12 Dec
12Dec

ערב טוב וברוכים הבאים

נמצאים איתנו כאן ישויות האור, המלאכים מיכאל גבריאל אוריאל ורפאל, מאסטר קטהומי, האלה והשכינה, מאסטר מטטרון, יהווה, מועצת השתים עשרה ומועצת התשעה.

אתם מוברכים באשר אתם. אנחנו מתבוננים עליכם ורואים את השינוי שאתם עושים ואנחנו מוחים לכם כפיים. אנחנו שמחים שאתם עושים את השינויים ומתקדמים ומתפתחים.

היום אתם נמצאים בעין הסערה. לא רק מבחינת הסערה שבחוץ  (היה ערב של סערה וגשמים ושלגים בחוץ) אלא גם מבחינת מה שקורה על פני כדור הארץ  ומבחינת ההתקדמות האבולוציונית שלכם. בתקופה הזו אתם וכדור הארץ עוברים אבולוציה והכל משתנה. וככל שאתם מתקדמים בשנים, השינוי נעשה יותר מהיר יותר חזק ויותר עוצמתי. זאת הסיבה שאנחנו אומרים לכם לעלות בתדר האנרגטי. ככל שאתם עולים גבוה יותר אז יותר קל לכם לעבור את השינויים.

במהלך ההיסטוריה כדור הארץ עבר הרבה מאוד שינויים. היו תקופות שהוא היה כדור אש כמו השמש שאתם רואים ומאירה לכם את העולם שלכם. היו תקופות אחרות שכדור הארץ היה מכוסה קרח ושום דבר לא יכול היה לחיות עליו. אחר כך כדור הארץ שלכם נראה כמו אוקיאנוס אחד גדול כאשר כל הקרח נמס. גם האנושות שלכם עברה אבולוציה. מהאדם הקדמון לאדם המודרני ועכשיו אתם עוברים אבולוציה נוספת מהאדם המודרני לאדם המואר או האדם המודע.

אמא אדמה כפי שאתם קוראים לה זוהי ישות חיה ונושמת מרגישה וחשה, וכל התהליכים שאמא אדמה עוברת משפיעים על בני האדם ועל בעלי החיים ועל המים. המים זהו המשאב הכי חשוב על פני כדור הארץ והוא מעצב גם את האנושות כי האנושות חיה על המים בדיוק כפי שהיא חיה על האוויר והמחמצן. כאשר אתם מזהמים את המים ואחר כך אתם שותים אותם, אתם נעשים חולים. תראו מסביבכם שאנשים חולים במחלות שלא היו קודם לכן. זה בגלל שאתם מזהמים את המים. המים נמצאים בכל מקום וזורמים לכל מקום. הם זורמים לתוך מי התהום,  כאשר שאתם מערימים פסולת וטומנים בתוך האדמה, פסולת רגילה או רדיואקטיבית, הפסולת הזאת מחלחלת לתוך המים והמים ממשיכים לזרום ומביאים את הרעלים האלו לתוך הברזים והכוסות שלכם ואז אתם נעשים חולים.

האבולוציה שאנחנו מדברים עליה היא אבולוציה של המים. זוהי אבולוציה שמשנה את הצורה שאתם חושבים ומשנה את הצורה שבה אתם פועלים. כל מחשבה יוצרת מעשה. אתם חיים את המחשבות ואתם חיים את הרעיונות שלכם.

כאשר אתם עולים מבחינה אנרגטית המחשבות שלכם נעשות יותר נעלות. אתם חושבים על דברים טובים ומנהלים את החיים שלכם בצורה הטובה ביותר. כאשר אתם חושבים מחשבות נמוכות אז החיים שלכם הולכים למקום של פחד אכזבה כעס שנאה קינאה חרדה וכו'.

בני המאיה לפני יותר מ-500 שנה ניבאו שבשנת 2012 כדור הארץ ייכחד. וזה מה שהם האמינו. גם דתות אחרות דברו על יום הדין וכיוונו לשם. אבל כאשר אתם מסתכלים היום שנה אחרי, אתם יושבים היום ב-12/12/13 ומסתכלים אחורה ואומרים לעצמכם איפה כל הנבואות, איך כל המתקשרים אמרו וזה לא קרה.

אז נכון שבני המאיה נבאו, אבל הם ניבאו את מה שהם ידעו. והם ידעו את העולם כפי שהם הבינו ותפשו אותו. כי העולם היום שונה בתכלית ממה שהיה אז בזמנם. העולם התחיל להשתנות בקצב מסחרר ב-50 השנים האחרונות וזה בגלל שאתם מקבלים עזרה מאוד גדולה מרבדים עליונים. ישויות האור והמלאכים והמאסטרים הגדולים עובדים עם הרבה מאוד אנשים על פני כדור הארץ שפתוחים לקבל רעיונות ומסרים ולעבוד עם הרבדים העליונים. אז הם קוראים לזה רעיון או השראה.  זה בעצם חיבור למקומות יותר גבוהים שלכם כבני אדם, לרבדים עליונים שלכם.

היום אתם נמצאים בתהליך של אבולוציה. אתם ממשיכים את האבולוציה שלכם כדי להגיע להארה. כאשר אדם נמצא במקום של הארה  שהיא מודעות לכל מצב ולכל מקום כלומר אדם מואר יודע מי הוא היה בעבר וכל הגלגולים שלו פתוחים בפניו והוא יודע מי הוא היה ומה הוא חווה והוא יודע גם מה יהיו הגלגולים הבאים והוא יודע ומכיר את התהליכים שהוא עבר בתקופות שבין הגלגולים. אי אפשר להפתיע אותו כי הוא יודע הכל.

נאמר לכם בעבר שנחוצים 144000 בני אדם כדי שכדור הארץ יעשה את הקפיצה הקוונטית וישתנה. היום יש ביניכם 144000 בני אדם כאלה והם מפוזרים על פני כל כדור הארץ. זאת אחת הסיבות שכדור הארץ נשאר על תילו. לא רק אנשים מוארים אלו מתחזקים את כדור הארץ אלא יש גם עזרה מישויות האור שיושבות מסביב לכדור הארץ ומכילות אותו מבחינה אנרגטית כך שהוא יכול גם להישאר במקומו וגם להתעלות.

אנחנו מדברים איתכם היום על אבולוציה שממשיכה לקראת שנת 2016 שבה אתם תעברו שוב קפיצה קוונטית כמו שעברתם בשנת 2012. נכון שבשנה זו לא הרגשתם שינוי גדול אבל הייתה קפיצה. אם תתבוננו אחורה תראו שהיה הרבה צונאמי ואסונות טבע ורעידות אדמה וסופות והוריקנים.  בשנתיים הבאות לקראת 2016 המגמה הזאת תתגבר.

אנחנו מדברים איתכם על הלוחות הטקטונים. כדור הארץ בנוי מלוחות שיושבים אחד ליד השני.  כאשר לוח אחד עולה והשני יורד אז יש רעידות אדמה. יש מקומות מועדים על פני כדור הארץ שבהם עלולים להיות רעידות אדמה חזקות במיוחד כמו למשל:  השבר הסורי אפריקאי, הרי הרוקי, הקניון הגדול בארה"ב, חופי קליפורניה, דרום אמריקה, משולש ברמודה, חופי יפן, החופים הדרומיים של סין, האיים בדרום הודו, כל המקומות האלו הם מקומות שבהם עלולים להיות רעידות אדמה מאוד חזקות. אנו מציעים להיות מוכנים ולהכין את האנשים ואת התשתית כי רעידות האדמה תהיינה מאוד חזקות ועוצמתיות.

מאחר שיש עכשיו הפשרה מסיבית של השלגים בצפון כדור הארץ אז האוקיאנוסים יעלו על גדותיהם והחופים ייסוגו והמים יכנסו פנימה לתוך היבשה. הממשלות צריכות לתת את הדעת מה לעשות ואיך להזיז אוכלוסיה שלמה מאזור החוף פנימה למקומות יבשים יותר.

אתם ששומעים את התקשור או קוראים אותו  מאוחר יותר וגם אלו שנמצאים כאן היום, אתם נבחרתם כדי להיות אלו שעושים את העבודה האנרגטית על פני כדור הארץ למען כדור הארץ והאנושות.


מדיטציה

בואו נעצום עיניים ונתרכז בדופק הלב ובנשימה

תדמיינו כדור אור מעל הראש ותכניסו אותו פנימה ותתמלאו באור לבן.

כעת תראו שהשמיים נפתחים ומתוכם יורד סולם. ומהסולם יורדים ישויות אור מלאכים כרובים והרבה מאוד מלאכים זהובים ולבנים שמכילים את החדר הזה.

תראו שלכל אחד מכם מגיע מלאך והוא עומד מולכם. תתבוננו עליו ותראו איזה צבע יש לו. הוא מתקרב אליכם מצח מול מצח עיניים מול עיניים חזה מול חזה לב מול לב רגלים מול רגלים ולאט לאט אתם מתמזגים עם המלאך שלכם והופכים לאחד איתו.

תתבוננו על עצמכם ותראו איך הגוף שלכם מתיישר ותרגישו את הכנפיים שלכם מאחור. תרגישו את הקלילות. אתם יכולים להתבונן עם העיניים המלאכיות ולראות את העולם בצורה אחרת, שונה, מרמה גבוהה יותר, מעיניים של המלאך שאתם.

תתבוננו על עצמכם ועל החיים שלכם בלי לשפוט ולבקר או לחשוב. פשוט רק להתבונן כפי שהמלאך מתבונן. מתוך חמלה ואהבה. לא משנה מה עשיתם או איפה הייתם, תסלחו לעצמכם. תאהבו את עצמכם. ותתבוננו על העבר שלכם בחמלה. תשלחו לחוויות העבר שלכם אור כחול כדי לרפא את כל המקומות הכואבים. גם בעבר שלכם וגם בתוך הגוף הפיזי שלכם.

כעת תראו שמגיעה מלמעלה מרכבה. המלאכים מיכאל גבריאל אוריאל ורפאל עומדים בקצות המרכבה בארבעה צדדים וגם מטטרון ויהווה. המרכבה היא צורה של משולש תלת ממדי שיש לו ששה קצוות ובכל קצה עומדת ישות אחרת.

תדמיינו שאתם יושבים בתוך המרכבה והיא מתחילה להסתחרר לעלות כלפי מעלה. תראו שהמרכבה עומדת מעל הרי אררט. והיא מתחילה להתרחב ולגדול ולהכיל בתוכה מקומות ואנשים באזורים גדולים וככל שהיא מתרחבת היא מכילה עוד ועוד ארצות, אוקיאנוסים, יבשות, עד שהיא מכילה את כל כדור הארץ בתוכה. תראו את כל כדור הארץ מוכל בתוך המרכבה. בקצות המרכבה עומדים המלאכים. תראו שהמלאכים ממלאים את המרכבה באור כחול. וגם אתם עוזרים למלא את כל כדור הארץ באור כחול. האור הכחול נכנס לתוך האדמה וממלא את החריצים שנוצרו בין הלוחות הטקטוניים שבתוך כדור הארץ. תראו שעוד ועוד אנרגיה כחולה ממלאה את החריצים ויוצרת כמו צמר גפן כחול בתוך כדור הארץ ומסביבו. תראו את כדור הארץ עטוף כולו באור הכחול. וגם בני האדם עטופים בתוך האור הכחול.

בכל הזדמנות  ובכל מדיטציה שאתם עושים תלכו למקום הזה ותמלאו את המרווחים שבין הלוחות הטקטוניים באור כחול. תהיו בטוחים שהעבודה שלכם היא אמת והדבר נעשה. והדבר הזה שנעשה משפיע על האנושות ועל כדור הארץ ועל ההתפתחות וההתקדמות של האנושות לשנים הבאות.

ברגע שנוצר שקט בתוך הכדור עצמו אז כל התהליכים של הצונאמי ורעידות האדמה לא קורים. נהיה שקט, נהיה שלווה, נהיה רוגע. ואז כדור הארץ מתחיל לשגשג. תראו את כדור הארץ משגשג. תראו את האנשים בריאים, שמחים, מאריכים שנים, וכדור הארץ כחול וירוק.

כעת לאט המרכבה חוזרת לכאן ועכשיו ואתם חוזרים לתוך החדר הזה, לאט תרגישו את הגוף שלכם, תנשמו עמוק, תניעו כפות ידיים וכפות רגליים ותתעוררו כמו משינה עמוקה.

עכשיו יש לכם את התכונות של המלאך שלכם. כאשר אתם מתבוננים על אדם אחר, אתם מעבירים לו הילינג דרך העיניים שלכם. כאשר אתם נוגעים באדם אחר אתם מעבירים לו הילינג דרך הידיים שלכם. מאוד חשוב להיות בהירים במחשבות. כדי שלא תעבירו אותם למישהו אחר. כמרפאים אתם חייבים שהמחשבות שלכם יהיו צלולות, מחשבות טובות, מרגיעות, אוהבות, חומלות.

תאהבו את עצמכם, תאהבו את כדור הארץ שלכם, תאהבו אחד את השני ותעבדו באחדות. כאשר אתם מאוחדים אתם חזקים ועוצמתיים. כאשר אתם מפולגים אתם חלשים ומסכנים. תזכרו את זה. זה מאוד חשוב.

אוהבים אתכם מאוד

ישויות האור, המאסטרים של החמלה, מאסטר קטהומי, מאסטר מטטרון, האלה והשכינה, יהווה

וכך הוא

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.