבוננו עליהם. מאחר שהמראה היא השתקפות, תקחו את האצבע המורה שלכם ותגעו במראה ברגע שאתם נוגעים במראה תראו שהמראה מתנפצת לרסיסים וכל ההשלכות שהשלכתם לתוך המראה מתנפצים ומתפוגגים.  כי מה שהיה במראה זוהי רק ההשתקפות של מה שהוצאתם מתוככם, זוהי השתקפות של האנרגיה ולא האנרגיה עצמה. תראו שכל זה מתנפץ ומתפוגג. אחרי שזה מתפוגג ונעלם אתם עושים צעד אחד פנימה לתוך המקום שהייתה המראה.

ברגע שעשיתם את הצעד הזה אתם הופכים למשהו או למישהו אחר. אתם מרגישים ורואים אנרגיה בצבע וורוד נכנסת לתוככם וממלאה אתכם.  ואתם מגיעים לעולם אחר. בעולם האחר הזה הכל שקוף. הכל ידעו, הכל פתוח, אין שום דבר מוסתר או מוחבא. המחשבות נגישות לכל, המעשים נגישים לכל, ורק האמת נמצאת ומשתקפת. זהו היכל האמת זהו המקום שאתם יכולים להתחבר ולהתמזג עם הנשמה שלכם. רק לאחר שאתם עושים את התהליך של הזיכוך והטיהור אתם יכולים להתמזג עם הנשמה שלכם. תראו שאתם ממשיכים לעלות בתוך עמוד של אור ואתם מגיעים לנשמה שלכם ואתם מתמזגים איתה ואתם יודעים מי אתם זוהי ידיעה פנימית. זוהי ידיעה של האמת. זוהי ידיעה של המהות הפנימית שלכם.  כאשר אתם מחוברים לאמת שלכם אתם קולטים את הדברים כפי שהם ואתם יודעים בדיוק איפה האמת נמצאת ומתחברים אליה. 

כאשר תמשיכו בחיי היום יום שלכם אתם תזהו בדיוק מי דובר אמת ומי לא. אתם תדעו בדיוק מי רוצה את טובתכם ומי לא. אתם תדעו בדיוק לאיזה כיוון לפנות כאשר אתם נמצאים בצומת דרכים. אתם לא צריכים לשאול איש. כי כאשר אתם מחוברים לאמת אז אתם מחוברים לאלוהים ומחוברים גם לנשמה שלכם. במשך עידנים רבים חיפשתם את המהות שלכם את המשמעות שיש בחיים שלכם שאלתם שאלות למה אני צריך/ה לעבור דבר זה או אחר למה כל כך קשה והתשובה היא שלא קשה. כי את הקושי אתם יוצרים. כאשר אתם עוצרים את הזרימה של האמת. עוצרים את הזרימה של האנרגיה לתוך החיים שלכם. כאשר יש עצירה של זרימת האנרגיה אז יש חסימה כאשר יש חסימה יש כאב וכאשר יש כאב יש סבר. וכל הסבל שאתם רואים בעולם נובע מהעצירה של האנרגיה כי אתם לא ניתנים לאנרגיה לזרום. תרפו ותנו לאנרגיה לעשות את העבודה. תנו לאלוהים לעשות את העבודה. אל תתערבו עם הרגשות בתוך התהליך של האנרגיה. האנרגיה עם האינטליגנציה הגבוהה מאוד שלה יודעת מה לעשות.  

כעת תנשמו עמוק ולאט לאט תפקחו עיניים. 

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.