07 Aug
07Aug

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתרכזו בדופק הלב ובנשימה.

כמו תמיד דופק הלב מחבר אתם לגוף והנשימה מחברת אתכם לנשמה שלכם

תתמלאו באור לבן

כעת תדמיינו שאתם נכנסים לתוך מרכבה של אור כאשר בקצה העליון של המרכב עומד מטטרון

ובקצוות אחרים עומדים מלאכים וכרובים. והם מובילים ולוקחים את המרכבה למעלה ואתם רואים ומרגישים את עצמכם עולים למעלה בתוך עמוד של אור לבן וזוהר. והמרכבה עולה בספירלה כלפי מעלה. אתם עולים עוד ועוד יותר גבוה.  ומגיעים לכוכב שהוא רק אור. אתם נכנסים לתוך האור האינסופי של הכוכב. ואתם מרגישים שנכנסתם לתוך רחם. אתם מרגישים את החמימות הרוגע והשלווה. תשבו בתוך האור ותרגישו שאתם עטופים בתוך האהבה קוסמית ובתוך החמלה האינסופית. תראו שמסביבכם יש הרבה מאוד ישויות או ומלאכים שעוטפים אתכם באור נגוהות. תשבו בתוך הרחם הקוסמי ותרגישו שהגוף שלכם מתכייל מחדש. הכל נרפא. אתם נרפאים מכל המחלות הכאבים החבלות הנפשיות והפיזיות ומכל מה שמעכב אתכם מלהיפתח מבחינה פיזית ורוחנית. תנו לאנרגיות שלכם להשתנות ותקבלו באהבה ובשמחה את האנרגיה החדשה ותשחררו את האנרגיות הישנות שלא משרתים אתכם יותר. תרגישו את הסירקולציה בתוך הגוף שלכם כאשר האנרגיה הישנה יוצאת מהגוף והאנרגיה החדשה נכנסת לגוף. שימו לב מה אתם מרגישים ומה קורה בגוף שלכם.

תרגישו שאתם מתכיילים מחדש. תתבוננו על הגוף שלכם ותראו שאתם נראים אחרת ומרגישים אחרת, יותר חדשים מוכלים ובריאים. יותר אוהבים את הגוף שלכם.

כעת תתבוננו שהישויות עומדות מסביבכם במעגל ומתוך הישויות האלו יוצאת מלאכית אחת ומתקרבת אליכם לתוך המעגל ואומרת לכם: אני השכינה. תראו שהיא מחבקת אתכם ואתם מרגישים את החמלה שעוטף את הגוף והנפש שלכם. ואתם מוצפים בחמלה. והאנרגיה של החמלה חודרת לכל תא ולכל מולקולה בתוך הגוף שלכם.  תרגישו שאתם מלאים בחמלה.

עכשיו תראו שמולכם נפתח מסך פנורמי מאוד גדול ואתם מתבוננים בו כמו במסך קולנוע ועל המסך הזה מוקרן כדור הארץ. תתבוננו על כדור הארץ ותראו איפה הכדור חולה, מה קורה בתוכו, איך נראים האנשים, תתבוננו עליו. עם העיניים הפנימיות אתם יכולים לראות כל דבר שאתם מתמקדים בו. תתבוננו על כדור הארץ וכעת תיקחו את הידיים שהן מלאות חמלה ותגעו בכדור שהופך להיות ממשי לידכם ואתם יכולים לגעת בו. תגעו בכדור ותעבירו את החמלה הזאת אל הכדור אל האדמה אל המים האויר היבשה העצים הצמחים בעלי החיים ובני האדם. תראו שהחמלה נכנסת לתוך הגוף שלכם ממלאה אתכם ויוצאת מתוך הידיים שלכם אל הכדור ואתם ממלאים את הכדור בחמלה.

תראו שכדור הארץ לאט לאט משנה תדר והאנרגיות שלו נעשות יותר רכות ואווריריות ורכות ונעימות תראו שהאדמה התחילה לנשום, האדמה היא ישות חיה כמו כל דבר חי. היא נושמת מרגישה יודעת וחווה. כעת תראו שהישויות מזמינות אתכם לחזור לתוך המרכבה שעושה את דרכה לתוך המסלול של כדור הארץ ולתוך האטמוספירה ומגיעה לתוך החדר שאתם יושבים בו.

תנשמו עמוק ותפקחו עיניים לאט לאט.

כעת תתבוננו על עצמכם ועל האנשים סביבכם ותראו את השינוי הפנימי והחיצוני בכם. תרגישו את השינוי שעשיתם.

חשוב לעשות את המדיטציה הזו מידי יום כדי שכולנו נעשה שינוי תדר. זה קורה היום. קחו חלק בשינוי המדהים שקורה על פני כדור הארץ והאנושות.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.