21 Sep
21Sep

תהליך זיכוך הנשמה

ערב שער 21/9/18

אנחנו ישויות אוריון הגענו היום להיות איתכם בערב המיוחד הזה זהו ערב מיוחד כי היום אתם חוגגים את האנרגיות שמתחדשות על פני הפלנטה שלכם. 

כאשר אתם מחדשים את האנרגיה אתם מגיעים למקום של עוצמה פנימית. ככל שאתם עולים גבוה יותר ומתמקדים בלב אתם יכולים להשיל מעצמכם אנרגיות שאינכם זקוקים להם יותר ולהתחבר לעצמכם ממקום גבוה יותר. 

בכל פעם שאנחנו מגיעים ומתחברים אליכם אנחנו יכולים לראות אתכם ולראות את ההתקדמות וההתפתחות שלכם. 

היום נעזור לכם בתהליך של התחברות לנשמה שלכם. כדי להתחבר לנשמה אתם עושים תהליך של זיכוך של האנרגיות שנמצאות בפנים בתוככם. זה כמו להיכנס לתוך מנהרה שיש בה מים צלולים על מנת לטבול בתוכה. ככל שאתם מעמיקים לתוך המנהרה אתם טובלים בתוך מים יותר צלולים יותר נקיים התהליך של חיבור לנשמה זהו תהליך של הארה. כאשר אתם מחפשים את ההארה אתם מחפשים את הבודהה שבתוככם. את האדם המואר שבפנים. כי הבודהה כלומר האדם המואר נמצא אצלכם בפנים אבל עדיין לא נחשף לעיניכם. אתם עדיין לא יודעים שהוא קיים ועדין לא מודעים אליו. ומאחר שאינכם מודעים אתם לא יודעים שזה מה שאתם צריכים לעשות ולא מבינים איך תגיעו להארה ואיך תמצאו את הבודהה שבתוככם בפנים.

ככל שאתם עולים בתדר האנרגטי אתם עוברים תהליך של ניקיון וזיכוך של עצמכם בתור בני אדם של הישות שלכם ושל הנשמה שלכם. זיכוך הנשמה זהו תהליך של הרבה מאוד זמן והרבה מאוד משאבים ואנרגיה. זיכוך הנשמה זה אומר שאתם מוותרים על האני אתם מוותרים על מי שאתם חושבים שאתם. אתם מוותרים על האגו ועל החשיבות העצמית. ואתם מוותרים על העמדות הפנים ומוכנים להיחשף ולעמוד עירומים מול הבורא. ללא שום הגנות. זהו תהליך פנימי שאתם עוברים עם עצמכם. התהליך הזה לא התחיל היום או בגלגול זה, אלא התחיל לפני הרבה מאוד גלגולים. מאז שהתרחקתם מהנשמה שלכם ונכנסתם לתוך גוף פיזי אתם מנסים לעשות את הדרך חזרה ולהתחבר שוב לנשמה. עברתם הרבה מאוד גלגולים וחוויתם הרבה מאוד חוויות ושכחתם להתבונן מזווית גבוהה ולראות את התמונה כולה. שכחתם מי אתם. שכחתם שאתם חלק מהנשמה שאתם חלק מהבורא. שאתם ניצוץ אלוהי. אז בכל פעם שתחוו קשיים או חוסר איזון או כאב או מחלה או טראומה תזכירו לעצמכם שאתם ניצוץ אלוהי. דעו זאת בתוך בלבבות שלכם ולא רק בתוך השכל. וניצוץ אלוהי הוא כל יכול בדיוק כמו הבורא כל יכול.

מדיטציה

תעצמו עיניים ותתחברו לדופק הלב ולנשימה.

תתבוננו בלב שלכם ושימו לב שהלב שלכם נעטף באנרגיה לבנה זוהרת ומוזהבת. אתם נכנסים לתוך מרכבה תלת ממדית בצבע סגול כהה שמגיעה עם ישויות אוריון וארקטורוס. והמרכבה עולה למעלה למעלה גבוה גבוה.  המרכבה מגיעה לכוכב שהוא כולו אור. אתם עומדים ומתמלאים באור. 

כעת תראו שמולכם אתם רואים סנה בוער. אתם רואים את האש אבל האש הזאת לא שורפת זוהי אש קרה אבל מאוד עוצמתית.  תראו שמתוך האש יוצאות קרני אור ומתחברות ללב שלכם. והלב שלכם מתמלא באור. תראו שיש לכם לב מואר וגדול פי שלוש מהלב שהיה לכם קודם. תראו שהלב שלכם כל כך מואר שהוא נראה כמו שמש שמפיצה אור מסביב. 

כעת תכנסו חזרה למרכבה ותראו שהמרכבה חוזרת באותה דרך ומגיעה לכאן ואתם יושבים על הכיסאות ואתם יכולים לשלוח קרני אור מתוך הלב שלכם ללבבות של האנשים סביבכם. אתם יכולים לשלוח קרני אור ואנרגיה לאנשים במשפחה לחברים למכרים ולמעגלים הרבה יותר רחבים ורחוקים. תראו מעגלים מעגלים של אנשים שמתחברים אליכם דרך הלב באמצעות קרני האור שאתם מפיצים מהלב שלכם אל הלבבות שלכם. זהו חיבור של אחדות. והאחדות שלכם כבני אדם תיווצר דרך הלבבות שלכם. 

תראו שהחיבור שלכם למקור הוא חיבור אבסולוטי ונצחי. כלומר אתם כל הזמן מחוברים והאנרגיה כל הזמן זורמת מהמקור אל הלב שלכם. ואתם כל הזמן יכולים לשלוח אנרגיה ללבבות של אנשים אחרים. 

החיבור שלכם דרך הלב אל האנשים סביבכם ייצור שלווה אהבה וחמלה בתוככם ובתוך כל מי שאתם פוגשים בדרך. כל אדם שאתם נוגעים לו בלב אתם עוזרים לו לפתוח את הלב לאהבה. זה השינוי שאתם עושים היום. זה החיבור שלכם לנשמה וזה החיבור שלכם לבורא דרך הלב. 

כעת תתבוננו מסביב ותראו איך האנרגיה השפיעה על האחרים ועליכם. מה קורה לכם בפנים. איך אתם מרגישים. 

אתם יכולים להישאר עם האנרגיה הזאת כמה זמן שאתם רוצים. 

כעת תנשמו עמוק ולפקוח עיניים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.