06 Apr
06Apr

נעשה מדיטציה שנהיה בתוך רחם. ונתחבר לכל הקבוצות שעושות מדיטציה היום.

בואו נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה. דופק הלב מחבר אותנו לגוף והנשימה מחברת אותנו לנשמה שלנו. נושמים דרך האף וממלאים את הבטן באנרגיה ומוציאים דרך הפה. כשאנחנו נושים אור כחול ונושפים את כל מה שלא צריכים בגוף. את הכאב, המחלה, המחשבה השלילית, חוסר הביטחון והפחד, לנשוף את הכל החוצה.

כעת תדמיינו שמסביב לגוף שלכם יש אנרגיה כחולה שעוטפת אתכם. והאנרגיה הכחולה שאתם יושבים בתוכה אתם מרגישים שאתם יושבים בתוך הרחם. אתם מרגישים את הרוגע והשלווה. הכל שליו ורגוע, אתם מרגישים את האהבה והחמלה בתוך הרחם.

עכשיו תראו שהאנרגיה הכחולה שאתם יושבים בתוכה מתרחבת ואתם מתמזגים עם האנרגיה הכחולה של כל האנשים שיושבים בתוך החדר. תראו שבתוך החדר יש אנרגיה כחולה שעוטפת אתכם ואתם מרגישים בתוך רחם גלובאלי שעוטף אתכם מכל עבר.

כעת תראו שקבוצות נוספות מצטרפות ומתחברות בתוך הרחם הכחול. אנחנו נמצאים במעגל המרכזי ומסביבנו נוצרים מעגלים נוספים עטופים בתוך אור כחול.

קבוצות מהארץ ומהעולם, אנשים שעושים מדיטציה ממש ברגע זה בכל רחבי העולם מצטרפים ומתחברים מעגלים מעגלים מסביב. תראו שהמעגלים מכילים את כל כדור הארץ.

כעת תראו שכולנו נותנים ידיים ויוצרים ספיראלה מתוך המעגל. המרכז של הספיראלה נמצא בחדר הזה ומתוך החדר הזה הספיראלה הולכת וגדלה. ככל שהיא גדלה היא מכילה יותר ויותר בני אדם.

כעת תראו שבאו לתמוך המלאכים גבריאל, רפאל, אוריאל, מיכאל מטטרון ויהווה והם יוצרים צורה של מרכבה שמכילה את כל כדור הארץ בתוכה.

כל הארץ מוכל בתוך המרכבה. תרגישו את העוצמות של האנרגיה. תרגישו את האהבה שמתפשטת בכל הגוף שלכם. תרגישו את האהבה והחמלה שאתם מרגישים כלפי עצמכם וכלפי האנשים סביבכם. תרגישו את האלוהות שנמצאת בתוככם ושאתם מכילים אותה בתוככם. הניצוץ האלוהי נמצא בכל אחד ואחד מכם. ועכשיו זה הרגע שבו אתם מציתים של הלהבה של הניצוץ הזה והלהבה מתפשטת בכל הגוף שלכם ומכילה אתכם. זוהי הלהבה האלוהית שיצרה אתכם כפי שאתם. גם בעולם הזה וגם בעולמות אחרים. תזכרו שאתם ישויות אלוהיות מלאכיות נצחיות. תדעו ותבינו את זה. העולם שלכם נצחי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשנות תודעה ולהבין שכך הוא.

תרגישו את האנרגיה נכנסת בתוך כל תא וכל מולקולה בגוף שלכם ומשנה את התדר של התא. האנרגיה נכנסת עד ה-DNAומשנה את התדר שלו. ומשנה את כל מה שעברתם וחוויתם בעבר.

התבוננו על עצמכם ותראו את השינוי הפנימי שאתם עושים. התבוננו על עצמכם ותראו את הלידה מחדש שלכם לתוך עולם חדש עוצמתי מלא אהבה וחמלה.

עכשיו כשאתם רואים את עצמכם באור אחר, כשאתם יודעים שאתם מלאים באהבה ובחמלה אתם יכולים לפקוח עיניים ולהתבונן באדם שלידכם. תתבוננו לתוך העיניים שלו ותראו את האהבה והחמלה שראיתם בתוך עצמכם. מה אתם רואים שם? התבוננו ותראו את האהבה האינסופית אותה אהבה שנמצאת ביקום בצורה אינסופית וכל יצור יכול לקבל אותה להשתמש בה להכיל אותה. שום דבר לא נמצא בשמים, הכל נמצא כאן ועכשיו.

כעת תראו שהמלאך מיכאל מגיע עם חרב מאור כחול. הוא נוגע לכם בכתפיים בקצה החרב וכך הוא עושה לכם חניכה לתודעה גבוהה יותר של אהבה חמלה הכלה שמחה בריאות בטחון, תראו שהמלאך אוריאל מגיע ומניח לכם על הראש כתר מאור ורוד. והוא מכתיר כל אחד מכם למלך על חייו. כל אחד מכם הוא מלך של עצמו. הגוף שלכם זוהי הממלכה ואת הממלכה הזו אתם אמורים לטפח, לאהוב, עם המון חמלה וחסד. ולתת לגוף הזה שלכם את כל הטוב שמגיע לו.

תראו שהמלאך רפאל מגיע ונותן לכם שרביט זהב ביד. שרביט הזהב שייכת לאותו מלך שזה אתם. שהממלכה שלכם זה הגוף שלכם. עם השרביט הזאת שיש לכם ביד אתם יכולים לרפא את עצמכם. כאשר אתם נוגעים עם השרביט במקומות כואבים בתוך הגוף שלכם אתם מרפאים את הגוף מהמחלה מהכאב או הפחד מחוסר הביטחון ומכל הרגשות של שנאה קנאה וכל הדברים השליליים שאספתם לעצמכם ואתם נושאים על הגב והשכמות שלכם במשך כל כך הרבה שנים ועידנים. אז תיקחו את השרביט מזהב שנתן לכם המלאך רפאל ותרפאו את עצמכם כשאתם נוגעים בעצמכם בשרביט הזהב. תראו שקיבלתם יותר כוח, עוצמה ויכולת, הנשימה נעשית עדינה יותר, שליווה ושקטה ומכילה.

כעת תראו שמגיע המלאך גבריאל ומניח לכם מאחורי הגב אנרגיה בצבע סגול. האנרגיה הסגולה היא כמו משענת לגב שלכם. כדי שיהיה לכם יותר קל, נוח ונעים להמשיך את החיים.

כעת כשאתם מרגישים יותר עוצמתיים יותר יכולים ויותר מכילים תסתובבו על פני כדור הארץ ותגעו עם שרביט הזהב באדמה, במים, באוויר כדי לנקות את כל המקומות והאנשים ולעזור להם להתנקות, לשנות תדר, לשנות פאזה. שרביט הזהב הוא כלי שיש לכם ביד ואתם יכולים לרפא איתו כל דבר שאתם נוגעים בו. אם יש נחל שיש בו זיהום, תכניסו את שרביט הזהב לתוך המים ותראו כיצד המים מתחילים להתנקות. אם יש זיהום באוויר תחזיקו את שרביט הזהב כלפי מעלה כדי לנקות אותו. תעברו בכל כדור הארץ ותגעו עם שרביט הזהב לאנשים בלב. שרביט הזהב שנתן לכם המלאך רפאל היא אנרגיה שמרפאה ואתם שליחים שלו. בעזרת שרביט הזהב אתם יכולים לרפא כל דבר.

תגעו בכמה שיותר אנשים ומקומות. הנגיעה היא שבריר שנייה. לגעת עם השרביט ולהמשיך הלאה. האנרגיה כבר תעשה את העבודה.

תראו שכל אדם שאתם נוגעים בו עושה שינוי והמלאך רפאל מגיע ונותן גם לו שרביט זהב ביד וכך יש יותר אנשים שיש להם שרביט זהב ביד.

כעת תראו את כדור הארץ לאחר השינוי, את האדמה נקייה ומניבה, את המים זכים וצלולים, מים חיים אפשר לגמוע מהמים בכל מקום על פני כדור הארץ, תראו את בעלי החיים תראו את האוויר נקי וצלול, תראו את בני האדם שמחים ומאושרים מלאים אהבה וחמלה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.